我的網誌清單

2017年1月6日 星期五

英西湯泉度假村兩天 (首天下)

2017年1月3日  英西湯泉度假村兩天.(首天下)

16點13分來到英西湯泉度假村
兩團80多人仔仔一堂,等導遊分配房間,
等咗好一陣分配好房間,係A區753房,
由於網上見有人跟過此團,話單車搶手,好快就租清光,有見及此,嗱淋房咭先訂下單車,才去找房間,來到A區一望大鑊?若果這排房,無遮無掩,大佬未浸湯泉以經凍瓜?
一路找,去到後排到尾一間便是.

開門望吓個池先?好彩係封閉式,跟住檢查吓間房,電視著毛巾夠,熱水有,

連迎賓果盤同兩支水都有,哈?又幾好啵,事不宜遲,踩單車LU.

 單車無想像中咁搶手,
部部新車,試過吓煞制,無問題踩得,而朋友好唔掂,要揀部4輪單車,我話點踩呀?非常慢喎?佢話試過雙人單車,載老婆踩唔掂喎?咁就無偈,咁你就慢慢踩啦.
載著老婆十里畫廊出發LU,起初係有點難度,車矮對膝不能屈得太多痛,後來掌握到,踩來就無問題.

一路沿十里畫廊向前,朋友4輪踩唔掂,足知轉頭回去,條路又實在太差,全是沙石,對車來講好傷.

朋友無來,我同老婆就慢慢踩,沿途停吓拍下照,欣賞吓畫廊山景.
 


有人用電捉魚









大約踩咗粒鐘,以經17點30分,回程須時,18點鐘要食晚飯.



返回度假村以經17點45分.

室外湯泉好簡單,得5個池仔咁多,
18點鐘開飯,兩團人仔仔一堂.
菜式唔錯,團友又熟絡,食得輕鬆傾得開心.
飯後邊度都無去,返回房間開水浸湯泉,唉!差的嚇C要賠錢?由於事前要洗洗個池,於是用酒店毛巾梘液來洗,係咁易拖拖個池底,望吓條毛巾,嘩?雪白毛巾竟然染滿銹啡色,明顯礦物質沉澱生銹,大鑊?嗱淋不停搓洗毛巾,唉?此終都係淡啡色,今回賠硬錢都得?算啦,紙皮石池真失敗,池又大,放水又須時,放佢粒幾鐘,尺水都無,這晚一路放水,一路浸.
兩公婆浸到夠皮才瞓.就係咁結束今日行程.

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 節目無其他,唯一踩單車,温泉就麻麻,都唔知係咪真温泉?酒店夠新夠乾淨,199又確係好抵,食好有啲景睇吓囉.

      刪除
  2. 以為我睇錯, 原來真係$199, 咁真係好抵, 可惜我好懶唔鍾意去旅行啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好抵,本來揾多幾天團既,又無,只有三天團,見三天團去襯,導遊成日雞兩日去清旅遊點,第三日齋用來回程,佢貪好做,不用理,11點鐘上車,食餐飯就直返口岸,所以揀兩此團吓,諗住199好就驚喜,唔好就不用失望.
      旅行講彩數,好難講.
      我都懶,又要諗,又要報,又要等出發,所以唔去多幾天,對不起自已,

      刪除
  3. 多謝你的分享,我地16号会去。

    想問相片公仔頭,用咩apps?
    好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪,199係好抵玩,希望你玩得開心.
      公仔頭係用 PhotoGrid

      刪除