我的網誌清單

2016年7月23日 星期六

睡來尚可,新抱送個袋,上午做番啲嘢,樓下大乜樂,晚飯5人食.


昨晚飯後出埋篇blog,還是youtube聽小蝦米唱歌,11點多新抱返,話送個袋比我載嘢游水喎?紅卜卜籃球名將米高佐敦,問佢買定點架?佢話係贈品來喎,咁都好啲.這晚還是12點前都瞓.

去濕料湯有料到,整晚要去所幾次,瞓至5點多老婆醒我都醒,醒後就瞓不返LU,為有手機賴床,還是youtube聽小蝦米,半瞓下都不知多久,嘩?手機熱到辣手,唉?都係咪搞,嗱淋停咗睇片,以經7點多鐘,轉聽收音機,唉?慕尼黑又恐怖襲擊,又C幾件.
8點多起來,如常洗面早餐,新抱返早出門返工,食完個早餐量血壓127/73-56食今早藥,手機辦大事,大事完畢又開始我今日事上網.
上輪網10點多鐘,見度大門不妥多時,啲老細話關門困難,門鎖個雞唔順關來卡住卡住?要好用力才關上,唉?等來睇吓乜料,把鎖羅絲生锈拆不得,都係不拆為著,就鎖雞加點機油,潤滑一吓,哈!又ok啵,順過順嫂,見OK就拉多幾吓個雞手柄,唔啦由自可,一啦大鑊,個雞頭縮咗入去卡住咗,挖極都挖不出來,唉?喱鋪真係呀茂整餅,羅絲生锈為夾硬撬甩把鎖,好彩呀叔有料,撬出來拆開擺番正,加番啲機油,換過口大啲羅絲搞掂,搞掂順便廁所把掃把柄鑽番個0隆,卦得,見攤開咗啲架生,不如按穩番個路遊器,搞掂又11點幾鐘,今日早事係咁多.
 
兩點鐘老婆返,又係佢網上遊戲,兩點多鐘,部單車久不久就甩鍊,可能無油潤滑卦?於是乎拿樽機油落去潤潤佢,搞咗好陣,似乎唔關事,唉!算啦,咁老爺都係無謂修,踩得幾耐就幾耐.
回家兩母女正想出門下午茶,於是齊齊大乜樂,每人食個下午茶餐合共75蚊,咁啱朱太太一齊,齊齊吹水,茶後齊齊上惠乜,地方細貨又多,星期六又人多,個女本來買少少嘢,我話嘥氣,比錢排長龍,勸個女放回貨架啦.
離開惠乜行街市,買有紅莧菜`7蚊,豆腐4.5蚊,薯仔3.5蚊同2蚊韮菜返歸.

回家4點半鐘,同老婆各自上網,佢遊戲我寫blog.7點鐘煮飯,料有莧菜,豆腐,豬扒同茜芹.



蒜蓉紅莧菜,

豬扒炒茜芹,

干煎豆腐,

8點15分開飯,隔夜去濕湯,5個人食1夜返留湯飯餸,

6 則留言:

  1. 你真是甚麼也懂修理。
    红莧菜是否有營養過青色莧菜。
    今晚有6人食飯,是不是多個人,亞女想如餸,但排長龍,你叫他放低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼見功夫啫,紅莧好個個都咁話囉,哈!5個人至真,唔係加餸,係買豆漿,大超市貴過人,叫佢唔好買啫,雞寶平得多,今日同佢買咗啦.

      刪除
  2. 金寶叔, 你咁考究, 莧菜先炒莖再炒葉架? 我就懶得分, 全部倒哂落去炒算LU!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔靚有點老,稔就好食,一時時啦?我都係求其咋.

      刪除