我的網誌清單

2016年2月1日 星期一

相當好瞓,血壓高,個仔週年過澳門,阿茂又整餅,今日又超凍,晚糯米飯三個人食.

近排個blog有點問題?留言出啲唔出啲,更有啲掉咗落垃圾箱,所以有些留言答遲咗,多多見諒.

 
昨晚吃完個火鍋還是看youtube,到12點鐘廚房忙碌,連牙都無擦便瞓,一覺今早8點半鐘醒,又賴床玩手機,賴至10點鐘才起來,老婆留下字條叫晾衫,有無搞錯又係我,跟住電話到,老婆叫晾衫,鵝佢一輪我都收線,.
外便下著雨,煲點水洗面晾衫之際,新抱出來洗面,佢話等佢來晾喎,好,餋成良好習慣,係時候學會放低弄我早餐,無麵包為有淥個媽咪麵,沖杯朱古力食,餐後量個血壓151/80-61又係高,食埋今早藥,開埋個大又11點鐘.
上陣網見blog友整香蕉蛋糕,哈!橫掂落雨斯濕,又有香蕉,參考吓網上資料,我又來阿茂整餅,自發粉,雞蛋,香蕉,油同糖,感覺份量.
 
整餅其間個仔兩公婆出門,話過澳門玩兩日喎,唔講唔知原來明日結婚週年,時間真快,咁又一年,個仔出門後,我再量量血壓139/80-61,咁都好啲.
繼續整餅,全部料先後打成漿,加點食油.

落鑊蒸佢廿分鐘.

1點10分蛋糕蒸好,麻麻哋,香蕉多過粉,發不起,

食落又幾好,甜度蕉味都OK,相信明天會更好.
 
3點鐘老婆放工來電,我話落雨又凍不去下午茶,回來食我制的香蕉蛋糕算.

老婆回來我都要摷番件鎮山之寶,超級大羽絨穿,同老婆講橫掂無買餸,不如煮糯米飯囉,老婆就浸下材料.
夜早點煮飯,料有冬菇,糯米,火腿,瑤柱,蝦米,臘潤腸各一同長椰菜.

8點未夠以經開飯,都好耐無試過咁早食飯.
臘味糯米飯

灼烚長椰菜



三個人食啱啱好.


8 則留言:

  1. 一齊住, d後生主動話做, 你咪話唔駛呀! 盞將來佢地又變左好似理所當然, 而你又谷住泡氣!
    個糯米飯比街買既足料好多,真想食! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 個卜有問題,留言出啲唔出啲,玩C,搞到咁夜才發覺.
      係呀,所以唔好客氣,等佢做,對人仁慈變對自己殘忍,唔會多謝你,好似佢哋一樣放响心算.
      糯米我都好鍾意架,周時飲茶食糯米雞,糯米卷.

      刪除
  2. 回覆
    1. 但我個光波爐又弱到C,平貨無好.
      哈!做喱啲嘢,真係唔多識.

      刪除
  3. 其實你平時有無再食宵夜架?就快又煮團年飯喎~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!餐餐差唔多都係宵夜啦,我啲團年飯都係無好嘢食啦.

      刪除
  4. 見到你個香蕉蛋糕,我又想起童年時我也常蒸雞蛋蛋糕,當時無焗盧,一樣用鑊蒸,你用一隻蕉也足夠做蛋糕,自家制,總覺得會好味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好啲,我哋童年時買隔夜蛋糕食,以經好好.
      哈!見卜友整,我又整囉,都係卜友犀利,乜都識整,中西日意都識.

      刪除