我的網誌清單

2016年2月26日 星期五

睡來唔錯,沽注澳元賺211,整朝上網,沙角邨下午茶,CYY送我大袋禮物,晚飯4人食.

昨晚12點鐘瞓,一覺6點醒,老婆返工,瞓不返為笠耳筒聽歌瞓,咁就瞓到8點多鐘,聽千禧年代,賴至9點多起來,睡來唔錯,煲水洗面搞早餐,餐後以經10點鐘,量血壓132/77-58,食今早藥,埋辦個大事又不多11點鐘,新抱返工.
上輪網12點鐘個女返工,見澳元上番5.6計吓條數,上一注有211蚊賺,於是乎沽出賺咗先.
上陣網差不多兩點鐘,今日約咗網友2點多啲鐘下午飲茶,於是乎關機換衫,諗住出門,誰知電話響,原來網友CYY以經到咗酒樓,還開咗位等緊.
非常不好意思,於是嗱淋趕去,去到2點15分,CYY離遠以經揮手,坐下傾不停,簡直難以至信,一個女仔只不過網上留吓言,在工展會短暫見過一面,就如此咁熟絡,起初諗住一個女仔,不如約佢晏些,等老婆放工來會好傾啲,原來係不用,她太熟悉我,我個blog既事,還清楚過我?
傾咗好一會,老婆放工來到,老婆剔點心,之後就咁傾到4點幾鐘,酒樓要枱才離開,老婆一早以經找了數.
 
 CYY送我大袋嘢.

離開酒樓CYY想759買麻油,於是帶她落地下759,又咁橋759做緊7,8,9折,昨日還是要買夠200才有折,CYY買咗支麻油,蜜糖同鮮奶,我同老婆剩係買兩包鮮奶,離開沙角邨一同火車,咁就拜拜.

孭住大袋嘢返歸都5點多啲鐘,CYY送我的有以下好多嘢,有頸套同厚襪,紅酒,朱古力,螺片,利士封同浴室用品,最有心係個暖頸套同兩對厚厚襪,話旅行怕我冷喎?有心以經勝一切,CYY下次喜歡飲茶就得啦,不要破費送嘢比我.

我就買了兩包7折鮮奶18蚊.

回家邊處都無去,落樓下惠乜,買份特價冰鮮排骨19蚊返歸.
回家老婆處理今晚餐菜料,我就上網寫今日blog.
夜我來煮飯,料有北京菜心約6蚊,冰鮮排骨19蚊,芋頭一舊,司華力腸同荷蘭豆.
 

 
 麵豉芋頭蒸排骨
 
清炒北京菜芯.
 
司華力腸炒荷蘭豆
 
 4個人食1夜返留飯餸.

10 則留言:

  1. CYY - 金寶叔和金寶嬸是值得專重的長輩,好開心今天可以茶聚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,你太投入覺得啫,可能無你想像中咁好架,尤其亙聯網,好多陷阱,你要小心.同你飲茶我都好開心,下次飲茶傾吓偈好啦,唔好送嘢比我,搞到我好唔好意思.

      刪除
    2. CYY - 金寶叔我知道啦! 我冇同其他網友聚會㗎! 三月我連採17天,現在想起都有啲驚!

      刪除
    3. 跑散係咁架,有得做就C搏,無又係慘,好好休吓息囉.

      刪除
  2. 你地多人錫啦。 我仲未有時間行 759 呀。

    回覆刪除
  3. 今早血壓不差,没有高。
    近期樓巿跌,股市跌,人仔跌,你外幣也有獲利,好嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係偏高,因為我緊血壓藥.
      唉!獲乜利吖?澳元早幾年走唔甩大閘蟹咗喇,喱啲係趣趣哋玩咋.

      刪除
  4. 網上世界什麼人都有,看你點睇 好似湯兄 威龍兄 只有付出沒希望回報 咪朋友滿天下囉 係我偶像.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,若果太投入,分分鐘出事,一定要摸清楚至得.
      唉!我啲只不過玩吓,過日神啫.有乜付出唔付出吖?鍾意就留兩句聊吓囉.都寫咗咁耐,有乜唔見過吖?過眼雲烟,能夠繼續嘛繼續囉.

      刪除