我的網誌清單

2016年5月21日 星期六

睡來可以,鼻感好些,右腳無晴晴痛,大圍買餸,麥記食包食雪糕,晚飯4人食.

昨晚12點鐘都瞓,一覺今早7點鐘,幾天來今日算好瞓,賴床到8點多起來,鼻感好啲,鼻塞噴嚏少得多,起來鼻水還有些,洗面番熱木耳漿,上住網食,跟住早餐量血128/72-53,辦埋個可以大事又10點05分.
每日事上網,求其望下新聞,又看youtube,看曹星如最近打兩場,以經11點鐘,係時候看電視唞 唞,星期六電視無嘢好睇,煲點水沖杯茶飲吓,跟執執要食的藥,執妥藥無晴晴腳痛,右腳膝位條根扯住痛,上晝重好哋哋,又會無晴晴痛?
1點24分老婆返,回來第一時間上網遊戲.兩點多鐘問佢出不出街,才話要去,今晚煲湯得條粟米,咁就過大圍買粟米.
老婆行路我單車.過到大圍稍等老婆才到,齊齊食麥記,一包一餐食粟米飲奶茶33蚊,吃後坐輪,老婆又嗌食雪糕,唉!是但啦,胃食咭買一送一13.5蚊.

吃後坐夠行街市,買有粟米三支12蚊,涼瓜兩條7蚊走人.

腳痛叫老婆搭車我踩車,老婆又唔肯,要行喎,咁就半踩吓踱回家,途中又見影樹,像個大花球,停下來又拍照.

返回屋企樓下,老婆先行返歸,我就車場鎖車,最近不知誰成日放雜物我車藍,谷鬼氣將車鎖去另地方,搞掂回家,老婆以整妥料煲落湯,料有粟米兩條,牛榜同兩隻雞骨.

老婆搞掂煲落湯又來上網遊戲,我就寫我今日Blog,6點多啲鐘個仔放工返.
7點半鐘煮飯料有,涼瓜7蚊,娃娃菜2蚊同雞肉.
 

 
涼瓜煮雞塊
 
上湯浸娃娃,

 粟米紅蘿蔔牛榜煲雞骨,



 8點半開飯,4個人食1夜返留湯飯餸.

6 則留言:

  1. 紅蘿白粟米我也會久不久煲口下,但落雞就比較少。
    係咪D人當你個單車籃做左垃圾桶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻雞既骨好鬼甜.
      可能有個有個問題人,執爛嘢,執埋啲膠樽爛掃把,當架步咁放囉,一次咁兩次又係咁,怕咗佢搬過第二個位囉.

      刪除
  2. 回覆
    1. 平嘛,食個包又啱啱好,坐又舒服,若果張大椅?

      刪除