我的網誌清單

2016年2月17日 星期三

相當好瞓,天寒地凍,整日在家,老婆放早,樓下大乜樂,行惠乜買車嘢,晚飯人齊食.

昨晚12點前都瞓,一覺今早9點鐘醒,手機賴床10點多才起來,新抱同時瞓醒,煲點水洗面搞早餐食,餐後10點45分量血壓139/78-58,還算可以,上陣網辦埋大事又11點半鐘.
上陣網12點多,關機看電視,又唔知點解咁鬼凍,温度計只不過15度,又會咁凍?腳又痛下,都係唔鬼去游水.
看陣電視1點多,個女瞓醒,無耐老婆來電,咦?乜3點鐘?望吓個鐘兩點半?唔通個鐘唔行?老婆話放早半粒鐘,補回上次放遲半粒鐘喎,唉!天寒地凍邊度都唔想去,回來就樓下食大乜樂算啦.
個女瞓醒一同樓下大乜樂,每人食個下午茶餐合共71蚊.
茶後坐咗輪,齊齊上惠乜行,行輪又行輪,足知買咗成車仔嘢,買有御品皇三色米5公斤兩包108.9蚊,冰鮮一字排25蚊,特惠牌快熟麥片1.5公斤兩包39.9蚊,牛肉絲17蚊,麥方包9.6蚊,個女付錢,長者咭慳咗15.4喎?

離開惠乜行街市,菜須然平咗,但依然貴,芋頭算平8蚊斤,買咗半邊7蚊返歸.
回家5點鐘未夠,醒起有人不食芋頭,為有攞埋一邊,老婆處理今晚餐菜料,我就上網.
夜我來煮飯,料有三文魚頭半個12.5蚊,冰鮮一字排食半12.5蚊,南瓜約3蚊,魷魚翼同司華力腸,紅菜頭一隻約3蚊,西芹約5蚊.

兩爐煮4味,煮餐C,

南瓜炆排骨.

紅菜頭煮司華力腸.

西芹炒魷魚翼

煎三文魚頭.

5個人食1夜返,留飯餸.

飯後果蘋果

16 則留言:

  1. 係呀!都唔知点解温度不算太低,但係又好凍。
    红菜頭D色雖然天然,但红得嚟又D驚,開大時唔記得還會给他嚇親。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀好鬼凍,哈!嚇一跳,血一樣,第一次咁煮,以前煲湯多.
      食唔多唔會卦?紅莧菜就犀利.

      刪除
  2. 紅菜頭煮司華力腸
    金寶叔認真夠創意
    味道如何??

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來同茜芹一同炒,見切時血淋淋,嗱淋分開炒,我都係第一次炒,都幾好食嘅,同一般紅蘿蔔咁,有一種蘿蔔同佢一樣,外表拾足青蘿蔔,山東旅行有好多,啲人當生果食,通街有得賣,香港什少見.
      哈!亂嚟咋.

      刪除
  3. 我地之前放紅菜頭入沙律,染到其他料桃紅色,都幾趕客架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,紅當當幾嚇人,係個女買既,健康喎.

      刪除
  4. 天氣凍最好系煲仔菜,你好似整少左花膠喎?~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有無記錯呀,我邊有咁靚嘢食呀?
      煲仔全熱好,凍天好用.

      刪除
  5. 金寶兄:小弟從沒有買紅菜頭食,但,聽說很有益,惠記和百記,都有長者日,但,百記要指定牌子,現時乍暖還寒,出門,要穿夠衣物,避免在大風的地方停留,祝身體健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少買,以前少有好貴,係十吓平咗咋,網上係咁講,好有益,惠乜都係指定牌子,都貴咗啦,係呢,凍到唔願起床.

      刪除
  6. 金寶叔, 你個卜詳細記物價, 餸菜, 係係好重要既香港民生歷史資料, 類似古代叫「風物志」既史書, 功德無量呀. 加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!要練倉頡嗎,撗掂要寫,不如詳細啲,順便記低囉,係咪好戇居呢?

      刪除
    2. 金寶叔原來用倉頡打中文字,忍唔住要比個贊你,因為好多中年人都係用手寫板咋!
      打BLOG點會係ON居呢? 又可以記事,練打字等於練腦子,更重要係,我地班網友鍾意睇, 好有親切感啊!

      刪除
    3. 識有鬼用,墨水有限,中文字都唔識多個,又無記性,寫極都唔記得.
      平凡到極,天天一樣,哈!我都悶C,哈!係你睇至卦?
      咁又係,唔操住,到時想打個字都難.

      刪除