我的網誌清單

2016年7月13日 星期三

睡來麻麻,整朝唔知做乜好,游水600m,樓下大乜樂,長春社廚餘,晚飯6人食.

昨晚12點前都瞓,一瞓今晨7點鐘,瞓不返為手機賴床,一賴9點多鐘,睡來麻麻,外便落大雨,洗面,木耳,早餐,量血壓121/57-56,辦埋大事又差不多11點鐘.今日似乎好唔妥,上陣網以經懶洋洋,無樣感興趣,youtube望兩望都唔想睇,fb老年無上過,登入係咁易睇吓,又無做嘢便登出,坐埋一邊食零食,去到1點鐘,做乜嘢好呢,水連續游幾日,好想唔去,但又無雨落,唔去又唔知做乜好?
見無落雨無籍口,唉?游得一日得一日啦,過到泳池1點20分,更衣搞掂一切上池,來時天陰陰,哈!竟然出猛太陽,稍熱身1點半鐘下水,一條氣游佢600m,夠數走人.更衣室搞掂一切,同呀王吹陣水,至電個老婆,今晚不用點買餸?不如就樓下食大乜樂算.
返回屋企樓下,至電個老婆便行去商場大乜樂,還未去到商場,見有擺檔,昅吓原來長春社宣傳廚餘環保,

早前個女提過有興趣,於是至電個女,衰嘢又唔接電話,為有話之你.
大乜樂揾張枱坐吓等老婆,稍後老婆到,同老婆每人食個下午茶餐,老婆22我24,

吃後行轉惠乜,無嘢買,見個女還未覆廚餘件事,唉!同老婆就走去了解吓,
 
原來係廚餘發酵做清潔劑,了解過後攞過樽樣板走人,見時間還早,這裡又好風,風涼水冷吓,同老婆坐響聊天,坐咗好一會,便同老婆街市買點菜返歸.
回家4點50分,買來有勝瓜5蚊,洋葱2.5蚊同韮王3蚊,

攰到C開著部腦連blog都無寫,便梳化恰陣,老婆就啱晒,用來佢網上遊戲.
恰醒6點鐘,個仔返,個女電話到,起初唔食,現在又轉軚話食,還說呀偉上來食,又多個又無買餸,為有摷摷雪柜,料有勝瓜,甘菇,洋葱,蝦干,公魚干,豬扒,南瓜,雞蛋,韮王同雞汁.

甘菇南瓜蒸蝦干公魚干.


蒜蓉蒸勝瓜,

洋葱韮王炒蛋,

洋葱豬扒,

連隔晚雞骨草瘦肉湯,6個人食1夜返留湯飯餸.

6 則留言:

  1. 廚餘做清潔劑,是否包括生果皮,我都有做,發酵完成後反而变得很香,用來稀釋清潔劑。
    無乜買餸也煮到四餸,有菜有肉有魚干仔,好叻的配搭。

    回覆刪除
  2. 好在你雪柜多料, 否則原本唔食, 忽然又食, 重變左多個唔係親生既黎, 真係夠煩! d後生唔明白, 以為無乜野, 喂! 若果我唔重視你就話啫!咁咪一煲過六個人食囉!
    但點會唔重視架? 外人黎點都要多幾個餸款待吓嘛!
    其實都唔好話外唔外人問題, 好似我個細仔咁, 有時返到屋企, 佢重係度, 重話食飯添! 頂! 食飯又唔早whatsapp我, 買左好少餸, 又或者d餸唔岩佢口味嘛! 雖然佢唔敢膽講唔夠餸之類野, 但作為父母, 好日唔一齊食餐飯, 都想整餐好少少既野佢食嘛! 但,係都要令我不爽, 無氣, 我估要到佢成為人父, 先可以領略倒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係咁啦,慣性咗鬼知做既辛苦咩?所以話零願兩老生活好過,不過我啲就無厭乜厭勿嘅,煮乜食乜無炸形.

      刪除
  3. 回覆
    1. 條邨得檔燒味,好差囉,什少斬,要斬要外便.

      刪除