我的網誌清單

2016年7月18日 星期一

睡來唔錯,整朝上網,游水600m,大乜樂下午茶,惠乜買隻雞,晚飯3人食.

昨晚同黃果樹團友whatsapp,好客氣同我講,好想學我咁,拼圖whatsapp玩喎?其實好易,只要裝個apps係人都懂,無技巧無秘密,只不過你連喱步都唔行,咁就無偈lu,我身邊好多同輩朋友,手機真係白痴,可能身分卦?心理卦?都唔會問我一句,唉!我又點會呀茂整餅呢?昨晚好快咁,send咗個網址過佢,亦好快咁回覆番張拼圖過我,說多謝,11點零鐘我到瞓.
一覺今晨7點多啲鐘便醒,睡來唔錯,收音機賴床,千禧年代,救生員罷工,哈?又係佢,罷得多印象真係麻麻?關機起床都8點多啲鐘,起來全屋人以返晒工,洗面番熱木耳漿食,搞早餐同昨日一樣,韮菜蝦米煎薄撐,上住網食,餐後量血壓129/75-60,食過今藥就辦大事,清潔好啲碗碟又10點35分,又開始我今日事上網.
一上又12點多鐘,係時候關機唞吓,在梳化恰陣眼瞓,一恰又1點鐘,嗱淋執嘢去游水,都知陽光猛,執多件T裇出門,聶落到大堂才醒起無帶泳鏡,為有返歸取過.
過到泳池1點37分,更衣室搞掂一切上池,嘩!太陽超勁,有蓋地方稍熱身,1點49分下水,一條氣游佢600m2點22分起水走人.
更衣室搞掂一切,至電老婆邊度唔想去,就返回屋企樓下食嘢買餸算,同呀王吹陣水便走人.
返回屋企樓下3點鐘,至電老婆在大乜樂等,坐陣老婆到,還是每人食個下午茶餐,老婆22我23,吃後唞順條氣行惠乜,行轉惠乜買有果汁糖8.9蚊,香蕉9.4蚊同隻到期妃子雞30蚊返歸.

回家才4點44分,寫陣blog,瞓陣覺,7點26分煮飯,料有白豆,妃子雞一隻,

 白豆焗飯

 妃子雞番熱

外賣妃子雞
 
 腐亂白豆

8點26分開飯三個人食.

6 則留言:

  1. 妃子雞好唔好吃?我覺得外面唔錯,有光澤。

    回覆刪除
  2. 拼圖容易,但制相片成Video,我都未識,相容易,download apps就可以,其實無乜話心理自尊問題,唔識咪問囉。
    超市現成雞好吃嗎?會不會太靭

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話唔行多步,又點會識呢,男人就係咁,越熟越唔會聽你教,起初同啲朋友講,得閒學吓電腦啦,佢就咁講我個仔教電腦架,最刻骨銘心,重有句,佢唔識唔緊要,佢話,我哋要揾食架,好似你咁得閒咩?嘩!以後都唔駛只意同你交流.
      相反三唔識七,佢就會主動問你手機嘢,週時聽見的師奶,在車又好,旅行又好,圍埋響度分享手機心得,所以女人手機係叻過男人多多.又可能我遇啲朋友係咁卦?
      係呀,有點韌.

      刪除