我的網誌清單

2017年1月5日 星期四

晨早醒麻麻,麥記早餐,貨不對版,三人禾輋下午茶,同老婆各買鞋一對,晚飯清倉底料,兩個人食.

昨晚英西兩天團回來,跟手又要煮飯,又要賭馬仔,忙完一輪11點多都瞓,一覺2點鐘水滾醒,遇啱新抱沖涼,急得要命,終於趕及又瞓過,瞓到5點鐘又醒,今回無咁好彩,瞓不返,為有耳筒待候,就係咁賴到7點半鐘,唉!都無謂賴起來.
起來梳洗好,今日無麵包無早餐,著動電腦寫下今早事,跟手叫醒手機賴床老婆,遲遲成9點鐘落街早餐,試試新嘢麥記.
門口手指篤篤一輪,買下兩個早餐34蚊,老婆等餐我揾位,麥客寥寥可數,等候期間,見個客揮手叫個執枱員過來?投訴個包好唔妥喎?執枱員話係咁架?個客話第二間邊係咁架?執枱員為有幫佢拿去bar枱換過個?
換了個包回來,個客打開一看,板著臉同執枱員說,又嘛係一樣?點食呀?我一聽見,我都係魚寶餐喎?嗱淋出去叫在等老婆,嗱淋轉芝士雞堡,老婆比張單過我,嗱你去轉?見個bar面跟本做唔切?好多人在等餐,等咗好耐終於輪到,我話唔要魚堡轉雞堡,佢話落咗單啵,我話同我換啦,大概經理卦?同佢換啦.一換等咗好耐,為有問句我個包呢?她才入去追,發覺麥記係要追.
 
用餐其間又見有客捧著熱香餅去bar枱投訴,又要求換?望吓自己個餐,同剛才篤篤篤張相,差天共地,唉!樓下老麥下次都係咪搞.
吃後離開,貢入大乜樂望下個水牌,係唔同啲,餐具都開胃啲啦,剛啱遇見朱太來食早餐,傾兩句都同老婆都返歸.
回家都10點鐘,老婆清潔廚房,我就上網寫我blog,12點多新抱蒲頭,原來放假,叫去下午茶喎,好,寫blog到2點40分,為停吓來,齊齊出門去下午茶.
目的禾輋下午茶,搭程車過去2點多啲鐘,上到酒樓又出乎地多客?剛好各落有張細枱,老婆同新抱負責剔嘢食,4個點心一碟星洲米,

坐吓一路食一路傾,傾的大都圍繞手機事.
一坐又近4點鐘,新抱找數,離開酒樓,新抱說要過沙田嗰邊喎,見佢唔多趕,老婆成日想買鞋,以我眼光C硬啦,於是乎提意入鞋鋪,叫新抱幫吓眼,賣鞋買衫似中後生眼光好啲.
老婆千揀萬揀,終於找到對心水靴499元,買多對有9折,其實我都想買對,可惜啱款但無我碼,無辦法下?咁啱有人叫share一齊買,足知大家有著數,老婆對變咗449元.
離開禾輋直過沙田中心,過到去已經4點40分,新抱大懵才醒起要去銀行,飛卉跑去,唉!銀行收4點半鐘,有出無入,又點會比你進入吖?哈?個食蕉聽新抱講兩句,就走去問問裡邊?結果又比入去,幾分鐘後出來,話搞掂咗喎,原來搞張咭個密碼.
搞掂輪到我睇鞋,唯一對鞋差不多玩完,一定要買?入到去間馬拉松,以我目標300蚊樓下,放在架上都不用多看,一於特價區貨架度揀,至平都要249元,重係得兩對咁多,在新抱幫眼下挑咗兩對款,都係賣299元,結果挑咗一對,正想付錢之際,職員說兩對有9折,又係兩對有折?揀多對有難度,不如就此作算,新抱見有人正在買鞋,新抱主動問句,結果成功share付錢,我對299佢對500多,9折大家有著數.

離開鞋鋪,新抱約咗放工個仔,今晚唔食飯喎,我同老婆就行行卜佳,買咗個衛星包12蚊同金筍5.9蚊,藥房買埋支8.5蚊潔而亮走人.

搭程車返歸以經6點鐘,長長編blog又要寫?
一寫8點多啲鐘,係時候要搞今晚餐飯,兩個人食清倉底料.

成9點鐘開餐,同老婆兩份食.

2 則留言:

  1. 見到D人咁樂意幫忙享有優惠,都幾好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲啲啦,有啲好衰架,有時要防吓,分分鐘唔制,自己一面屁.
      正常就係,哈!反常就大鑊.

      刪除