我的網誌清單

2016年2月19日 星期五

相當好瞓,腳還在痛,整日在家,新抱放假,明星下午茶,報名連州三天,晚飯三人食.

昨晚右膝依然未掂,還是扯住痛,飯後食粒消炎藥,好可能游水拉襯,這晚依然12點前都瞓,一覺今早9點醒,手機賴床到10點鐘才起來,腳還是戚戚痛,熱水洗個面,搞早餐食,餐後量血壓138/78-51,食今早藥,腳還在痛,為有又食粒消炎藥,跟住辦大事,搞掂又11點鐘.
上陣網又12點鐘,看電視,個女瞓醒,1點多鐘新抱放假亦瞓醒,無耐個女出門返工,新抱好突然同我講,去飲下午茶囉?我話約咗你奶奶報名旅行喎,我話都可以.
好快又3點鐘老婆放工來電,咁就同新抱出門搭車過大圍,落到樓下落起微微雨,出到馬路燈位,幾條交警在指揮車輛,原來交通燈失靈,遠處馬路成個大0隆,相順爆水管卦?落著雨急腳過車站,上到月台,新抱還未知個奶奶在等,話佢知才愕晒然,過到大圍先去匯景探吓團,又好啵,兩個職員得一個客,不用等,探過團資料,見個團還有大把位,以經3點幾,下午茶無乜時間,都係無謂報住,趕去下午茶先,大圍最近明星酒樓,就去明星.
行幾步過到去,都還有些茶客,嗱淋開茶點嘢食,新抱點嘢食,剔咗6個,坐吓傾吓好快又4點幾,個場新裝修夠光猛,點心都唔錯,好過富臨,新抱找數168元,又唔係貴啵.

離開酒樓落雨,新抱要出葵芳,老婆得一把遮,比過佢用,我同老婆就返回大圍街市,買10蚊豬骨,然後返回匯景報名,又係剛才位男仔,都無其他選擇,就揼鎚連州三天團費499+保險63*2=1124元,離開匯景火車返歸.
回家都5點半鐘,老婆處理今晚餐餸,我就上網寫今日blog,夜我來隔夜餸煮個飯.
 
豬骨蘿蔔煲

 個女回來三個人,滾住食.
 

8 則留言:

  1. 新抱對你們也不錯,主動叫你們飲茶,但晚飯她應該去了行街街。
    昨天我也有留言,但用新平板留言,不知是我帳号set錯,還是在你的垃圾桶。
    你報了連州很抵玩,有梯田看,我明天跟美食去你上次一家六口一起去的美林湖温泉及中堂凱景,可以試下從未接觸過的哥爾夫球。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!相安無事,嘛幾好啦,哈!近期垃圾箱時時昅住,無見啵,連州係去千年瑤寨同洞天仙境,懸空玻璃棧道,相信你以經去過,我都怕行餐C,希望到時頂得住啦.
      又係跟美食去?

      刪除
  2. 我今日去左葵芳飲茶,點六樣食物,來左3樣,激氣呀。你新抱好錫你地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有時真係好激氣,住得埋都難得,家嘈屋閉見得多,又何必咁辛苦.

      刪除
  3. 純直覺...新抱仔都唔錯! 其實好難吓架! 始終唔係自己父母,共同生活時間都係短, 認識唔深, 佢會主勭相約,相信佢都想大家再親密一d 囉!
    金寶叔, 比我借d意呻吓! :p 初四喉龍痛,起身就耳嗚啦! 醫生話耳膜有d紅可能發炎, 食左7日抗生素,琴日食哂啦, 咪一樣照鳴! 頂!
    今日去睇個我好鍾意既中醫, 佢話佢唔係神, 希望幫倒我! 都唔敢奢望食幾劑可以好得番! 哈!其實心裏面果句, 我真係希望只靠中藥, 都可以醫番唔再嗚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,若要人似我除非兩個我,見得多啦,有次旅行兩天,短短兩日,見有兩個女人,搞得好唔愉快,好奇問聲其中一個,佢話佢兩是朋友,有年佢來英國我招乎佢,今次我來香港佢招乎我,唉!短短兩天咁都忍不住.所以話能夠相處,都好難架.
      耳鳴你睇我卜都知道,嚴重到不得了,大大話成年,西醫耳鼻喉看過,話我無得醫,針灸針中藥食過唔少次,都係唔得,放棄之制佢無晴晴慢慢好番,不過還有兩成耳還鳴,哈!我都知自己點樣好番,真係唔明?唯一解釋健康好咗囉?

      刪除
    2. 還有兩成耳還嗚, 係乜意思? 係開始時耳嗚好大聲, 而家只係好細聲?
      我耳嗚好細聲,即係在家好靜時先聽倒, 出街係聽唔倒既!在街外要用手按住耳孔,先聽到細聲既蟬嗚聲!睡覺時就明顯聽倒!

      刪除
    3. 即係痊癒咗8%,還有兩巴仙未痊癒,現在可以講同你情況一樣,2014年時最為嚴重,砲轟一樣,乜都試過都係唔得.
      現時夜晚寧靜時同瞓醒時最明顯鳴,日間你唔刻意去諗耳鳴,係唔覺.
      最嚴重時,你看吓這編,就知我幾痛苦.
      http://1323kay.blogspot.hk/2016/02/blog-post_21.html

      刪除