我的網誌清單

2016年2月14日 星期日

睡來唔錯,整朝在家,個妹同兩個仔到,沙角邨下午茶,大圍麥雪糕兼買餸,妹妹送我家鄉糉,晚飯人齊食.

昨晚足知没忘記睇番場英超,12點鐘才瞓,可能食粥關係,夜所要兩劑,才瞓到6點半鐘醒醒,還好好快便瞓返,咁就瞓到8點半鐘,聽陣收音機便起來,一切良好,無乜唔妥.
洗個面搞早餐食,餐後量血壓126/71-54,似乎唔錯,上陣網辦埋個大事又10點鐘,再量次血壓123/71-59.
去到1點20分個妹同兩個細仔到,坐陣差不到兩點鐘,同佢哋過沙角飲下午茶,過到去稍等以經有枱,由佢哋剔點心,邊食邊等老婆放工,好快又3點鐘老婆放工到,一起食到4點鐘,老婆找數270多.
 
離開沙角邨,送她們到大圍站,佢哋轉車返歸,我同老婆就大圍買餸,魚檔鹹水魚依然未開,行轉街市,同老婆又走入麥記,食個買一送一既情人節雪糕12蚊.
 坐輪食完,繼續行街市,買有香蕉7蚊,冰鮮雞33.9蚊,蘿蔔一條5.5蚊,粗鹽一包3蚊,三文魚頭兩隻25蚊,豬骨12蚊,蒜頭夾干葱9蚊,買完搭程火車返歸.
回家以6點多啲鐘,個仔已放工回來,而隔鄰個妹妹,正從廣西回來,恭喜一番,派過利士,妹妹送我們一隻家鄉糉.
 
 老婆煲落蘿蔔湯.

 夜點我來煮飯有三文魚頭1個12.5蚊,冰鮮雞半隻17蚊,臘腸1條,大佬種的老芥蘭.
 
三文魚頭煲

臘腸炒芥蘭.
 
蒸鹹雞

 紅白蘿蔔煲豬骨
 

 
 5個人食1夜返留飯餸.

 飯後果火龍果.
 





6 則留言:

  1. 天寒地冬要半夜去廁所好唔願起床架。你呢個雪糕加蘋果批食法我都好鍾意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係唔願,唔好食,個批熱辣辣雪糕凍,好點唔夾.

      刪除
  2. 你有個好老婆, 情人節一齊食雪糕, 我想搵個陪我食都無.
    你和鄰居的關係幾好, 他們旅行完, 也有手信給你.
    你個妹初一唔一起去你大哥處拜年, 反而同你去飲茶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唉!求其啦,開心嘛得囉.
      鄰居小妹妹好叻好聽話,係傑仔個細佬個女,廣西外家過年剛回來,係佢外母整架,妹妹一個人敲門攞過來,哈有幾日早餐食.
      唉!所以我話好可悲囉,絕情谷長大,佢剩係來我度咋,家簇情仇斷六親,佢來到,今年我一句家事都不再提,幾拾年來講到我口臭,佢都係咁,我對佢都係例行公事,乎顯佢算,同前日來個二嫂剛好相反,二鎪長氣食埋飯還不願走,我喱個妹簡直快閃黨,來到杯茶未凍就走,有時好激氣,上年來到坐下便叫去飲茶,我無去,佢同我老婆去,飲完茶就走.
      今次來我一句家事都無提,茶後送佢到車站就拜拜.

      刪除
  3. 隻家鄉糉好大隻喎~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今日問過個妹妹老豆,佢話唔知叫乜糉名,係佢外母整喎,哈!廣西大隻糉囉.

      刪除