我的網誌清單

2016年5月9日 星期一

睡來還可,木耳漿,煲牛蔔腩,游水600m,無須買餸,3個人食.

前晚未瞓過,昨晚諗住早點瞓,誰知個新抱話買咗蛋糕,叫不要瞓住,無偈為有又起來,吃點蛋糕又瞓過,冷氣初開,始終唔慣,還好都瞓到今早7點醒,瞓不返賴至8點鐘起來.
洗個面昨浸下木耳黑豆還未搞?今早嗱淋搞埋佢,搞掂才搞早餐,吃過早餐量個血壓131/76-54,食過今早藥,才想起我耳鳴?不紐還有少少,哈!今早好似唔多覺喎?上陣網9點鐘,木耳搞掂.
打漿搞妥入樽又10點鐘,
 
 跟住搞埋啲牛坑腩,壓力煲下一搞又1點多鐘,
 
 蘿蔔有  心藍色?

跟住個女Whatsap到,說墾丁很美喎?

1點多老婆返,我亦係時候去游水.
單車去到大帳篷,搭晒棚端午節又到?

過到泳池1點40分,更衣室換妥泳褲,又要行舞雷公遠副池,稍熱身下水,200m200m來游,由於膝頭有點痛,不敢多游,湊夠600m算數,返回更衣室,搞掂一切至電個老婆想點?今晚不用買餸,返來食大乜樂喎?見還早同呀王吹陣才走人.
返回屋企樓下3點半鐘,至電個老婆,才下來齊齊大乜樂下午茶,老婆23我26,吃後坐夠行惠乜,執咗兩件特價嘢一件14蚊另件70蚊走人.

回家老婆累得要C,梳化瞓著,我就上網寫我blog,5點多個仔返.
寫輪blog早點煮飯,獨孤一味,牛蔔腩,8點鐘開飯3個人食.

飯後蘋果

12 則留言:

  1. 這包韓國pancake 粉都有買過,依家仲有一包。

    回覆刪除
  2. 藍色蘿蔔?系咪受左污染架?~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知啵?網上話蜜蜂花粉喎,見不太深色,又無異味,照去咋?

      刪除
  3. 你好 我見你有做木耳漿 這個是否可減少耳嗚 因近來我的耳嗚嚴重了 可否教我呢 謝謝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 耳鳴,耳鼻喉有關,傷風影響好有可能?

      刪除
  4. 你好 我見你有做木耳漿 這個是否可減少耳嗚 因近來我的耳嗚嚴重了 可否教我呢 謝謝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 木耳條方係心血管有事食架,我可以咁講,我有心臟病,通過波仔搭個橋,早幾年心口再度痛,入院三次都醫不好我,後來食咗以上木耳,到現在都未痛過,我係兩次驗証此方,我應為鐵証有效.
      耳鳴,我真係摸不清楚,兩年前耳鳴到我C,針灸過,專科過,中醫過,都係唔得,專科重話我黃金期以過,無得醫.
      我都唔知點解會好番,不過現在還有少許,唔留意係唔多覺,在我記錄下有少少,不過連自己都唔相信,不過你可以試吓啦.
      我都係照直講咋,你自己去諗吓囉.
      今年3月25日突然耳鳴又來過,好嚴重,轟得好犀利,轟咗8,9日,因為兩年前耳鳴醫到我化晒,諗住唔鬼理佢,後來諗起有人介紹我食黑豆浸醋條方,於是去浸,哈,誰知食兩日就開始無事,哈!連我自己都唔信,無事會否同佢有關?若你照食,若果好番,你要話番我知.以下條方,白鑊炒到黑豆差不多爆口,攤凍用米醋浸過豆,浸幾日可以食,每日食佢10,8粒
      http://1323kay.blogspot.hk/2016/04/6.html

      刪除
  5. 好謝謝你 等我試試 試左再講結果俾你聽

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,耳鳴真係困擾,係好難醫,要睇吓你命水.你睇喱篇嘢就知我當時幾痛苦,真係醫到我化,耳鳴好複雜.
      https://1323kay.blogspot.hk/2016/02/blog-post_21.html

      刪除