我的網誌清單

2016年7月9日 星期六

睡來麻麻,老人失憶,老婆放假,整朝youtube,中午大乜樂,行轉宜加,中心麥記,瀝源買送返,晚飯4人食.

昨晚12點前都瞓,一覺今晨6點又醒,瞓不返為有手機耳筒待候,8分醒下賴到8點鐘起來,老婆放假在瞓.
洗個面番熱木耳漿食,卦住上網,新抱亦返工,出門前發覺麥皮滾到瀉晒,嗱淋熄火,唉?無偈老人又失憶,

清理好繼續上網,youtube睇咗集,好新的(中國新声代第四季.第1期)啲細路唱得好有水準,但觀眾做作就不敢恭維,閉著眼係咁搖頭,好唔自然囉.
 https://www.youtube.com/watch?v=-eg0FmxWIdg
睇完集声代第四季,就喜歡咗佢,好好聽.
https://www.youtube.com/watch?v=qqCaEVgmyXQ
以經10點40分老婆瞓醒,姿姿坐坐食咗我煲濃碗皮,我話我還未早餐架,食完麥皮又佔用埋我部電腦遊戲,是但啦,橫掂上咗成朝.
去到11點幾鐘,我話點呀?出唔出街呀?佢才關電腦跟我來,今日咁熱不如去宜加行吓,早餐還未食不如大乜樂食個飯才去.
落到大乜樂人極多,還好有人離開,同老婆講不如個飯兩份食,佢又話飽,是但啦,咁就33蚊個鴛鴦炒飯餐個人獨享.
 
吃後酷熱天氣下,踱去搭小巴,過到宜加1點多鐘,人唔太多,在傢俬部行吓坐吓,一直行到廚具部,本來睇中個壓力煲,好抵買599元,求其買個歐洲煲都唔止啦,去完個廁回來,諗住扑鎚買,後來心思熟慮下,唉?煲實在太多,還是放棄,還有個刀架,買就太貴囉,但設計值得參考,宜加實在太大,中途都坐過幾次,去到出口腳指抽根,要找張櫈坐輪才離開.

離開宜加來到沙田中心,又要麥記坐坐,老婆肚餓喎,就買個餐,加個薯條28蚊.

坐輪行卜佳,又29蚊買隻雞,跟住又759買有生麵皇14.8,鮮奶兩盒15.4蚊,竹炭麵13.5蚊,燒烤排42.7蚊.無花果27.9蚊.
 
回家街市買條勝瓜6蚊返歸.

回家都6點半鐘,適逢黃果樹團友來電,問關於心臟病事,傾得夜夜.
老婆見夜就佢來煮,一煮9點多啲鐘開飯,有
鹹雞蒸甘筍





蒜蓉蒸勝瓜

連隔夜去濕湯,4個人食.


4 則留言:

  1. 煲落嘢最怕忘記關火,好彩是滾瀉,如果煲落湯去了街就驚啦。
    你有和團友交換电話,我就很冷漠,一般團圓結後便散。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!周時係咁,煲落卦住上網忘記,周時煲穿個煲.
      一啲啲啦,係雙方面,多數同啲後生交流多,佢哋覺得我潮囉,對電腦上網認識多,覺得我好前衛,哈!啲年長就覺得我怪獸,什至鄙視我囉,乜都影餐,唔知我做乜,唉!無得解釋,講起喱樣,10年前,我大佬,年輕一輩的外甥,見襯就話我,乜都影,現在有手機whatsapp,佢就忘記以前罵我件事,現在佢哋又嘛乜都影.
      最經典係10年去北京外蒙九天,同班後生玩到癲,就係大家乜都影,覺得我我寫blog咁前衛囉.
      我好自豪架,証明我係先過佢哋好.

      刪除