我的網誌清單

2016年7月11日 星期一

睡來麻麻,晨早醒,樓下電砲打厠所,游水500m,下午茶遇無品,晚飯3人食.

昨晚平時一樣12點前都瞓,一覺今晨未及6點以經醒,瞓不返望著老婆返工,為有又笠個耳筒聽歌瞓,好可惜還是瞓不著,6點45分拍醒個女,無偈,為有起來,個仔返工,個女健康上腦搞佢早餐吃後番工,我就番熱救命藥木耳漿,吃後才搞早餐,搞掂以經8點半鐘,上網寫下我今早事.
餐後量血壓137/75-58,食過今早藥,辦妥大事9點05分,外便落著雨,無晴晴左手掌心痛,連紐手巾都唔掂,唉?又搞乜鬼呀.
正在煩煩時,樓上突然電砲火連天,簡直嘈到人癲,上陣網唔夠瞓眼都撐不開,又嘈又眼困,
10點多鐘終於忍受不住,上樓續層睇吓搞邊科?一路續層上,上到9樓都唔見有那戶裝修?後來向下望,掉?原來就我下層,大概打廁所地台卦?返回屋內似乎靜咗,不久又來過,新抱瞓醒,原來放假,問佢係咪嘈醒,佢話係呢?唉!嘥氣,嗱淋食幾件餅,1點多啲鐘嗱淋執嘢去游水.
單車行了不久?諗起無帶銀包,摷吓褲袋,兩個5蚊,三個一蚊,啱啱好,8蚊入場,5蚊入儲物柜,一於照去.
過到池1點半鐘,更衣搞掂一切,上池稍熱身便下水,狀態麻麻,300m200m走人,更衣室搞掂一切,至電個老婆,諗落都係返歸好過.
返回屋企樓下,至電個老婆下來,就大乜樂每人食個下午餐,老婆23我24.
 
用餐其間,見隔鄰4人抬,來了對男女,大約30多歲,女的正在用餐,男跟住捧餐回來,而個執枱個姐推著部車仔,正執緊對面張枱,條友4人枱以經交义坐,嘩!條友幾無品?竟然張隻杯同隻碟仔,粒聲不出,就放在個呀姐身後地下,好彩呀姐昅到,轉身彎腰執走,大佬你可以叫句呀姐拿走,又或者拿去鄰近吉枱吖?4人枱交义坐還有大把空間,萬一呀姐看不見,就一地都係,唉?何解咁無公德心人.
 
連老婆都淆淆聲,吃過坐夠上惠乜,行個圈執咗啲特價嘢有旺旺18蚊,雞骨草湯包兩包16蚊,麥方包9.6蚊走人.

今晚得3人食飯,街市買條菜,買有紅莧菜一斤6.4蚊,瘦肉15蚊返歸.
 
回家才4點半鐘,唔夠瞓游水又累,返歸撻落床瞓著,一瞓7點多啲鐘起來,老婆以處好紅莧菜同瘦肉,我來煮飯,有紅莧菜,瘦肉,雞汁同三隻雞蛋.

個女回來肚餓喎,食糯米雞,吃後到我煮飯,煮好正想沖個涼,舒舒服服食餐飯,我頂吖,個衰女又用咗沖涼,真係吹漲,足知擺好陣勢,等個女沖完,我才沖埋個涼,8點多啲開飯.
肉碎蒸水蛋,紅莧滾瘦肉,3個人食.
 

6 則留言:

  1. 有時見倒尼庭男女, 會諗, 一個係咁, 咁另一個有乜想法? 係咪都覺得佢做得岩呢? 如果我老公係咁, 我估我當初唔會同佢一齊, 因為大家既想法同價值觀差別好大喎! 咁點可以對一世?

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐響則邊,見條友好大男人,個女人好似怕怕哋佢,唉!放落呀姐背後地下,真係太過份,人家朝做到黑,要彎腰去執,好辛苦架,而家服至上,叫到人家實幫你執,又會急得嗰一時?

      刪除
  2. 快餐店多基層人,眾生相難免。
    總覺你和新抱的感情比和女兒的感情好

    回覆刪除
    回覆
    1. 快餐店特別多啲咁人,太自私.
      哈!有乜好唔好,最緊要尊重啫.

      刪除