我的網誌清單

2017年1月13日 星期五

聚舊.

昨日游完水,歸家樓下,老馬突然來電,說XX敍舊喎?突然來個咁電話?去定不去好呢?早兩星期前另個XX荃灣敍舊,以經無去,如今又一個,去與不去諗咗好耐?生活唔同咗,習慣唔同,晚晚飯後等瞓覺,真係唔想去,諗來諗去若唔去?睇怕以後都唔會去,時間7點鐘聯合廣場門口集合喎.
6點35分以經到雅蘭中心,慢步前去才6點47分,見早到咗,就公園仔坐陣,唞順係氣7點鐘行去,大頭文以經在等,傾陣偈,搞手陳成戴著口罩亦到,話病喎?問聲佢幾多人呀?佢話whatsapp公佈天下,到今日聯絡,嗰個又話陪老闆唔來得,嗰又話病唔來,喱個又話咁遲通知,嚟唔到喎?還未訂枱啵?陳成話點敢訂位呀?
後來陸續來了幾個,有熟,有識,有一面之緣,有啲更唔識?傾兩句,大頭文都嗱淋上去訂枱,等齊幾個我們都上去.
起初張中枱,又遇啱有幾個相識,不如一齊啦,咁就要張大枱,一枱13人有唔識,有見過,有好熟有老友,仔仔一枱,大談往事.
公司已摺10幾年,當年事實百花齊放,須然資歷最淺的我,但都癲過一個時期,爆吓公司當年內幕,你一句我一句,千絲萬綫同一係,幾拾年來為係一個呀頭,個個都話無聯絡,消聲匿跡喎?没有佢我們一枱不會坐埋一起,有個當年職位唔低提議話,揾日搞餐春茗,用大佬公司摺嗰日名義,約埋佢食番餐喎,好事吖,話佢知班兄弟好卦住佢囉,一傾餐又用完,以經10點半鐘,有老細找數.
離開本應同老馬一路,但條友被拉去再飲過,我都係咪搞返歸,
等車須時,返歸都11點半鐘.







6 則留言:

  1. 多d同舊工友聚下啦,人都開心d~yman

    回覆刪除
  2. 7點幾食, 食到十點半, 成三粒鐘喎! 應該傾得幾盡興o 請客果個人, 都幾大方, 一般都係夾錢嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 退休十幾年,佢哋好多還在職,新舊人有段距離,唯一共通同出自一個大佬,識大佬時大家打工,大佬越爬越高,在職的身份唔同,我哋啲係N年舊話題,佢哋啲近10年話題,正如佢哋講茂個女仔,我認識時係手抱,佢哋見係亭亭玉立.
      好多係老細級,靠大佬揾食,不過大佬都退休,而且消聲匿跡,整圍枱的人,都係出自這位大佬,所以能聚首一堂,都念舊囉.

      刪除
  3. 有老友,記得你叫你聚一聚, 應該要去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 老啦,較為認識都係得幾個,都懶去應酬.

      刪除