我的網誌清單

2017年1月24日 星期二

老貓燒鬚唔識路,踩轉科技園食碗飯,淘寶手機套,晚飯5人食.

今日約咗兄弟踩單車,兄弟住屯門,差不多成12點鐘到,首先帶佢去單車鋪車呔打氣,兄弟特別著安全,武裝一度又頭盔,到開始起程,兄弟又要太陽眼鏡,又要戴手套,我就麥道舞,兄弟攪一輪終於行得.
由於兄弟上幾次來時,馬鞍山,馬場,科技都去過,今次諗住帶佢去大埔,誰知去到火炭唔識路,兜來兜去,兄弟重安全,馬路唔踩,一定要單車徑,喱回真係老貓燒鬚,唔識行?時間又有限,不如踩去孖橋算.
1點15分來到孖橋,遇見一班發燒友,問句原來過孖橋,右手邊直去便是.
 
同兄弟坐陣,便一直向大埔進發,1點46分來到科技園,

肚餓,就這間士多食點嘢,下午茶餐就無,飯就有得食,
我就餐蛋飯送支水35蚊,兄弟牛腩飯35蚊,加飲料5蚊,兄弟比錢75蚊.
飯後傾陣偈,欣賞無敵大海景,以經3點鐘,大埔來回須時?諗落都係回程?
同兄弟一口氣踩回大圍以經4點16分.
送別兄弟,我就走轉街市,街市超多人,菜企屋還有,獨係超市買有麥方包9.9蚊,特價長啤梨4.5蚊同特價蕉6蚊走人.

回家累得要C,人老腳已無力,諗住寫陣blog,都係頂不住,要坐埋一邊瞓陣覺.
個女來淘寶嘢到,我同老婆訂的手機套到,每個18蚊人仔,再唔買手機遲早跌爛.

 累得我CC,又要煮飯,到煮好啲友遲遲唔埋位,話之你開飯,5個人食1夜返留飯餸.
 

8 則留言:

  1. 快70歲都踩倒幾個鐘單車, 好叻架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 極普通單車,爛鬼鐵超重,人老腳力又差,同啲靚車無得揮,都差咗好多LU.

      刪除
  2. 回覆
    1. 時代唔同,安全係要的,現時穿到彩色紛紛,戴埋個有型頭盔,唔踩得都睇得,又唔明有咁多人跌C?更叻都C嗰吓奇?

      刪除
  3. 無敵大海景真令人心曠心怡,你們新界有單車徑,可直通很多地區,好似由沙田又可去大埔。
    你雙腳咁易攰,有無想吓辦法搞下佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嗰度真係好靚,沙田唔踩單車,真係嘥晒,大埔以經好濕碎,啲單車友踩到沙頭角,就嚟灌到元朗嗰邊,不過嗰啲要靚單車才易踩,我嗰啲踩C人.
      我對腳無用LU,都廿幾卅年,賺搞.

      刪除
  4. 淘寶購物直接送到家貴,可以先送到東莞倉,多數國內免郵費,等埋貨物先一齊寄落香港平好多,manybo.com首kg$14 以後半kg$4 沙田有自取点

    回覆刪除