我的網誌清單

2016年5月14日 星期六

晨早一場雨,睡來麻麻,整日在家無賭馬,樓下茶,樓下餸,晚飯5人食.

日日如是12點都瞓,瞓到5點鐘又醒,望住老婆起床,還是瞓不著,耐性點矇矓到7點鐘,突然對腳涼浸浸,嘩!原來落大雨?關妥窗後依然瞓不著,為有手機賴床,一賴8點鐘起來,連打幾個噴嚏,唉!氣門小掩痛得要C.
洗個面搞早餐,量血壓133/75-59,食今早藥,辦埋個唔生性大事又10點半鐘,日日如上網,一上又11點多,唔夠瞓太累,梳化趟著看電視,望吓恰吓又12點多鐘,稍為轉轉台,原來有馬跑?望吓馬仔老婆返,咁就各有各忙,佢遊戲我刨馬仔,唔識賭下又肚餓,為有淥個麵食,吃後又3點幾鐘,問句老婆你點呀?才肯關機齊齊出街.
無心機下就商場吃下午茶,由於我在家食咗個麵,咁就一個23蚊茶餐兩份食,吃後行轉惠乜無嘢買,就街市買磚豆腐4.5蚊,買隻鹹蛋2.5蚊,一條勝瓜5.5蚊返歸.
回家老婆處理菜料,我就繼續睇跑馬,結果10蚊無賭跑完馬.
望住電視恰陣眼瞓,早點煮飯,料有早前牛白腩湯,豆腐4.5蚊,勝瓜5.5蚊,鹹蛋兩隻5蚊,雞蛋兩隻2蚊,青豆同昨日食剩鴨胸.
鴨絲上湯浸勝瓜
青豆鹹蛋蒸水蛋,
香煎豆腐角.
5個人食1夜返留飯餸.


5 則留言:

  1. 金寶叔, 你小掩痛左兩日啦喎! 你覺得係乜原因引起? 老人家唔係每年有醫療券嗎?不如去睇吓醫生, 好過捱痛播!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比咗幾隻字過你睇,放咗響G+度,小掩早幾日比部單車個座位墾襯,所以打噴嚏同咳嗽都扯住痛啫,過多幾日無事,有心.

      刪除
    2. 哈!醫療券快啦,有命就有啦.

      刪除
  2. 煎豆腐角加椒鹽更好味,青豆鹹蛋蒸水蛋,看來幾滑,但我只懂蒸水蛋,再加其它材料,我不懂

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!初期諗住係放辣椒,但臨時唔食辣又話食嘛,蒸蛋都係咁蒸啫,睇吓加啲乜料,係咪可以同蛋一齊熟?唔係就要先整熟配料,好易啫.

      刪除