我的網誌清單

2016年5月6日 星期五

睡來有夢,整朝上網,禾輋食麥記,行商場,瀝源759遇網友,不用買餸,晚飯兩人食.

昨晚還是12點前都瞓,一覺4點多便醒,好多夢,夢見地盤之類地方,從地盤好高層揾到件嘢,類似音響機盒之類物件,好難才找到部聶下來,出咗聶,差不多到時甩手,跌落地上,嘩!一聲大鑊,可能就係喱一聲,咁就醒咗卦?見醒咗,唔急都去個所,回來就瞓不返LU.
5點多望住老婆起床,叫老婆窗簾布遮好點個窗,出門時開埋部抽氣扇,之後冇耐又瞓返,咁就瞓到今早8點多啲鐘醒,稍賴床起來.
起來幾好,無乜唔妥,洗面弄早餐,餐後量血壓132/72-57,食過今早藥,上陣網辦大事,辦埋又10點多啲鐘.
上網睇新聞,見到元朗有單嘢,個細路踩單車自炒,傷及大動脈,差點流血瓜得,想起大動脈1994年4月15日做第二次通波仔手術,第一次失敗,手術時最記得,個醫生大叫一聲,嘩!好在閃得快,可想而知啲血噴泉一樣射出,手術完畢,要用個榨,連床一起夾住,在傷口上小小位置來止血,傷口係不可以縫針,要等傷口自己慢慢凝固結焦才OK.
到返回病房,有相當時間,個護士來同我慢慢鬆開個榨,哈!竟然我大髀感覺一渣熱嘢灑下,姑娘立即話?還未得還未得?可想而知大動脈幾咁犀利.
https://hk.news.yahoo.com/%E8%87%AA%E7%82%92%E5%96%AE%E8%BB%8A-13%E6%AD%B2%E4%BB%94%E5%B0%96%E7%9F%B3%E6%8F%92%E8%85%BF%E7%88%86%E5%8B%95%E8%84%88-%E5%9C%B0%E8%A1%80-221041169.html
上輪網又一個上午,都要歇歇,看陣電視1點多老婆返,老婆烏吓烏吓坐響梳化,似乎恰眼瞓?成兩點幾鐘,問吓老婆想點?佢才說去禾輋囉,好.
咁就出門,聶內遇見陳太公婆又出動,襯機話聲佢知,喱輪FB真係唔見你倆公婆出現啵?佢話個女幫佢cut咗喎,心諗我唔出聲同你講,你還矇查查,兩公婆結婚相,穿晒裙褂卜帽公開晒?
同陳太兩公婆各有搭車,我同老婆就禾輋,過到禾輋食麥記,一包一餐飲奶茶,餐後來多兩杯綠茶雪糕,合共44蚊.
 
吃夠坐夠行商場,759又77,66折,行個圈無嘢啱買,跟住惠乜還是一樣,同老婆便瀝源去,過到瀝源商場,還是759,因為好想買鮮奶,誰知一步踏入,就見到網友,應該第二次,第一次係禾輋759,嘩好多說話未曾講,我就唯一好想知,有日在Samwei個blog留言撐的那位Lisa L,提及到我,究竟係咪佢?哈果然真係佢,真係好多嘢傾,多是圍繞我個blog,佢又話好想睇吓我個心臟病歷程,因為佢先生心臟有問題?但去到我網頁,好快便走彈回主頁喎?我才醒起篇嘢以前在雅虎年代,之後逃亡搬咗去易點廚,唉!易點廚就係咁衰,我都睇唔掂,記然係咁?看有無機會再重寫過.
講到Samwei佢又係粉絲,佢話睇吓下年好無機會一起同samwei飲茶喎?哈!飲餐茶聚吓好吖,實在太多嘢講,話怕阻住我老婆喎?後來佢電話響才趕住要走.
網友走後同老婆繼續759,唉!越來越無嘢啱買,行了數圈還是買了4包鮮奶39.6蚊走人,今晚佢唔食佢佢又唔食,無須買餸便巴士回家.

回家都6點半鐘,唉!都好似無乜心機咁,個女又話要電腦用,為有blog唔寫住,等佢搞嘢,夜點我來煮飯,雪柜料有瓜子蒼仔同南瓜,

又成8點半鐘開飯,唉!我都無胃口,爬兩粒算,又剩冷飯LU.

12 則留言:

  1. 你今晚幾人開餐,只得2飯碗。
    点解無胃口呀!唔係不舒服呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!得同老婆食咋,喱輪久久都係,無胃口,一時時啦.

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈!我都唔明?無樣得,文筆不用講,字都唔識多隻,英文更加,標點符號都未識用,又會有人睇,若果唔係你,我早已收柴,其實高興嘛留隻字囉,吹吓水嘛幾好,最怕啲送嘢過我,真令我唔好意思,由其是你呀,兩件車打芝士我都未食完呀.
      下次回來唔鬼見你呀.唔係當初你教路,唔會寫到今日?

      刪除
    2. samwei " 認同你講法 ~ 我睇咗金寶叔好幾年喇 !! ^^

      刪除
  3. 金寶叔" 我係蕃茄麵 ~~ 我都好鍾意睇你 blog , 我懶惰無留字咋 ~~ 嘻嘻 !!

    回覆刪除
  4. 那天遇到你們真是十分意外,口水可能多了,哈哈!這是因為平時睇你的post, 有好多感想都想回應,但到最後都做回我的隱者。雖然那曰我趕時間,我都想講一些我的感受。
    平時我是睇心情發言的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常留言,我會第二晚出完blog才覆,所以留咗一定會出現,太多無聊人,口不擇言,所以我審查過才出架.
      網上無所謂架,高興嘛留句傾吓偈,千奇咪上心,我寫blog咁多年,見得多,來來去去都好多人.

      刪除
  5. 那天遇見你們十分意外,口水突然多了,哈哈!平時睇你的post, 有些話題都想表達我的感想 ,但最後也是選擇做回隱者。那天遇上了,因為趕時間,所以心急講了一些我的感受出來。
    我喜歡看真實生活的曰記,養成了習慣我便會追睇落去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,想講嘛講囉,吹吓水,人都開朗啲,本來太夜明天覆你,現在在床手機覆你咋,

      刪除