我的網誌清單

2016年7月5日 星期二

貴州黃果樹大瀑布4天(3)上 阿哈湖國家濕地公園.

2016年6月23 貴州黃果樹大瀑布4天(3)上~阿哈湖國家濕地公園.

晨早6點零以經醒,今日要轉酒店,老婆執妥一切行理,7點多便酒店地下食早餐,早餐多咗內地團,要坐到入一入.
早餐依然無嘢啱食,還是饅頭,雞蛋,腐乳白粥,老婆就炒瓜擦菜.
餐後回房攤唞陣,8:45分執齊行理,便地下大堂等出發,今早下雨,天氣涼得多,團友紛紛加添晒衣,我為打孖兩件T恤,叫做緊緊頂得住,地陪成日講住,貴州爽爽爽,現在才覺對對對,9點鐘齊人出發.
下雨關係,玻璃矇查查,
睇景就要祙開一遍,
時光時矇

10:50來雲峰服務區,團友鬆鬆.
 
鬆完又繼續行程.
12:05分進入市區,簡直奇景,一棟大廈竟然可以分成十幾廿間不同名酒店營業?犀利?
 
 又隧道,貴州不是橋便是隧道,地無三里平,不是無道理.
12:15來到貴陽的阿哈湖國家濕地公園.
成班團友門口係咁等,等乜呢?隔鄰停咗好幾部電坪車?何解又唔搭?搞乜鬼?
足知等成十幾分鐘,才來部老爺車,接走一部車團友,又要等第二部,成團34人,要分三四部才接晒,到第三部,等到隻嘢咁還未到?唉!原來酒家得兩部老爺車接客,第三部要等佢返轉頭來,才有得搭.
 公園好大,車程相當遠,要坐成十幾分鐘才到.
 
到等到最後一部車到,以經12點半鐘.
人齊在這間叫醉南山酒家食飯,
裝潢唔錯,大概搞婚禮為主卦?
飯餸幾好,似乎漸入佳景.
飯後又大鑊,兩部老爺車,一部無電,得番一部,整團人又要分三四次載出,
來到這個電坪車站,等搭電坪車.

等到13:45分最後部車到齊,
才三部電坪車齊齊出發.

公園好大,沿途好多遊人,
10多分鐘車程來到園內一景點,就係仿鼓樓同仿風雨橋.
鼓樓驚現孫悟空,正有個內地女遊客拍佢照,悟空就問佢要錢,拍個照要錢?當然唔比,好在個男友在,齊聲對罵,奉勸拍友,不可亂拍.
 

 
睇完馬騮精閙交,就齊齊走入風雨橋被吓.
風雨橋兩邊好靚.







由於電坪車前來時,見有好靚荷花田,於是返轉頭去睇吓.
經過稻田果然荷花田出現,

有段插曲,好好笑,話說我團有個團友,發覺有朵荷花好靚,但有個內地人正在拍攝緊,佢竟然叫人家讓她拍先,人家當然睬佢都儍,要埋去拍亦非輕易,路窄崎嶇 又泥濘,人家點會讓你吖?哈!結果個內地人拍完,花就折斷咗,哈?有心無意就不得而知?我相信係不小心折斷的,因為用手拉埋來貼面來拍,唔斷有鬼.
靚嘢時間特別少,嘩?乜夠鐘,嗱淋要走頭,上到來集合點,原來我倆最後.

電坪車返回到公園門口

襯團友辦些小事時,四周踱吓,哈!樹木都要另針.

又繼續行程,下個景點黔靈山公園



篇幅過長,又要留待下篇.

4 則留言:

  1. 貴州真是天無三曰晴,地無三尺平,見你團有遇落雨,車過山窿,体証了以上二句,但一棟樓有如此多間酒店,真是見所未見。
    但風雨橋就熟口熟面囉,好似你去桂林時見過。
    上二曰見你去海皇食粥,咩環境呀,二人食90幾蚊,貴過酒樓,下次不要去這間貴價粥店呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋算好彩,響車才落雨,氣候真係好,好涼爽囉,11年前來時啲高速路無乜車架,嗰時都感覺啲路呀橋呀好新架,有今日真係唔容易,非一朝半夕囉,個地陪講咗好多次,強調以前嗰三句唔合時喎,佢講過三句好聽說話,不過普通話我唔識,意思貴州好富有咁囉,
      嗰條係仿造,處處都有,我去桂林嗰條堅嘢,古蹟囉,響柳州咁遠,
      海皇真嘥氣,行到攰迫不得己才食,95蚊好離譜囉.

      刪除
  2. 這個團都安排似乎有D唔掂。
    去到公園,睇花花草木都感覺地方好靚,難得的舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講嗰部老爺車?係酒家用來接客,好在得我團咋,哈,多兩團佢就C,不過唔怕駛錢請電坪車囉.
      個公園好大架,剩係車我哋去一個旅遊點咋,哈!正所謂山長路遠睇一啲.

      刪除