我的網誌清單

2016年7月21日 星期四

睡來麻麻,整朝上網,游水600m,大圍拮嘢買餸,晚飯4人食.

昨晚12點前都瞓,諗吓whatsapp事,個黃果樹團友求知欲果然,拼圖又想問其他,其實啲咁簡單嘢,家人都可以解答吖?唉!唔通真係問朋友好過問親人?又我啲舊同事,手機嘢都唔駛多講,硬係無問題,見我send啲小蝦米得意歌佢聽,他竟然說揾啲堅嘢過佢哋睇喎,真係哈,哈.哈.
回想一輪終於瞓著,一覺今晨6點以經醒,好彩還有個耳筒,聽著歌瞓到7點鐘,唉!喱回真正瞓不返,為有youtube,哈!又揾小蝦米賴床,咪理動作多多,好欣賞佢隻旗開得勝,唱得活生生,諗吓,會不會係北京奧運同隻歌,於是搜尋一吓,似乎係同一隻歌.
https://www.youtube.com/watch?v=dXi5M-MLbL4

https://www.youtube.com/watch?v=4mOb2j8Oe5E

起來8點多鐘,今日事,洗面,木耳漿,上網,食早餐,量血壓,辦埋大事,搞掂又10點多啲鐘,上網其間whatsapp到,好有趣又大家分享吓,全文係咁樣.

若要老伴開心,
做飯!
若要兒女開心,
做牛!
若要朋友開心,
做東!
若要全家開心,
做官!
若要自己開心,
做夢!

自從有了LINE、微信、臉書,我們就過上了從前皇帝般的生活!

每天早晨醒來的第一件事就是像皇帝批閱奏摺一樣看朋友圈、刷族群、審閱天下大事、順便再點幾個贊、感覺不錯的留幾處言,告訴文武大臣,朕知道了……

這一天過的,爽!!!

如今人人都在玩手機,若干年後……墓碑上只刻二維碼,路過時拿出手機掃一掃,一生的故事就出來了,愛過誰,恨過誰,還牽掛著誰… …這叫“掃墓”。

這還不是最可怕的,最可怕的是你掃完之後收到一條消息,上面寫著:對方已同意添加你為好友。

好好活著,很多好事都在招手呢。

也不知道是哪位高人編的,真的太搞笑了!給朋友們看看,讓大家都樂一樂吧!

唉!以上篇嘢,可想像上便幾咁進步,十年前北上,我用手機,人家還是call機,街頭電話亭還見民工踎著地打長途,現時人家來港以懂得公園內用政府Wifi WeChat.

又講段故大家聽吓,話說有日,我電話顯示有位朋友,有whatsapp顯示,相信以經轉用智能手機?好想留句言串吓佢,朋友還後生我幾年,後來諗落都係咪喇?於是乎至電過佢傾兩句,我話你轉咗手機啵,有whatsapp顯示,佢話乜乜東東呀?唔識啵?只知可以影相,還說了大堆手機相片烏龍趣事我聽,我話whatsapp好易啫,有機會我教你啦,哈!他竟然話幾拾歲囉,唔好搞咁多嘢囉,咁講就無偈啦?
胡亂上輪網又一個上午,1點鐘還是去游水,過到池1點21分,更衣室搞掂一切上池,陽光超猛,有蓋地方稍熱身,行出池嘩!撻地慶過火屎,滾水淥的出去,1點33分下水,都唔理lu,一條心係咁游,游夠600m起水走人.更衣室搞掂一切至電個老婆,大圍拮野等,同呀王吹輪水才過大圍.
過到大圍拮嘢,老婆以經到咗,平時一樣兩個飯餐42蚊.
吃過坐夠行街市,街市來回兩轉都知買乜好?明日又話大暑老婆又話買定去濕料煲冬瓜喎,兩轉後終買了以下菜料,有冬瓜6蚊,洋葱三個5蚊,蕃薯葉三扎6蚊,去濕湯包10蚊,豬梅頭扒25蚊,瘦肉26,7蚊,

生果有車厘子18蚊,香蕉6.6蚊,

買後裝滿一單車藍,老婆又唔搭車,係要行回家,無偈,為有援援腳步,推著單車,城河學校邊踱回家.
回家6點14分,老婆嗱淋煲落個素湯,料有粟米,椰菜,洋葱,甘筍同西芹.

我就手機大清垃圾,搞到成8點半才來煮飯,煮兩個餸,有蕃薯葉,豬扒,洋葱半個同腐乳.

腐乳炒蕃薯葉,

洋葱豬扒

粟米,椰菜,洋葱,甘筍煲西芹



9點21分開飯,4個人食1夜返留湯飯餸.

6 則留言:

  1. 智能手機已遍及老中青,小學生也一個,長者也一個,無論識不識用,也是機不離手。
    你老婆個素湯,及腐乳通菜都是我喜愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,無用到的,都唔知幾落後,其實貴就話啫,越整越平,今日科技唔玩就嘥囉,個湯幾甜有粟米紅蘿白,以經夠.個腐乳係蕃薯葉,好食.

      刪除
  2. 現在車厘子當造, 好平好食呢!

    回覆刪除