我的網誌清單

2015年6月1日 星期一

一切良好,整日在家,老婆大圍拮嘢,晚飯二餸兩人食.

昨整日在家沉迷馬仔,結果供獻40拾大元,無買餸倉底料煮餐飯,同老婆兩人食,跟住武則天未完,已經周公叫,就係咁早早瞓著.
 一覺今早6點閙鐘醒,老婆返工,我就賴床到7點半鐘,好滿足,近排從未如此瞓咁多.
洗個面望吓啲花,殘過乜,去咗兩日旅行,個女上埋防風板開冷氣,散熱唔夠焦咗LU.
 一切良好花唔好,上陣網開埋個大,昨日半罐蘋果醋,嗰然了得,形勢大好上磅磅,不過不失140.

食埋個早餐量個血壓,好靚仔.
 
去咗兩日旅行,無睇幾集神的晚餐,係時候mytv追番吓,一追兩集又12點多鐘.

1點多鐘淥個生麵加幾條脆皮腸仔,又幾好食,吃後諗住去游水,誰知雷暴警告,無得游.
 看吓電視又3點鐘,老婆放工,大圍會合,老婆食拮野,中午食過麵我都係免,坐夠就行街市,行轉街市無嘢好買,雞寶買隻冰雞25蚊走人,返回自己街市買條勝瓜7蚊番歸.
 夜點煮飯,有倉底豬扒兩件約6.2蚊,勝瓜一條7蚊.
 XO醬蒸勝瓜.
椒鹽蒜香豬扒.
 兩個人食,今餐唔計醬料,盛惠13.2蚊.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!你咁高,骨格粗,輕極有番咁上下啦

      刪除
  2. 我自己都種左好多盆栽, 有蘭花, 有紫羅蘭, 有多肉植物, 我很喜歡種植的, 不過香港地地方有限

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!種乜都C,魚又係,都唔係嗰種材料.

      刪除
  3. 你係唔係大家樂會員呀, 佢而家送$100入八達通, 有效至2016年.
    可能之前資料洩漏要補救.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係老婆入咋,入會要大棚人至有著數,一個人食極都湊不到著數.
      入會送100儲值?無聽過呀,睇過佢網頁,無呀,係有我入會呀?

      刪除