我的網誌清單

2016年12月2日 星期五

樂得清靜,睡來尚可,下午茶公司冶,晚餐4個人食,煲粥炒烏冬,

昨晚被免啲友返,費是聽埋啲白痴幼稚嘢,聽到賺唔舒服,出襯聲又當我白痴,咪搞早啲瞓,聽唔到聽唔到,11點零都上床瞓,嗰然回來好多白痴嘢講,一於少理大覺瞓.瞓至半夜1點多,唉!湯水多要去所,好衰唔衰老婆又做乜鬼?霸住個廁所,見佢都起床幾次,大概肚唔妥?個衰女笑騎騎,話個老母臭臭.
上床又瞓過,差點瞓唔著,塞個耳機較佢一粒聽歌瞓,好彩不覺又瞓返,一覺今早7點多鐘,繼續手機賴床,重温個fb,嘩?水蛇卵咁長,一睇9點半鐘,唔得啦要起床喇.
起來陽光普照,搞搞啲曬晾衣物,番熱最後劑木耳漿,洗個面上住網食,寫下今早事,才弄早餐,餐前10點22分量血壓145/75-51,牙痛食得我累累吓,餐後再量次血壓,又係差不多,食過今早藥續上網.
辦完大事又11點40分,上陣網便轉戰電視,1點多老婆返,例牌菜上網遊戲,一上又3點鐘,問聲老婆你點呀?又係話得喇?唉!話之你換衫出街,老婆見我換衫才關電腦.
搭程車過市中心,老婆又話食車仔麵,唔好卦?不如美美公司三文冶啦,咁就去咗心心,以經3點幾鐘,大把位任坐,要個公司三文冶共享30蚊.



牙痛吃得我累累吓,吃過坐夠走得,日日如是,行轉卜佳行街市,最後行埋間雞寶走人,搭程車返歸樓下街市買埋韮王返歸.
 
回家都6點鐘,買來有蒜容兩樽21.9蚊,燒豬骨12蚊,韮王5蚊,老婆著手煲落個粥,今晚餐料有燒豬骨,三文魚骨腩,蠔是,陳皮,韮王同烏冬.
 

 
粥煲妥諗住炒諗住炒烏,老婆又話要等埋個仔,好又夜啲才炒,結果搞到8點45分開餐.
腸仔韮王炒烏冬

 香煎三文魚骨腩,

蠔是燒豬骨粥

 4個人食1夜返留粥留烏冬.
 

4 則留言:

  1. 牙肉痛到依家都未好? 去睇一次牙醫檢查啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係食嘢時較痛,平時可以接受,睇又嘛比消炎藥食.

      刪除
  2. 去整下d牙啦,公立牙科診所都有,見你好似甩左好多又無假牙,食唔到野好辛苦,而且見你好似準備辦喜事添~yman

    回覆刪除