我的網誌清單

2016年7月2日 星期六

貴州黃果樹大瀑布4天(2)下之黃果樹大瀑布

2016年6月24日貴州高鐵四天(2)下 黃果樹大瀑布.

食完個中午飯13:35乘回環保車又出發.
幾分鐘車程來到今日戲玉(黃果樹大瀑布景區)


點齊人14:00就開始行,
同11年前來時一樣.要經過一遍大盆栽地方,地陪介紹喱棵就係黃果樹,青BB果實就係喎.
記憶中好似同樣,都有這些小昆蟲,
有眼有鼻都幾得人驚?
來到這裡乘扶手電梯處,搭定行?悉除專便,要自費50蚊來回喎.
經過一番議論,不知有無人搭?
繼續向大瀑布進發,
大瀑布初現,經驗的我,當然不會狂拍,由於還有段距離,久久拍張便可,

來到首個觀景台,遊人驚訝萬分,雀躍不了,舉機狂拍.
繼續前往,
大瀑布初現,

大瀑布下游,
又繼續前行,
瀑布出現越來越大,水氣迫人,開始要穿雨衣,
喱個位置最正,
老虎都感受吓,好hi呀

水氣之大,連人龍都差點看不見.





驚現彩虹,

終於來到水簾洞口,





15:15分開始入水簾洞



入到來這裡,地下濕滑,眼見個女仔跣到趴響地,

人少咗幾大拍番張,可惜背光,黑嘛嘛.

係我嚟架.

幾分鐘過程,興奮到不得了,
個個出來濕水雞仔一樣,
沿路而下,
從洞口行到下來瀑布腳,足行我15分鐘.
拍輪照便來到吊橋,
橋一樣美
橋中又拍輪照,
過埋條吊橋來到這裡,導遊話自費乘扶手電梯,左手便30蚊,行就右手邊上喎,都行咗好多路,都唔掙在行埋佢.
行咗半小時有多,撐吓唞吓,途中休息講及健康,我話唔行唔知身體好呀,我有心臟病,能夠撐到上來,足以証明身體還可以,導遊伸伸俐,早知唔會讓你來喎.
上到來要經過商業區,好多擺賣,民族娃娃,10蚊兩隻,乜嘢料呀?唉!都係慳番好過,處處非洲鼓,唔通真係咁行?
行過商業區,見有向日葵,咁啱有隻蜜蜂,佢忙我都忙.
拍完個蜜蜂照,出到來門口16:44分
人齊又環保車走人.
返回停車場,乘回自己部旅遊巴走人.
返回酒店17:40分.
回房間唞唞,便樓下餐廳食我們晚飯,早餐惡梗,晚餐唔方好得去邊?
求其食些,便返回房間,早點洗白白,電視有節目,拳擊直播,兩公婆就係咁,望著電視,不經不覺,就被周公帶走.

去到1點多啲鐘,突然砰?砰?砰?就係咁被驚醒,連珠爆發,三更半夜搞乜鬼?



爆完之後,還好可以返回周公懷抱.

 就這樣結束貴州第二天之旅,下篇再續.

4 則留言:

  1. 若果唔係跟團, 我覺得瀑布區值得花兩三粒鐘感受吓大自然, 咁重正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過都行咗好多路,山長路遠係睇佢咋,若果無水,就村長你愛.
      另條5天條線就多好多嘢睇,11年前來過,景豐富得多,有馬嶺河大峽谷,東風林,八卦田,幾個景好正.

      刪除
  2. 我以為那些小昆蟲是雀鳥的毛。
    今日都行左好多路,斜坡樓梯又多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,應該11年來時見過,見到一點驚奇都無.
      哈!行到搏晒命,真係超支.

      刪除