我的網誌清單

2016年5月13日 星期五

一切隨風,鼻感發作失眠,大圍食大乜樂,買餸買廁紙,買咁耐鵝咁耐,晚飯4人食.

昨晚補母親節喎?咁我就唔聲唔聲等食,佢哋打點好買齊一切,回來攤開有薄餅壽司同其他,一聲母親節快樂便開餐,食來氣氛良好,相安無事,其實咁多人,咁既外賣咁既料,叫做食個凝聚食個氣氛.
 
食輪坐輪聊輪佢哋,夜點就輪到食生蠔,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx其實昨晚個女回來,我整晚都無瞓過?
但始終發生事,唔多唔少有影響,未能撻著,為有又笠隻耳筒聽歌瞓,一覺瞓到3點多,鼻敏感發作,鼻水鼻塞打噴嚏,好衰唔衰小掩有些傷,打次噴嚏痛得我要命,無辦法為有起來,出廳梳化挨住瞓.
誰知一出廳,個女在廳唔知搞乜,燈火通明,所有用電的都開著晒,唉!有乜電費唔驚人吖?
還好出來無耐,個女熄燈去瞓,之後在梳化打輪噴嚏瞓著,咁就瞓到7點鐘醒,返床再瞓,但係咁多,賴床到7點多鐘起來.
洗面番熱木耳漿食,邊食邊上網,便寫吓我昨晚怨屈事,唉!爸親節?嘥氣啦,餐後量血壓154/78-57,又會咁高?辦完個麻麻大事又10點鐘,量多次血壓135/78-57.
上陣網10點半鐘,新抱起床,原來個衰仔放假在瞓,做我每日事上網.胡亂上輪網又上youtube,有時啲二線歌手唱還好聽,佢幾好吖?

又1點半鐘老婆返,唉!我都唔願響企,兩點鬆啲鐘叫老婆出街,老婆話要買廁紙,咁就無得揀大圍啦,同老婆落到大堂,座頭個唔熟食蕉呀姐,係咁隊部手機過來我們看,偷龍轉鳯喎?
一睇原來賣菜,枱底換過第二包,我話你有無睇東張西望?早輪瘋傳九龍城街市買海鮮,又係偷龍轉鳯,後來東張西望嘛澄清,破綻地台磚唔同,我話網絡上既嘢唔係唔信?但不可盡信,跟住佢話應該係大陸,哈?又係大陸?我話凡事要自己去諗囉?全世都有衰嘢嘅.
離開大堂就叫老婆先行,我踩車?老婆話又話小掩痛還踩車?唉!是但啦,咁就齊齊坐火車,哈!老婆你唔好彩,咁就昨晚事一路行,一路乘車,一直過到大圍,上埋大乜樂,食緊餐我都係咁鵝,唉!鬼咩,鬼叫你係我老婆?
大乜樂食完個下午茶餐,才買餸,街市途中又遇見街坊盧,又呻餐懵個股市,話3988唔見咗佢卅十多萬喎,哈!我話無眼睇,都好耐無睇,現在叫我買,我都唔識買?
聽佢呻輪,同老婆行轉街市,剩係咗份節瓜5蚊,最後46蚊買兩條廁紙走人.

行到火車站燈位,正當紅燈但無車,有個呀婆正想過,誰知有個C九同佢講,你知唔知,違例過馬路罰2000元,唔好制呀,喱輪捉好緊要,哈!又係whatsapp效應.
搭程火車返歸才4點鐘,個女瞓醒在家,老婆就處理買來節瓜,我就上網寫今日blog,冇耐個女出街,個仔返.
夜點我來煮飯,料有節瓜5蚊,菜心3.3蚊,三文魚頭半個7.5蚊,三文魚骨7.5蚊,煙燻鴨胸一隻6蚊.

香煎三文魚頭,

淥菜芯,

煙鴨胸,

三文魚骨滾節瓜,



4個人食1夜返留湯飯餸,今餐盛惠30.3元

15 則留言:

  1. CYY - 如果經濟許可,分開住是比較好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱個肯定,但有間咁屋以經好幸福,人總是貪婪,身在福中不知福啫.

      刪除
    2. CYY - 生在福中,搬回家是他自願,理應心裡知道如何同家人相處,仲要老父難受!

      刪除
    3. 好多人恨唔到好似你一家人齊齊整整.

      刪除
    4. cyy 佢邊識諗吖,你最後嗰句,中到正,就係一小小尊重都唔識.

      海怪,身在福中不知福呀,齊整無用架,我不是要求你讚賞,敬重,以你為栄嗰啲,只不過一點尊重都無,你話係咪睬佢都儍,今次實在好難受,不過佢都知衰,好後悔,唉!都係嗰句,好自為知啦.

      刪除
  2. 你有個好老婆,我都羡慕不已,她善良,無機心,有她陪你,聽你盡訴心中情。
    今晚都是好好餸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!全屋最弱雞一個,成日被人蝦,唯一個新抱無囉.
      唉!任勞任怨,個個媽咪差不多,家庭傭人嘛.

      刪除
  3. 金寶叔,尼次唔係煲水架, 尼個月真係捉過馬路捉得好緊要, 好似我住尼區,果條馬路,住左廿年可能只係見過一次有警察捉, 但今朝竟然有喎! 你都唔好偷步過馬路, 抄左好肉赤呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都見得多,捉行人路踩單車重甘,響暗角裝你踩嚟,對講機揾另差老截呀,我都比人捉過兩次,一次佢警告,可能佢唔係辦嗰瓣,一次轉角位裝,無得走,好在老人家講通左咗咋.

      刪除
  4. 點解成日都有不快,不過都仔囡大咯,最緊要過自己開心生活,睇開D囉,哈哈,我同我爸爸都係甘,以前成日頂狀,現我大過會包容佢,哈哈,希望金寶叔都天天快樂,有錢就去多點旅行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔識講,不過佢都知衰,可能慣咗囉.無嘢既,佢唔識珍惜啫,我會架.

      刪除
  5. 「但始終發生事,唔多唔少有影響,未能撻著」,「老婆你唔好彩,咁就昨晚事一路行,食緊餐我都係咁鵝」!睇怕你又系煩家事,其實真系家家有本難唸的經,都系果句,睇開d啦!住埋一齊實有磨擦架啦,不過d仔女好有你兩老心~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!實有,又唔係太嚴重,佢都識得知衰,無事啦,都係嗰句,好自為知啦,

      刪除