我的網誌清單

2016年5月18日 星期三

晨早醒,睡來麻麻,整朝上網,踱公園食老麥,晚飯5人食.

昨晚12點鐘瞓,一覺5點鐘又醒,瞓不返望老婆起床,為有又笠耳筒聽歌,還是瞓不著,好想起床上網,還是耐性的等,捱到8點幾鐘,同啲友whatsapp吹輪水,9點多啲鐘才起來.
洗面木耳漿上住網食,跟住才早餐,量血壓137/80-55,大事辦埋又10點多,每日事上網,哈!無晴晴睇番自己個blog,哈!又感覺幾好吖?咁學識寫成咁?哈!都比個讚自己.
回味完自己嘢,又巡吓blog,見到威龍又遇搶食惡老嘢團友,真掃興不去也擺,望吓個鐘嘩?乜12點幾?看電視.
看陣電視沖番杯胎菊蜜糖水,老婆返到齊齊飲番杯,兩點鐘同老婆出街,大概無嘢好買,便同老婆踱公園.
同以往一樣,踱到來乙明對開便坐下休息,休息其間見有個家庭三仔乸,在吹肥皂波波,吹到滿天波波,風又大又幾靚,真係好想影番幾張泡泡波波,誰知另條靚仔,係咁拿樹下堆梳水石仔,四圍掟,散到一地都係,見個大人求其話句就算,見咁情況都係走為上著,免得佢掟中,唉!就算掟不到人?難為清潔工掃餐C啦.
 
離開危險地,便向瀝源橋去,過了橋好多花開得好靚,同老婆係咁拍,



 拍完花花行到來這裡,咦?今日假期咩?又會有咁多印印在hea?
 
 離開公園走進麥記,一餐一包食塞米,奶茶我的.
 
用餐其間,對面有間狗鋪,有糉賣?睇真啲原來賣狗糉?真大鄉里,第一次見有狗糉賣?
唉!買不起房子,可買狗竇,吃不起糉子,未必能吃到狗糉?68蚊三件,有三文魚味同豬肉味,還要預訂優先喎?
 
吃過一包一餐同老婆係咁whatsapp,what夠坐夠走人,貢入卜佳10蚊份免冶豬肉走人,同老婆搭程車返歸.
回家5點半鐘,個仔返,個女在,老婆積冷衫,我就寫今blog.
夜點煮飯,料有醃鹹冰鮮雞半隻14.5蚊,蝦米,粉絲2.5蚊同娃娃菜2蚊.

雞蒸熟汁隔油.

雞湯蝦米粉絲浸娃娃.

蒸鹹雞.

8點半煮好,無人埋位,話之你擺開陣勢,拍照食飯,才陸續埋位,5個人食1夜返,才來留飯餸,我都食飽離枱話之你.

10 則留言:

  1. 係咪知你要先拍照, 等你拍好先埋位咋!
    我同我差不多, 每次煮好哂D餸放上枱, 一叫食飯啦! 就希望佢地第一時間埋位, 因為我覺得, 煮得咁辛苦又悶, 莫非重要我三催四請?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打機呀,打到停不到手,所以嘛咁,平時開飯幫攞餸同碗筷既.
      今日開始,你唔嚟我自己碗筷照食,話之你.
      唉!情至義盡,唔理囉?

      刪除
    2. 你就幸福啦! 我一腳踢放好哂碗筷同裝好飯招呼班老細架! 不過我叫完開飯, 都唔會等佢地, 自己先開餐, 因為我都趕住快快食完去打機或上網嘛! 哈哈!

      刪除
    3. 幸乜福吖,唉!相處得一日得一日,唔理囉.

      刪除
  2. D人飽就遲遲唔埋位囉,老DAD都係架,三催四請先埋位架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 由今日起,睬佢都儍,煮好擺好,拿自己碗筷食,話之你,鬼咩打機打到停不到手.

      刪除
  3. 真係好鍾意食雞,哈哈,成日見妳煮呢碟餸
    妳地都好細食,2個餸夠5個人食,抵讚 。 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平嘛,29蚊成隻,冰鮮啵,好過雞寶雪雞,雞扒同雞翼啦,抵食過豬肉.
      煮少咗個餸呀,無所謂啦,有多食多,少食健康啲呀.

      刪除
  4. 沙田真的不熟識, 知道有個彭褔公園, 原來沙田公園都有很多靚花花.
    你老婆開始做織女, 是否織冷衫給你.
    你包娃娃菜很嫩, 有四條細細條, 一般只有三條.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱輪瓜菜平過鬼,節瓜賣到3蚊斤,鬥平8蚊有兩份10蚊三份菜,
      公園幾好呀,靜靜哋坐吓,唔錯.
      哈!冷衫自己架.

      刪除