我的網誌清單

2016年5月16日 星期一

睡來上可,整朝上網,禾輋食麵,晚煲粥煎薄撐,3人食.

昨晚10點幾已經上床瞓,一覺今晨5點鐘便醒,瞓不返望住老婆起床返工,還是瞓不返,為有手機賴床,矇矓到7點多,繼續賴至8點鐘起來.
洗面番熱木耳漿,邊食邊上網,弄早餐食,量血壓134/78-56,辦埋大事又差不多10點鐘.
續上網一輪,又轉看youtube,才發現原來無綫套劇.琅琊榜首插曲咁好聽?
上輪網又11點多鐘,我都係時候看電視,一看又一點多鐘,老婆返又上網佢遊戲,兩點鐘同老婆出街,還是搭程車過禾輋,過到禾輋從吉豬行起,行到12蚊區,嘩!原來乜都有賣?連水喉配件都有,須然係塑膠,但用起來好方便,小五金類乜都有,家居小許維修好啱用,好過五金鋪任佢劏.
離開吉豬更上一層,同老婆食乜好呢?結果行來這間冷清清酒家仔,望吓門口水牌,又似乎幾平啵?又何解咁冷清,入去坐下即時想起,會不會收茶錢?都係問清楚先?原來下午茶唔收既,咁就老婆要鯪魚球麵配油菜28蚊,我就雲吞麵同樣配油菜28蚊.

茶後行商場,哈!遇見同樓街坊陳太兩公婆,其實出門前在聶遇過一次,傾兩句就各有各行,同老婆行完禾輋,例牌行去瀝源.
瀝源例牌759,雞寶,沙田街市,跟住卜佳,卜佳又見冰鮮雞特價29蚊隻,同老婆又揀隻,買包5.9蚊甘筍走人.
然後踱去市廣場搭車返歸,行到樓下街市,哈!又遇見陳太兩個,又會咁橋?今日遇足佢三次,記得有次,想話比啲血壓藥過佢,足知成半個月都能遇見佢,有時啲嘢真係好奇妙?
街市買包豆粉5蚊返歸.

回家都6點鐘,老婆處理今晚菜料,我就處理隻雞.
 
冰雞開兩邊,一邊起骨拆肉,另邊醃鹹放雪柜,
 
雞肉起好還是放雪柜.

今晚餐料有韮菜,粟米,雞骨半隻,果皮,花生同蝦米.
 
之後老婆煲粥,我寫blog,粥掂我來煎薄撐.
老婆果皮,花生,粟米,雞,,,,,,,,,,,,,,,,,骨粥.

金寶韮菜,蝦米,葱薄撐.

3個人食1夜返留粥.



飯後果,木瓜同牛奶蕉.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係魚檔有得買吓,其他貴到呀媽唔認得,節瓜我哋4.5蚊斤,佢賣到9蚊斤,哈!又有大把人買.

      刪除
  2. 酒家28元一碗麵配油菜,而且不收茶錢,坐得舒服。
    你們各自煑一樣,一個雞粥,一個薄撑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,得幾丁人幫襯,寫明假期,星期六日同晚飯才加一,生意難做.
      哈!係呀,好分工,無咋形.

      刪除