我的網誌清單

2017年1月31日 星期二

年年如是初三一聚,粉嶺逸峯廣場.

年年如是,初三例牌菜,兄弟們一起來個團拜,約好12點鐘粉嶺一酒樓,11點鐘出門,火車相當多人吓,無得坐企車門邊,途中突然胸口有點翳悶,兩肩膞好非常墜感覺,心諗大鑊了?唔係嗰加嘢嘛?企響車門邊好耐,直至粉嶺下車,唉!求神拜佛,黎明不要來,跟住搭278K巴士,一直去到終站.
年年都係帝庭軒一酒樓,今年換咗?逸峯廣場新明苑喎?未來過?下車跟著手機地圖方向行,來到逸峰廣場,咦?有間戲院啵?以為問聲職員?唉?誰知話唔識?再問隔離位啦?哈!佢叫我問第二個?谷鬼氣自己來揾,行不到兩步有扶手電梯,見上便好多人吓?似酒樓格局?於是問聲正下來個女人,上面係咪新明苑呀?佢話來探人咋?唔知啵?跟住有個男人出聲,上面好似有間叫乜乜苑?唉?問都嘥氣,索性搭程上去睇吓.
上到去單車兄弟離遠揮手叫喱度?再望吓招牌,掉…比啲桃花遮咁截?掉..怪不得無人識?跟住見到大佬到咗?單車兄弟拿住張號碼紙,話表姐無攞枱喎?現在排緊隊咋?望吓酒樓門口,嘩,超多人等位?
地胆即地胆,表姐出馬立即有位,坐定定開茶剔嘢食,一共9個人,還有個兄弟夫婦未到,去到1點鐘才人齊.
大佬坐隔鄰,昨晚揾到google相薄,儲存有限量同無限量資料,諗吓好不好同佢講呢?佢啲脾氣做細佬既,又點會唔知吖?根本無得相量,傾唔到兩句?後來終於忍不住口,同佢講兩句,還未傾到句兩,我以經一面屁?唉!嘥氣,都係收口不提會好過些.個侄佢個仔成日話我們無溝通?大佬點溝通呀?
我都係小說話多食嘢,而大佬同其他兄弟一樣,頻頻有火花,大佬實在太主觀太認叻,別人意見一點聽不入耳,嘥氣.

仔仔一枱,傾傾講講食過又差不多3點鐘,找數676元,年年如是AA制,表姐標哥德高望重,當然我們請,須然唔肯,但我們堅持,7個人計,每位96.57,每人1舊作算.
離開酒樓過帝庭軒表姐處坐,大佬有事走先.
上到去坐輪,傾的大多數旅行經,幾年來個個都超齡級數,利士習俗早以經免,外甥坐咗好一會都走,而表姐年年如是,過年糕點少不免,又食番餐,食過糕點係時候散band.
食過年糕點又蘋果橙,臨走又每人質番盒餅.
離開咁啱同遲到兄弟一起火車,傾開大佬往事,又大數N年事,唉!做細佬柒拾年,又有乜我唔知吖?不輪朋友親戚,有誰唔怕咗佢呢?呻不完?我都到站下車.
回家都6點鐘,老婆同個女今日食自助餐來,話唔肚餓喎,叫唔好煮飯,唉?你唔食我要食,雪柜料西蘭一隻,蝦皮,雞蛋同鴛鴦臘腸.
臘味瓦煲飯一煲,
西蘭花拼臘腸,
蝦皮蒸水蛋
結果老婆唔食,我同個女兩個人食.


12 則留言:

  1. 金寶叔, 你呀! 唔得咁架! 我個仔廿幾歲都試過幾次唔舒服, 巴士又好, 地鐵又好, 同乘客講, 對方會讓座比你坐, 下次唔好死頂呀! 唔舒服時, 坐總好過企嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!這條咗去垃圾留言度,唔望吓真係走咗雞.
      少少翳住,不過自己知自己事,有點驚住先啫,唉!好難講要嚟擋也擋不住,小心啲啦,希望錯覺嚟,今日開盡量介口.

      刪除
    2. 萬事要小心, 唔舒服一定要出聲搵人幫手.

      刪除
    3. 經驗話我知,當時真係有點似,有點悶同翳囉,好彩後來唔覺有咋.

      刪除
  2. 表姐很有凝聚力,可以請到你地幾兄弟聚一聚,下次唔好揀初三囉,費事赤口‬開火呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 表姐大我們好多,我哋都老,佢係咪要最尊敬.
      唔關事,我家簇無得改變,我以經最克制一個,不紐都家無安寧,老豆在時成日噏住,細時兩兄弟大來兩房人,現時大咗分隔咗,已經好得多.一家唔知一家事,有好多事唔方便講架,我以經講多咗,其實好唔應該.

      刪除
  3. 坐車時,車廂又緊急鐘,如不想驚動人,應該企在两排位中間,總有人望到會讓座,心絞痛,可大可小。
    應該要戒口啦,臘腸及醃制食物要小食。
    我過年前才取了驗身報告,一條在心臟下的血管又些塞,及膽固醇高了小小,畢竟,我也是半百之年,大家也要小心保重身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,危險人物,要嚟擋也擋不住,當時好難講,又似又唔似,猶豫不決啫,後來無事啦.自己都有經驗.
      係呀,要嚟就後悔,有跡象塞就要食多些木耳啦,同介口喇.

      刪除
  4. 金寶湯,恭喜發財,祝你同家人身體健康~yman

    回覆刪除
  5. 有心唔怕遲,新年快樂!身體健康!心想事成!生活愉快!

    回覆刪除