我的網誌清單

2016年5月30日 星期一

睡來還可,整朝呀茂整餅,大圍下午茶買餸,晚飯三人食.

前晚未瞓過,昨晚諗住睇場直播足球,德國對斯洛伐克,半場未完,12點半未夠都頂不住眼瞓,要上床去瞓,一覺6點鐘又被鼻水鼻半塞弄醒,無偈,為有攝高枕頭,邊呻邊瞓,還是唔掂,又走出廳梳趟著瞓,才慢慢瞓至9點鐘起來.
睡來算可,洗面弄早餐,上住網食,量血量140/74-57,辦大事又11點13分,大事其間又搞嘢,初學雞又搞套垃圾片玩吓,

 一搞又一個上午,又差不1點鐘,新抱放假喎?問奶奶放幾點工喎?我話就返啦,叫回來一起去飲下午茶喎?好.
1點多鐘老婆返,一等成兩點鐘,新抱還未出得門口,咁我就先出門,房置辦點事,搞掂先行單車過大圍,唉!見她們還未到?於是先行一定要買的東西,蒜頭同鈎仔.

 買後才上酒樓,至電她倆還未到,為有先行找位,搞掂開了茶,她倆才到,

一坐4點鐘新抱找數,茶後新抱要找郵局,咁就帶她過美林邨商場,搞掂佢所須,跟往帶她搭巴士,就拜拜.
送走新抱就行街市,行經老麥老婆又胃食,堅持要食雪糕,唉!遲早肥到出不到門口,又15蚊買杯送杯.

吃後續行街市,買滿單車一藍,又話要行回家,烈日當空,同老婆城河挨學校邊行,行吓坐吓,回家都6點半鐘,買來有惠乜威化餅3.9;蚊,香蕉10.4蚊,甘筍8.9蚊,壽司鋪三文魚骨兩盒16蚊,枸杞,涼瓜同燈籠椒三樣10蚊,蒜頭三串10蚊,鈎仔5蚊,全部合共64.2元

回家嗱淋搞掂隻鈎仔,按裝在大門鈎著,天熱好通風.

搞掂來煮飯,見有冷飯都係無為煮,泡個枸杞湯,煮個涼瓜算,料有枸杞3.3蚊,涼瓜1條1.7蚊,雞蛋4隻4蚊同小許梅菜.

蛋花枸杞湯,涼瓜梅菜炒蛋.

冷飯一碟,8點20分開飯3個人食.
 

14 則留言:

  1. 拍得好好好有趣,好睇過純文字呀!如果拍埋食乜餸就更完美了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,學人剪片玩吓啫,邊識吖?不過好多嘢玩,可以加好多嘢.

      刪除
  2. 我認得條橋,乘車入大埔時會經過。
    條片拍得好好喎,制作時間要多久

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒行吓幾好,香港好多公園好靚,
      學人玩吓啫,初學盲摸摸,認真好多嘢,睇吓你要加幾多嘢,可以好耐架,又可配音落去,加公仔,好多嘢玩.

      刪除
  3. CYY - 金寶叔可以開住木門在鐵閘掛簾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係呀,本來有個磁石門攝架,磁住好好用架,拾多年前做事,剩下有好幾個,用吓爛了又一個,結果爛晒LU,所以出此下策,買個鈎仔鈎住.得咗.

      刪除
  4. 個仔幫你們娶左個好新抱,起碼沒有蝦你太太。(你話全家人都蝦佢)
    把自己的要求 降低些,自然會和個仔相處融合。
    你真是好學不倦,自學網絡、剪片等,你要接受網友讚你呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係尊重啫,係人對人必然的,你好我好大家好.
      哈,我要求以經降到無可降,已經咁大個人,心信無得教,講乜都無用,講兩次係咁態度照舊,我就話之你.
      哈!嗰啲嘢,只不過無聊玩吓,你哋唔識以為好高深,其實好淺啫,當然玩得好要深究,我只是學吓啫.

      刪除
  5. 咁你就要俾的時間佢啦,相信遲些佢一定能領略到去尊重你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咁話,大個仔自由發揮,佢唔壞已經滿足.

      刪除
  6. 我成日都走嚟偷師睇吓你整乜餸,有時會照跟!

    回覆刪除
  7. 天熱好通風都要注意保安問題呀金寶叔

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!金寶湯一窮二白,佢唔好彩,都好少硬來,現今高明好多,呃呃騙騙既多.

      刪除