我的網誌清單

2016年2月24日 星期三

睡來還可,整日在家,同老婆搞掂個電話,麥記下午茶,晚飯兩人食.

昨晚12點鐘瞓,老婆單嘢始終有點囉囉攣,遲遲才能瞓著,一覺今晨6點多醒咗,老婆在返工,瞓不返又手機看yoytube,看至7點多都係瞓多陣,轉聽收音機,矇矓下千禧年代,講無錢J5用簡體字,香港人又拗餐懵,聽完以經10點鐘,睡來還算唔錯.
起來洗面搞早餐食,大鑊鮮奶食晒,無得沖麥皮,為有沖杯柚子蜜,搽兩片麵包食算,餐後10點半鐘鐘,量血壓141/78-63,食今早藥,辦埋個大事,執好要食的藥又11點25分,再量次血壓142/79-63無得變.
無耐新抱瞓醒,原來放假,話大概4天便有日假喎,又會咁多假期,跟住個女瞓醒,12點鐘兩隻嘢去街.
1點多鐘做乜好呢?游得太密,對膝頂唔蒲會痛?都係唔去,繼續上網看youtube,一看又3點鐘,老婆放工來電,約老婆過沙田廣場搞手機事.
過到中移動,老婆在等,兩個客後輪到,女服務員姓吳,我話昨日上咗個3G台,發覺唔多啱用,可不可以轉用第二種,佢話若果唔做,106月費就無得攞番,我話錢用來新做個pan唔得咩?佢話唔得,一句了事,一點解釋都無?我話照cut啦,我話轉做儲值咭,求其講句100蚊,日後行政費每月2蚊,咭就半年期,問多句都懶答.我話會唔會寫番紙証我咭咗個戶口?我自動轉賬會不會再扣數架?佢話無架,個戶口都無咗又點會扣,我再話會否寫番張紙比我,証明刪咗個戶口?佢轉個芒過來我睇,嗱以經刪除咗個戶口.唉!算啦,跟住佢話未能同我做得住,因為上便未同我做妥,要等成好幾十分鐘,叫我哋去行吓街先,遲啲再來做過,我話係咪要揾番你,佢才話任可一個都得,咁我才明白,一單還一單.
同老婆走去食麥記,一包一餐33蚊,坐夠諗住回來應該得卦?回來好彩無人排隊,等一個以經輪到,係前日幫我們開戶位小姐,將情況話佢知,上手話上便電腦未做妥,所以未能做得,想睇吓可以做得未?佢睇過後話還未做得,叫我夜點,又或者明天來過,我問刪除戶口,可否比番証明我,佢嗱淋幫我摷張表格,寫好比我們,我直頭話剛才同我做嗰個,同你差得遠.
唉!未能一氣呵成搞掂個手機?硬係唔多舒服,同老婆慢慢行的去買餸,行輪759有折呀,不過要買滿200同300才有折?嘥氣,



 行完又行雞寶見羊肉下欄特價25蚊兜,買條菜咁價錢,骨就骨啦,老婆牙肉痛買兩扎莞茜5蚊,街市買兩隻皮蛋5蚊,買包炸支竹10蚊,然後行去沙田街市買條魚肉5蚊,
 
 好想辦埋個手機事,為有又行吓卜佳,無嘢啱買,然後慢慢行去中移動.
又係無乜人,等不到一個客便輪到,今次又另一個女職員,唉!比今日頭一個姓吳好啲啲啦,還是多句唔講,問佢都唔多答你,問佢怎樣增值,一味叫來中移動,我話用開網上銀行交費,佢比個中移動網址過我,叫信用咭增值啦,問佢七仔呢?佢都係無答我,唉!嘥氣,問佢?還是返歸自己上網摷料好過.
離開中移動巴士返歸都6點鐘,我寫今日blog,老婆處理今晚餐菜料,有莞茜兩扎5蚊,皮蛋兩隻5蚊,魚肉5蚊,臘鯇魚一舊.

 夜我來煮飯.

臘鯇魚煲仔飯.
 
 皮蛋魚片滾莞茜.

 兩個人食.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 無幫人既心,係咁喇,佢話之你,簡直同電話熱線兩回事,熱線還問你還有無其他問題添.

      刪除
    2. 熱線通常係國內人黎,所以話, 近年d香港人成日嘈d國內人點點點,其實每地都有好人壞人, 真係唔好咁誇張講到國內人一文不值,我住天水圍好多國內旅行團入住天水圍酒店, 應該都係比較平民化, 有次遇到一個國內小朋友, 佢好有禮貌喎!
      香港夠有好多人無公德心,做野馬虎啦!
      有日跟國內個同事閒聊, 佢自稱"蝗蟲", 我真係覺得好唔好意思, 因乜大家係同胞, 要用蝗蟲黎形容呢? 近年香港d年輕人真係好難理解, 好似已經唔識得乜野叫"包容"啦! 太自我!

      刪除
    3. 聽口氣又唔多似,大陸旅行團就係,電訊公司可能門市還門市,以前間one2free都係咁,熱線同門市兩回事,只顧賣嘢上台卦?以外嘢唔答你,唔會幫吓人囉.
      唉!自從佔中後,我感覺好驚訝同好感慨,香港年青人大部份唔認係中國人,我正式土生土長大,思想可以講正統,從不看左派嘢,佔中前還看蘋果多,到佔中後我才不看.
      政冶嘢係好邋遢,乜都做得出,靠宣傳去宣染,一面倒的入腦,同阿爾蓋達有何分別,國家唔滿意,連中國同胞都有罪,香港人同中國人有何分別,只不過不同地方長大啫,盲目.
      蝗乜蟲吖,十年前人仔低,香港人又嘛一窩蜂上去搶購消費,只不過地方大唔覺之嗎,掉轉咗你頂唔順啫,根本無分別,一樣咁人種,自私心態.

      刪除
  2. 我反而用手機從未上過台,一直也有儲值咭,以前用csL,每分鐘收費6仙,我家姐現在也用中。
    增值50元也可以的,不過增值100送多些免費分鐘,你要增值時可叫職員替你增值,但最好選差不多到期日才好去增值,免得使用日期減少了,你又可買增值咭依背面指示增值便可,想知咭還有多少錢及到期日,可打*#130#便會有資料出現螢幕,也會有短訊纪錄通知你,我公司近中移動,所以我一般會買增值咭時叫職員順便增值,至於7仔又無增值,我便不知啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你掉轉,香港有電話以經上台,10多年前在大陸都有個儲值咭號,充值刮密碼打上台充值的,無乜上大陸,慢慢就維持不到LU.
      我用開網上銀行交費嘅,太多渠道交費,問佢唔識唔出奇嘅,其實問多啲識多啲啫,不過佢又衰,唔識唔坦白,可以講無用過唔多清楚都得吖?所以十問九唔答囉,問佢嗰樣點交費,佢嘛答你另一樣囉,其實中移動網都有寫晒點交,不過文字嘢難些理解啫,7仔有賣,係咭嚟,係刮密碼交啫.總知太多渠道交,我諗最方便係,上中移個網,信用咭交費,同鋪內百達通交一樣.

      刪除