我的網誌清單

2016年7月8日 星期五

貴州黃果樹大瀑布4天(4)多彩貴州城,回程.

2016年6月23 貴州黃果樹大瀑布4天(4)多彩貴州城,回程.

昨晚幾場歐洲杯,係頭場瑞士對波蘭睇足全場外,其他周公拉住睇啲唔睇啲,望吓瞓吓咁就天光,5點多6點鐘,今日第四日要走人,老婆執好一切,7點未夠便3樓餐廳早餐.
 
餐廳相當大,客唔太多,可能太早卦,老婆揾位我就巡視一番,相當多嘢食,但美食就唔敢講,勝在夠大乜都有.
 
拿了嘢食坐下,同枱有其他團,又搭吓訕,原來係美食團,來到第4日所遇的,香港團獨係美食團,可見厲害,其他就未見過有,去旅行真奇怪,問佢條線去邊?哈,只知道5天,去黃果樹大瀑布,其他乜都唔知,團費3千幾喎,卦住傾,老婆在催促,時間無乜,又地方大攞嘢食要行鬼咁遠,結果如下.
 
返回房間執妥行理,便落大堂,酒店相當大,我們B座要行去A座大堂.

交了門咭便酒店前拍個照,8點鐘集合便出發,

8:50分來到最後一景點,多彩貴州城.


門口幾個玻璃罩,罩住話係化石喎?

講解一輪,我無聽道呀?
 
入到來到展覽廳,大概展示些民族飾物卦?睇輪正想繼續,誰知地陪話,間館開9點半鐘喎,哈!變咗行不得,為有逗留在此,啱見團友拍飾物,我就自言其說自拍咩?由於飾柜黑底,反影出自己,拍襯連自己拍埋,突然靈機一觸,又玩吓反拍,搞到團友哈哈大笑,爭相來玩,其中有個團友,更同我玩到癲,大家幾廿歲,十足細路,又要踎啱,又要定,又要唔見手機,響度拍餐懵.

 
 
嘻哈一輪夠鐘開放,稍為行吓,原來係商業城,買嘢既多,還是行出城外拍照好過.遇上剛玩到癲位團友,原來同樣用sony手機,又做吓手機教學,點吓佢咁.

話咁快10:10夠鐘上車,

車途中派發火車票,係D2823,唉!係動車,並不是來時搭的G2918,高速動車.

10:55分來到貴陽站.

 
同樣要出示証件同票,驗票入閘呀.
唉!跟住又安檢.
搞一大輪11:14分上到來候車大堂,大堂無冷氣,又要出動巴蕉LU.
12:02分上車LU,

D2823要停11個站,17:51才到廣州南

沿途風景,
該團包尾一餐,動車飯盒一個,價值40人仔.
極度難食.

動車係不動,樽水放到現在還未郁過.


途中車長公安查飛,
越近廣州越多客,擠滿通道,企位客喎.

就快到廣州,導遊又派發下程車票,係G6451廣州至福田,喱回G字正牌高鐵,一站到堔圳北.
導遊講解一輪,話到站離開車箱,不要走開,我哋係要上一層,轉搭廣州至堔圳車.


誰知出到車箱外,導遊點人數,話我哋要上一層轉車,才有團友大聲說,有團友跟人群落咗去呀,導遊面都轉晒色,嗱淋飛奔去追,原來8個耆英有7個,又另外對夫婦共9個人.
導遊追回5個,有兩個出咗廣州站,要講輪耶穌才入回來,另對夫婦導遊電話聯絡上事後歸隊,
唉!回來時又大鑊,人群出電梯向下,幾個耆英搬行理上樓梯,攞命,我即時叫老婆下去幫手.
哈!到上一層時,扶手電梯已經掉轉LU,耆英同我哋啲行理都要拾級而上,老婆抽喼我不用,於是乎幫吓人,咁啱幫著個好玩得團友,誰知佢好客氣,不用就一手撥過來,由於大瀑布出閘時擦傷過我隻玻璃手,被佢一抓出血,但我依然幫另位團友抽喼上去.
上到候車大堂總算鬆一口氣,諗住行理有人睇,兩公婆整去廁所,誰知出來唔見堆行理?以為團友拉埋一齊去咗A14閘口啦 ,去到又唔見,又要行返轉頭,大堂鬼咁大,行餐懵,原來發雞盲,睇佢唔倒.
18:36分夠鐘入閘上車.

G車即G車時速最高去到309公里,同剛才D動車得200零公里.

19:26來到堔圳北站.
轉乘堔圳北至福田口岸地鐵,唉?又要安檢,今回多人過乜,排大隊逼餐C.
20:10終於來到福田口岸,就這樣結束貴州黃果樹四天之旅.

10 則留言:

  1. CYY - 我寧願貴些搭直航!

    回覆刪除
  2. 我早前聽家姐說過去貴州乘動車,趕到飛起,入閘安檢手續多多,一次都怕了喎。
    見你話有九個走散了,導遊嚇至面青,好彩錨番,究竟坐動車好似趕過坐飛機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔駛講啦,梗係飛機舒服得多,簡直係天與地,飛機1.5小時便到,安檢一次搞掂,動車轉幾轉,地鉄又安檢,高鐵又安檢兼驗票,車過車走難咁走,車程5.5個鐘,蚊比牛比啦,不過人一世物一世,叫做坐吓高鐵囉.
      同時好多因數,有錢都要成團架,又假期日子所限,有啲唔同既,飛機睇舊雲,動車睇風景,直航機場乜稅乜費,要多成3百幾蚊呢,最好就巴士團,又平,坐上去以經係旅行.

      刪除
    2. 估不到和你一樣意見,坐飛機係起飛降落有野睇,這還要是坐窗口位,坐中間或起飛後,睇舊雲囉。
      坐高鐵都要試吓嘅,但舒服平,一定是巴士團了,上了車已是旅遊了,看車窗外的風景我也滿足了。

      刪除
    3. 講吓都好多年無搭飛,團費貴,加埋附加費好濃,記得上次直航飛機,星級旅遊去福建土樓,鼓浪嶼團費599,比錢以經1200蚊位,加遊貼士還未計,可能嗰年燃油附加貴卦,飛機又貴又要早去到,我以經唔鍾意,哈!高鐵我更加唔鍾意,實在太左檢又驗好麻煩,搭一次以經足夠.
      更遠我都鍾意巴士團,除非無就無得講.

      刪除
  3. 終於完成幾篇旅遊blog, 金寶叔可以鬆一口氣啦! 我唔鍾意去旅行既, 怕辛苦! 所以睇你d 旅遊日誌, 可以增廣見聞吓, 幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!差點爛尾,耐咗忘記架,須然景點唔算精彩,但團友好玩無悶,同高鐵沿途風景係其他無囉,高鐵煩左檢右驗,叫做坐過感受過,真係好定,樽水從貴州來到差不多到廣州段才有郁吓.太煩下次都咪制,價錢又貴呢.

      刪除
  4. 如果係真化石,可能要交國家保管。 我去旅行都係一舊雲架,去之前就咩都知,去到就檬盛盛,回來就咩都唔記得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 地陪行得太快,我去到以經講完,旅行嘢聽吓就算,邊記得咁多吖?

      刪除