我的網誌清單

2017年1月16日 星期一

北上調牙成功,亂撞遊博物館,書城食個飯,福民行超市,晚飯5人食.

上星期六第五次見新抱牙醫,終於搞掂副假牙,以為大功告成啦,可惜回來銀住痛,以為假牙戴多啲會慣,可惜幾天後依然,無辦法?為有又見我侄新抱.
約好今日11點鐘,同老婆準時下,11點鐘以經到樓下,
接待處稍等,11點15分便開始做,左試右試下,磨吓戴吓,果然漸入佳境,搞足45分鐘,完全唔同晒,舒服得多,今回好有信心,掂硬.
離開醫務所12點鐘,去邊呢?諗住去中心城醫肚啦,但去過又唔想再去,同老婆向中心城方向行,過到香格里拉酒店,去個所後,等緊老婆之際,咦?對面似乎係個公園喎?
於是同老婆行過去,


















 確係公園,但係乜都無公園,得啲樹同草?遠遠有些櫈而已,好寧靜,雨後空氣特別好,同老婆行吓坐吓.
行到來這裡,咦?咁似堔圳博物館?
再問吓途人,原來真的堔圳博物館,行得多對膝好唔掂?為有坐陣才繼續前去,
就從這條行人隧道過去,又見出租單車處處放,見過佢哋停車上鎖,咁就算做交車走得?好就好市容唔好.
經過隧道竟然有位呀姐,手持手機問我蓮花山怎樣去?哈!我話你問第二位啦,我不是本地人,但我都想去?佢笑笑口後繼續望住部手機向前行去,在衛星導航呀.
大約行咗15分鐘,終於來博物館.
免費入場,不過以下東西要留低.
來過一次,於是帶住老婆遊博物館,
一樣的像,
不一樣的專題展廳,

咪嚇襯你,

 





沙頭角中英街,真的我去過。
見埋鄧少平就尾聲.

館實在太大,行得我CC,草草行過,以經成粒鐘,
離開博物館3點鐘,10多分鐘路程來到書城,我以經叫救命,腿唔掂肚又餓,話之你,就喱間餐廳醫肚,老婆要個石頭暖鍋飯38蚊,我就咖哩鹵肉焗飯餐,有杯凍柚子蜜38蚊.
環境氣氛唔錯,飲嘢睇書確一流。
吃後坐夠wifi夠走人,經書城一直行去搭地鐵.
找站找到這裡,喱間乜建築我唔知?
少年宮就來過.
以經4點25分,本來諗住地鐵直達福田口岸返歸.
但老婆堅持要福民行超市,咁就為有三個站福民下車,
來到人人樂,超市依然副食品,


同老婆一掃一車仔,盛惠82.6人仔.
離開福民,搭一個站,剛好6點鐘,在這裡嘟一嘟慳3蚊老婆咋.
返歸7點20分,買來有麵包6.9蚊,每樣啲雜餅18.66蚊,蝦皮5.56蚊,臘鴨肶4隻15.6蚊,鹵水鴨肝4.3蚊,上海茶干5.8蚊,風琴式豆卜5.8蚊,五香干5蚊,牛皮干6.5蚊同上海年糕8.8蚊,合共82.6蚊.
回家老婆續玩手機,為有我來煮飯,料有茜蘭花3個,鹹雞半隻同買來鹵水鴨肝.
8點多啲鐘開飯,5個人食1夜返留飯餸.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,不用錢任搭,老婆就要,不過買票好麻煩,除非買張堔圳通.

      刪除
  2. 書城行上天台平台,以經見到蓮花公園,山頂鄧公公銅像,人人樂附近有水圍食街,行遠小小有皇崗食街,大把選擇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,上網一睇原來少年宮隔離,水圍皇崗出晒名夜市.

      刪除
  3. 你終於搞好副牙,戴得舒服,又去了深圳博物館,老婆又行了超市,滿載而歸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日真係好正,哈!今早一戴有點痛,但可以接受卦?希望會慣不用上去搞啦?
      係呀,人家南下掃,我就北上掃.

      刪除