我的網誌清單

2016年2月29日 星期一

睡來尚可,全屋齊放假,金多寶六合彩,人齊大圍下午茶,晚飯人齊食.

昨日好不想下,終於都去咗投票,還說服老婆一起去,老婆對政治毫無認識,為有用我思維同佢分析吓,投咗票當然留意吓,昨晚留意下成12點幾鐘才去瞓.
一覺今早7點鐘醒,望吓手機新聞,我投的輸咗LU,哈!記憶所及經我投過的,無個好結果,聽著千禧年代賴到9點起來,老婆放假以瞓醒在廳,洗個面還是我來弄早餐,同老婆齊齊食,餐後9點45分量血壓137/76-51還算可以,食埋今早藥辦埋個大事,又10點半鐘.
兩公婆各自上網又一個上午,醒起明日六合彩金多寶,兩公婆相量一輪後,投注40蚊算,今日好橋全屋人齊放假,新抱昨日以經講定今日飲下午茶.
1點多鐘,啲友陸續瞓醒,齊齊話去番上次嗰間下午茶,啲友搞到遲遲未能出門,要成2點半鐘才能出得門,老婆見5個人不如搭的士,我話5個人太迫,不如你哋4個搭,我兩蚊我搭車好過,但佢哋又唔制,於是齊齊搭程車.
過到大圍酒樓,晏來到好快有枱,由啲後生剔點芯,我就負責食,坐到4點鐘,佢哋找數340多蚊,離開酒樓個仔同新抱又話今晚唔食,我同老婆就去買餸.
 
食完唔夠又加碼
 
離開酒樓佢哋話去買六合彩喎?我同老婆就繼續買餸,老婆話佢倆個唔食?不如包雲吞囉?好,咁就行轉街市買有20蚊豬肉,5蚊雲吞皮,諗住返歸.老婆又話佳寶買啲嘢.
佳寶買了兩支飲品10.9蚊出來,望吓個電話,原來個仔打來,又話返來食,真麻煩又要重新諗過,於是乎同老婆又行轉街市,買有西洋菜兩扎10蚊,豆腐4蚊,魚胶14蚊,同老婆剩車返歸.

回家5點45分,老婆處理今晚餐菜料,我就上網寫今日blog.

又超夜才來煮飯,有梅菜蒸肉餅

煎釀豆腐

西洋菜滾魚胶



人齊5個人食,今餐盛惠約50蚊


6 則留言:

  1. 我忍唔住想問, 你想D仔女好似而家咁, 會同你地外出買野呀! 辦手機或食野, 還是佢地脾氣好好, 唔會同你爭拗呢?
    因為世事無咁完美既! 若果二揀一, 你選邊樣? 睇吓你同我既選擇同唔同?
    若果覺得尼個問題好無聊唔想答, 刪除左佢得啦! 因為只不過想同你交流吓兒女經咋! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得想,無得改變,見步行步,佢哋係對我好,不過係用佢哋方法.
      啱就傾多兩句,唔啱講多無謂.以經咁大個,係改變佢唔到.

      刪除
  2. 你們今天真是合家歡,繼下午茶齊人後,晚餐依樣齊人食。
    不過,我放工都是放红日,公衆假等,而你家人多数放平曰,而且很遲才出門返工,我就返九点放五点半,交通最繁忙的時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱佢哋齊齊放假,叫飲茶嘛飲茶囉,揾食係咁架啦,我哋以前都好慘,上司唔走我哋都唔敢走架,無補水全包.

      刪除
  3. 金寶兄,小弟住西區,唔使投票,但買六合彩,昨晚西環的投注站,真是超多人,排兩條規隊,每條約70人,小弟用現金卷,入機買到,咁就快D,但,買咗60元,都是得個吉,政治小弟唔講,但,最緊要生活安定,社會繁榮,人人有工做,生活無憂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,早一日都見排到七彩,唉!我都服咗求其買幾拾算,政冶我都少講,好多人都唔願講,希望啦.

      刪除