我的網誌清單

2016年2月13日 星期六

昨夜又爆炸,睡來唔錯,整朝上網,下午茶大乜樂,老婆手機將約滿,晚煲粥三人食.

昨晚我又沉不住氣,自從鄺美雲事件,我心心睇會個仔個格以成形,係無法改變,學葛蘭所講,同血源親人係無得改變,朋友不喜歡可以不交,自己骨肉,係要愛護,所以不時警覺自己,盡量被免不參與,不理會,不干預.
昨晚因有客人來,應酬下要傾下偈,客人話班暴徒拉晒佢就啱,我就答句,呢?放晒啦,唉!個仔叻唔切,一口就駁過來,大大聲話,梗係唔係啦,係乜,乜,乜呀,當堂無名火起,氣難下衝口講,係啦,係啦,佢當堂大發脾氣,係咪以後唔講嘢吖,我再無出聲,知道再出聲,就一發不可收拾.
唉!你當老豆白痴,我都有睇新聞,我只不過瘋刺班友,立即可保釋,罪過輕啫,若不是有客人在,我睬你都儍啦,嘛當你儍仔.
昨晚二嫂講不停,不時閙個老公,又係既,實在太多愚蠢,簡直難以置信,夠竟係咪香港人?一點切身利益問題都唔知?年紀還輕過我,真係唔識講?兩個不時炒閙吓到11點鐘才願走.
走後又要沖涼,長長日誌真係好想唔寫,足知寫到1點多鐘,出埋編blog才去瞓,好彩無因太夜,一覺今晨6點醒醒,老婆返工後又瞓返,就瞓到今早8點鐘,醒後又youtube賴床,聽陣周二珂才起床.
真係好聽, https://www.youtube.com/watch?v=u9513HBj9HE
回南天,起來大量剛晾的衫,為有續一分散來晾,才洗面搞早餐,餐後量血壓,以為天氣暖番,會好一些,誰知145/76-57,極失望,食過今早藥,辦埋大事10點50分再量一次130/73-63,咁都好啲.
上輪網坐吓又2點鐘,個仔同新抱今日放假,齊出門去佢外家處拜年卦?烚吓冾吓眼睏又3點鐘,老婆放工,今晚兩隻唔食飯,於是那裡都不去,回來樓下食點嘢算.
老婆回來就大乜樂每人食個下午茶餐,老婆24我26.

茶後行轉惠乜無嘢買,就街市7蚊買幾隻蕃薯返歸.

回家打開信箱,老婆有封信,係手機約滿信,寫著3月14日約滿,到時還未續約,將會自動續約以下個pan,最弊有句若不接受,要至電銷售主任,或30天內書面通知,今日以經2月13日,於是至電熱線問清楚,頗難打下都接通,條友C吓C吓回應,還好若轉台就無須理會喎,咁都好啲,千奇咪同我自動續約.
夜一於煲粥,有倉底料粟米兩支,蕃薯三條3.5蚊同火腿..

夜個女返到,開餐蕃薯火腿粥,三個人食.

10 則留言:

  1. CYY - 仔仔的性格太偏激!還好有好女仔嫁他!金寶叔要忍氣吞聲,真有些難受,希望他會隨年齡增長改變!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由細到大有乜唔知吖,一起住都無偈,鬼叫無本事咩,希望會轉變啦,人與人相處係好有難度,見得多.佢係一個好易衝動既人,無事啦.

      刪除
  2. 希望大家多一點包容,情況才容易解決,或者事件淡後,心情平復才告知你的看法及意見。
    你也好喜歡聽歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!嘥氣,好自為之把啦,不同立場,講都無謂.
      不過今日佢似乎軟化無事,我又若無其事.
      喱個二珂把聲好靚,聽得好舒服,好聽

      刪除
  3. …証明金寶叔是有大智慧的.... 當然100度高溫火爆刺入耳窩…梗係難頂呀… 慢慢調較啦…

    見你近來喜上youtube ....有時間看看這國內真人蘇…有関以"孝"為主題…從旁觀者看人家父子/母女的相處模式(如鄭爽…沒有火爆回增…但其固執度亦令人窒息/相處如冰之父子)…或許可以更從容處理和兒女間相處呢…

    http://www.youtube.com/watch?v=nox4r6ukvuc&feature=youtube_gdata_player

    祝金寶叔…身心康泰、一團和氣、心想事成
    **中輸慢(大耐沒有留言啦!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!家家有本難念經,相信已經算好,只不過條氣頂住,發吓勞蘇啫,多謝關心,我會睇吓,有時睇就容易,做來就難.
      多謝你祝福.

      刪除
  4. 英國都係咁架,打D服務台,好似接到去大西洋呀/印度呀, 九唔搭八,一係 email 去,一係去門市先攪得掂。

    回覆刪除
  5. 住埋一齊實有拗撬,一家人無隔夜仇,少見你阿茂整餅喎?你以前買落好多架生,收埋晒唔用?尤其光波爐好似無左影?得閒整下野食好過啦~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人成長,每個皆段唔同,細時乜都唔識,就話由你擺佈啫,到大咗有佢主見,立場唔啱,誰也改不到大家,一句起兩句止,硬著來嘈,分分鐘悲劇收場,都係嗰句,朋友可以不交,同血源為有忍讓,係我個人見解啫.唔知對不對.
      哈!我整嘢,笑大人個口啦,亂咁嚟,唉!人又老咗,喱兩年家居改革都做到我C儍.光波爐弱到C,整唔到嘢出樣.

      刪除