我的網誌清單

2016年12月9日 星期五

昨夜咳飛起,重吸類固醇,一覺賴10點,整日無事事,樓下大乜樂,無餸地莊四人食.

我的咳極難測,前晚幾好無乜點咳,還以為咳藥水有效,誰知昨晚11點多撻落床就不停地咳,無辦法為有走出廳挨梳化瞓,咳得大辛苦,不紐吸開類固醇,為有重吸番,辛苦下連吸兩口,攤響梳化瞓,一路咳一路瞓,不覺瞓到兩點鐘醒,見無乜點咳才返回床瞓.
咁就一覺瞓到今早8點鐘醒,唉!見少有無乜點咳?一於賴床極舒服下,不覺賴到10點鐘起來,似乎類固醇得喎?還要留待觀察?
起來風和日曬,整理吓所曬啲衫,洗面搞早餐食,麥皮奶煎蛋加麵包食,

 餐後10點21分量血壓139/75-59,食今早藥,上網寫下今早事,辦埋大事又11點15分.
上輪網12點鐘看電視,1點多鐘老婆返,還是網上遊戲,兩點多鐘係時候外出行行,無須買餸,就樓下食大乜樂,一個餐加個通粉兩人食30蚊。

吃過坐夠行超市,老婆又買咖啡,兩盒39.9同29.9又合共70元。
返歸4點15分,老婆繼續佢網上遊戲,我就續看電視,7點多煮飯,地莊上陣,料有,南瓜,菜心,前日燒肉,雞蛋,罐頭鮑魚菇同甘菇.
 


蒜頭豆是煮南瓜,

 肉絲甘菇炒蛋,
 
 鮑魚菇煮菜心,

 8點45分開飯,4個人食,

飯後果啤梨,
 

8 則留言:

  1. 其實你日頭係咪無乜咳架? 以前聽d人話, 夜咳係寒咳, 生果都屬於寒涼野, 係咪飲左碗生果湯, 所以咳得咁厲害?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咳係好神奇,記得05年嗰年入院留醫14日未好出院,當時係睇街症,重係不同醫生兩次,一個叫歐陽XX,同我一個朋友同名同姓,一個係上紀女醫生,當時係電話同電訊公拗數,睇住醫生食緊藥,我都要半夜去急診,所以我對街症家庭醫生有抗拒,無信心會好我,就係咁解.
      嗰時咳係好神奇,我有寫住日記,真係好似閙鐘咁,按時來咳,嗰晚咳到我同的佬講句威爾斯,都要分三個字講出,簡直咳到氣管唞不到氣.
      無錯係夜晚才來咳,人人都話夜就係寒咳,應該寒咳,都按住方向食嘢.

      刪除
  2. 回覆
    1. 類固醇我吸咗10幾年,我既咳係全憑佢頂住唔咳,我係試圖揑咗佢,所以續小續減劑量,但到最近我直頭唔吸,好可惜越咳越犀利,問過好多個醫生,都話小劑量唔怕喎,噴劑量唔同食劑量喎,我都知係唔好,多會骨枯添,唉!都無偈.
      有年咳到睇急症,入觀察病房留醫七天,天天食手指尾咁大粒類固醇,我都好驚,問醫生,大佬咁大粒怕唔怕架,佢話你估成日食咩?吹漲>

      刪除
  3. 金寶叔叔, 恕我唐突, 平時我都係睇多, 但近排見你久咳左咁耐, 因本人奶奶有哮喘底, 有小小心得想同你分享下, o岩聽可參考下呢。
    近排天氣涼, 一早一晚出街要帶返條薄薄頸巾或著高領衫, 踫著你踩單車d冷風撞正條頸仲大獲, 一定要好好保護條頸(即係喉嚨同氣管)
    如果咳千萬唔好食生果同蘿白, 呢兩樣都係寒涼之物, 越食只會越咳, 橙可食, 但只限燉熱來食。
    未咳好唔好游水, 因為天氣凍, 你落水時冷縮熱漲, 氣管一收窄好易又咳。慢慢行都係運動呢, 可以同嫂嫂慢行丫。
    訓覺時室內空氣要流通, 唔好因為怕凍而關哂所有窗, 你想像一下, 細細一間屋住左咁多人, 每人一吸一呼, 空氣有幾乾淨呢? 仲有枕頭袋同床單要勤一點換, 入面可能好多塵, 對氣管都唔好, 留意下你訓覺o既地方有冇掛住好多衫, 當衫郁動時都會揚起好多微塵, 呢d都係咳o既致敏原呢。
    你呢個情況適宜吸舒張劑, 要keep住吸, 最好早午晚吸一次, 唔好吸一次唔吸一次, 要吸到情況有好轉先好停呢。
    以上都係小妹o既愚見, 如o岩聽可試下。打覺哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝留言,明白,好多謝你咁有心,我既咳真係好難攪,稍為凍都咳C,上巴士小巴稍焗啲都咳C,凍天窗閂陷啲都C,真係好靈,我都盡量小心,昨日吸番類固醇,昨晚以經無乜點咳,希望今晚繼續好啦.好多謝你咁好,打咁字來提點我,多謝.
      醫生都係咁講,類固醇要枕住吸住才有效,不過我嚐試唔想依賴佢,所以盡劑量減少啫,看來都要保持,盡量囉.

      刪除
    2. 金寶叔, 唔好客氣, 因為我奶奶同個女細個時氣管都唔好, 所以我唔多唔少都累積左小小經驗, 因為咳真係好辛苦, 由其係搭公共交通時D人以為你生野咁, 避之則吉, 苦處傍人唔會明。
      我希望你快點好返, 祝你同嫂嫂身體健康 。

      刪除
    3. 係呀,我都唔知試過幾多次?咳兩聲即時彈得幾快?唉!好難講,太多病菌,但好難受囉,係咁掘住我才閃?有時咳起來嗱淋自己走位囉.
      好多謝你,哈!睇我blog既,個個都對我好好.

      刪除