我的網誌清單

2016年2月8日 星期一

年初一,年年如是,大佬處拜年.

昨晚未及倒數,11點幾我都瞓,一覺未及7點已經醒,老婆以返工,去個所同樣瞓不返,玩陣手機便收音機,迷迷糊糊就9點半鐘,睡來唔錯,不切良好.
煲點水洗面刮淨鬍子,搞早餐食,餐後量血壓144/80-59,食埋今早藥,辦埋個大事又10點45分.
12點鐘啲友才陸續起床,煎蘿蔔糕年糕食,成1點多兩點鐘起行,上水同大佬拜年.
  上到上水3點鐘,年年如是要來的來咗,我們係咁食同吹水,呀嫂就廚房忙過不了.

 6點鐘老婆才來到,呀嫂就時間啱啱好就開飯,呀嫂餐飯唔嘢少,料又貴又煮成日.
 


 菜是大佬租田種的.
 

 

 

 

 
 飯後邊吹水邊睇花車遊行,



看至9點多啲鐘,我們才走.
返歸10點鐘,又食又拎,拿了一大袋大佬種的菜回來.

10 則留言:

  1. CYY - 迎春接福,金寶叔同哥哥拜年,同上年一樣,但平日冇聯絡,冇見面,一年得一次?!平時可以約飲茶嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,年年如是,指定動作,佢還做緊嘢架,時間,興趣,話題,性格好難融冾.
      我家簇人係咁架,我算最和諧,再講嚇襯你.

      刪除
  2. 雖然說年年如是,但一家人能聚在一起也不簡單。
    自己種菜,真是像歸園田居,菜没有農藥,有機蔬菜,好有益呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其啦,叫做有個名義坐埋一齊食餐飯,連喱唔做就過份.
      佢鍾意玩飬嘢種嘢既人,唉!我就無興趣,好辛苦架,佢身體好過我嘅,行得走得.

      刪除
  3. 能夠同自己親人食餐飯系好開心,好幸福架,新年快樂~yman

    回覆刪除
  4. 祝你身體健康!事事順利!心想事成!

    回覆刪除
  5. 自己種菜,唔使買貴菜,佢今次有無送比你食呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢不紐對種嘢同飬嘢好有興趣,我就麻麻.唔識添.
      有呀,又芥籣,紅白蘿蔔同芹菜,今晚食咗餐芥蘭好老.

      刪除