我的網誌清單

2017年1月29日 星期日

年初二,睡來可以,終於搞掂無限儲存,傑仔們到,大乜樂下午茶,麥記雪糕,晚無煮飯炒辣嘢兩個人食.

昨晚呀偉收工上來,個女淥麵過佢食,還有上水攞來冬菇蠔是過佢食,傾兩句12點零我都瞓,半夜要去所,還好都瞓返,一瞓就今早8點鐘,手機賴床到10點鐘才起來,煲水洗面番熱木耳漿空肚上住網食.
寫下今早事搞早餐,早餐無麵包,為有淥個麵同鮮奶麥皮食,上陣網辦大事,昨晚搞咗電腦google相薄,由原始相片大小,儲存有限量, 轉去高畫質 (無限的免費儲存空間),
 但手機就揾唔到這一頁,深深不忿下?又上網摷過,哈!又比我找到,於是乎又由儲存有限量,轉埋去高畫質(免費無限量儲存空間).
https://www.bnext.com.tw/ext_rss/view/id/727649
搞掂又1點多鐘老婆返,冇耐隔鄰X太啲仔女,孫仔孫女齊齊來同個老母拜年,年年如是順道過來恭喜我一番,霎時間成屋都係人,互派輪利士,講輪客氣說話,嬉嬉哈哈又散band.
而個仔同新抱等陣要外家處拜年,今晚唔食飯喎?差不多3點鐘個女同呀偉上來,由於屋企得番些少蘿蔔糕同馬蹄糕,要煎真係唔夠食?於是叫個女大乜樂揾位食好過?而新抱扮靚連落街食,都話無時間?無就老公買喎.
落到大乜樂個女同呀偉到咗,個仔就排隊買外賣,個家姐跟住買我們份,每人食個下午茶餐.
 
個仔買咗佢份便拿回家.4個人食過坐夠,老婆又叫食雪糕,於是又轉場隔鄰麥記食,每人一杯,嘆完就返歸.
回家個仔同新抱重未出得門口?唉!扮靚搞足成日?5點15分新抱終於出得門口.而個女同呀偉就坐到成6點鐘才出門.
夜兩個人食,不如清雪柜,料有紹菜,隔夜雞,上海年糕,牛皮干同西蘭花頭.
樣樣切碎炒,
辣椒XO醬炒埋一碟,還有碟隔夜髮菜冬菇蠔是,兩個人食.
飯後果.

10 則留言:

  1. 電腦google相薄...
    希望將來我老左, 都可以好似你咁叻, 自學吓d網上知識, 幾好, 學倒又有滿足感, 又可以消磨吓時間! 讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻乜吖?有時啲嘢提起,嘛找找原因啫,google實在太多嘢,我都係唔識架?只不過你唔知,以為我好叻啫,你講無錯學倒真係好滿足.

      刪除
  2. 新年期間都係互相祝賀一番,一年見一次囉。

    回覆刪除
  3. 我睇你個blog,由雅虎開始看,不經不覺就幾年啦!初看時,時你心臟有事的時候,見好多留言也向你問候。
    看你的blog,可以學到很多野,像今次你又介紹免費儲存無限空間,以前的又有介紹在雞寳買的芝士,鴨胸……,好多野學,但有時又替你不值,買餸煮飯很辛苦,有時又要和仔女頂頸,好彩你有個好老婆。
    我今天去了你曾介紹過的馬鞍山心形石,應該是人為堆砌出來,沿海边長堤路又有單車徑,又是海景很美麗,見到沙田單車場,可惜下微雨,我行至石門站乘車返歸。你的blog真讓我認識很多事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!咁大頂高帽,真係你好耐有你們支持,我才咁耐,無你們我早就匿埋寫LU,今日都比自己嚇襯,希望錯覺啦,經過今日我都要緊慎些,肥厭嘢要介.
      哈!喱啲邊係叫學到嘢呀,網上大把嘢你可以學到啦,我唔認同,我都係乜都唔識架.
      心形石係個退休人事,得閒堆吓,堆得靚靚,所以出名囉.千奇唔好咁講,哈你今日做乜鬼?講啲咁嘢?受重若驚呀.

      刪除
    2. 最鍾意金寶叔有留言一定覆, 尼篇無回應? 我估一係睇漏眼, 一係就唔好意思, 唔知點覆, 又或者, 去左對方個blog度覆左?
      哈哈! 玩吓啫! 唔好介意喎!

      刪除
    3. LI,係咩?好小心查落去無啵?唔係玩我嘛?真係揾唔到,你記錯嘛?
      漏咗,再留過啦.哈哈.

      刪除
  4. 金寶湯兄:小弟祝賀閣下,恭喜發財,新春大吉,身體健康,萬事如意件

    回覆刪除