我的網誌清單

2016年5月4日 星期三

睡來麻麻,洗衫洗埋隻錶,居要費屋租,你唔行我行,三人大圍拮嘢加買餸,晚飯5人食.

昨晚如常12點前都瞓,一覺5點鐘又醒,瞓不返為有笠耳筒聽歌瞓,5點多望住老婆起床,我才矇矓瞓返,就矇矓到8點鐘醒,賴床8點半鐘起來,洗面弄早餐之際,疑似我隻手錶在枱面,唉!大鑊昨晚大雨,手錶在褲袋,一拼洗衣機洗,攪到隻錶面同粒的都消失埋?唉!又唔見咗我35蚊.
 
餐後量血壓133/74-55,食今早藥,跟住辦大事,大事OK又10點鐘.
例行公事上網,昨日無意youtube,看過港台制作香港故事-璀璨之後-黃宇詩,原來黃霑無乜錢留低?今日又繼續另個何碗盈,因為佢老豆係則師,曾在地盤有過一面之緣,又睇吓佢啲續後生活?
https://www.youtube.com/watch?v=367WRJWD-7I
看輪後看陣新聞又11點半鐘,諗起還未交屋租,於是乎交屋租,交妥個女瞓醒,個新抱又返工,百無聊賴看電視,1點鐘同自己講,游唔游水好呢?但昨日游完確有點累,唉!都係懶唔去.
1點多老婆返,佢上網遊戲,我就恰眼睏,恰至2點多鐘,我問老婆點呀?樓下食嘢定過大圍,才說過大圍,誰知個女又話去,唉!要去又要整佢個電煲麵包,我都費等,大圍見啦.



自己先行單車過大圍,行轉街市魚檔,再行商場,才電話到,說二人以在吉野加,於是乎過去會合,三人三個飯餐72.5蚊.

餐後三人行街市,行完街一圈,買來有青瓜兩扎10蚊,蘋果10.5蚊,雪梨5蚊,白醋13.5蚊,西施骨36蚊,

買後兩母女搭車返,我就單車返歸.
回家老婆立即煲落個湯,料有南北杏,雪耳,雪梨,蘋果同西施骨,跟住做埋個拍青瓜,我就上網寫陣blog.

夜點我來煮飯,料有鮮冬菇5蚊,雞蛋4隻4蚊,手指茄5蚊.

昨晚雞湯撇油,湯用來煮餸.

冬菇煮蛋,

腐乳茄子,

老婆拍青瓜,

老婆蘋果雪梨雪耳煲西施骨,



5個人食1夜返留湯飯餸.

6 則留言:

  1. 煲湯的蘋果雪梨我無去皮架,以為有營養D。

    回覆刪除
  2. 隻錶報销了。
    整麵飽不是出爐即食嗎?又要出去下午茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,買咗無幾耐又搞掂?
      麵包帶番工卦?唉!唔知佢?煩/

      刪除
  3. 今餐較為清淡,我就會改為鮮冬菇炒蛋啦,方便快脆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!求其啦,唔識煮呀,叫老婆接手老婆灑手拎頭.

      刪除