我的網誌清單

2016年2月13日 星期六

整晚youtube周二珂,睡來尚可,呀偉到來拜年,下午二嫂兩公婆到.娛樂城下午茶,晚飯7人食.

昨晚食完餐飯,就整晚上youtube,就係這個妹妹唱歌,把聲好好聽,唱得唔錯,全是翻唱歌,好多好多,還覺有些比原唱還好,起吓佢底,原來深圳人,連台灣有佢粉絲,還替佢開埋FB專頁,相信不用多久佢會爆紅.
百聽不厭下,又成1點鐘才去瞓,一覺今早7點以醒,還是手機youtube賴床到9點起來,老婆放假亦起床,洗個面弄早餐齊齊食,餐後量血壓139/72-54,辦埋大事又10點鐘,11點07分再量125/71-54.
今日有人來拜年,首先刮刮個樣,咪失禮人,話口未完,呀偉來拜年,老婆用有限食物招呼,就係煎糕,老婆煎好蘿蔔糕,不久老婆大嗌,叫我入廚房,原來年糕切不開,唉!原裝年糕雪得太硬,又點易切得開,搞笑的我,又玩吓佢,裝模作樣的,咁,咁,咁,張個年糕揑兩揑,扑轉倒了出來,點切都得啦,老婆愕晒然,有時啲嘢就係咁簡單.同呀偉聊過兩句吃過年糕,11點多啲便趕住去番工.
百無聊賴,繼續上網看youtube,到2點48分,二嫂兩公婆到,坐陣就嗱淋的士過娛樂城富臨下午茶.
 過到去娛樂城,二嫂老公比的士錢32蚊,由於晏來,上到去以經有枱,二嫂依然滔滔不絕,講咗佢老公好儍事,聽落重差過我啲朋友,智能手機開咗一年有多,竟然完全唔識用,話係啲仔女要用來上網做功課喎,須要咁大MB數喎,被迫三部機上台,月費800多元,係4G機,竟然年幾來還是唔識用?只用來打出打入電話,我話月費你比咗,竟然簡單whatsapp都唔識用?有無搞錯呀?乜你啲仔女無教你咩?唉!真係唔識講?個二嫂係咁爆佢啲瘀嘢,唉!真係唔知啲乜家庭,於是乎又同佢上一課,教教佢whatsapp,坐到4點多啲鐘,個女薟咭找數230多元,

離開娛樂城佢兩個又話響度食飯,真大鑊邊有餸賣吖?為有上佳寶行轉,買些雪藏魚柳同排骨,巴士返歸.
回家5點多鐘,繼續聊天,二嫂依然講不停,夜點求其煮餐無餸飯.
粉絲炒雜菜
 
 粟米魚塊

蒸臘腸

合桃栗子蓮子煲腰果.



甜酸骨,7個人食一夜返留飯餸.
 
二嫂雞啄唔斷,夜到11點鐘才走.

6 則留言:

  1. 我老DAD都有iphone,咩都唔識用,只接來電咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你教佢囉,怕者佢無興趣.我好多好多朋友都係,不懂就算.
      就算有都抗拒收whatsapp,所以無關佢事,我都不除便send.

      刪除
  2. 你以前也有提及呀偉,好似是你鄰居。
    你喜歡和老婆搞笑話,切年糕也娛樂一番。
    上次二嫂上你家也是雞啄唔断,今次也厲害,她很健談呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰個叫傑仔,初二以經來咗,呀偉另有其人,
      係呀,成日整古佢,哈!連膠兜用刀來切,年糕雪過點插得刀落吖,張佢撳兩撳成個拿出來,鉆板度,點切都得啦.你估蘿蔔糕咩.
      唉!佢係麻煩,佢朋友我哋完全唔識佢都講一餐,有時想插句,佢好似唔聽你講,一味自己講,一場親戚,過年要來,唔通唔比咩,啲後生聽到,被之則吉,所以我都唔多高興,一年嗰一次半次嘛見吓囉.
      聽佢兩公婆拗撬,講既嘢,真係唔識講,總之好出奇?佢老公OUT到唔相信.

      刪除
  3. 我都希望啲家姐可以與時並進,識用智能手機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女士應該懂得用多過男仕,男人好多唔願學,好抗拒同輩人教添?真係奇怪,明明有條youtube片,是當年舊公司,現在在大陸發展,是一個地產歌唱快閃廣告,好睇兼得意,說send過比佢看,哈!兜口兜面話唔駛啦,唉!只不過一個網址,用不用當面拒絕呀?唉!唔鍾意嘛轉頭掉咗佢囉,咁都唔比面,唉!真係唔明,不是剩係佢一位朋友,哈!大部份都係咁.真係令人喪氣,所以話我無朋友架?谷鬼氣,話過以後同佢無關的事,不再whatsapp.

      刪除