我的網誌清單

2016年12月16日 星期五

冷得不願起床,換薄不用輪隊,下午茶車仔麵,晚老婆主,老婆煮臘味糯米飯,三個人食.

昨晚12點前都瞓,一覺今晨6點醒,去個所就瞓不返,凍凍哋一直賴床,乜都無做到,便賴到8點鐘多,唔願起床才手機賴床,一賴成10點鐘才起來,起來一屋人以返工,超冷凍下煲點水梳洗,搞早餐食,餐後10點40分量血壓153/78-55掉又超高,吃過今早藥上網寫下今早事辦大事.辦完個不肖大事,12點鐘再量次血壓148/77-55,無偈看電視.
1點多鐘老婆返,還有新翠郵局個女件郵件,回來例牌網上遊戲,到3點鐘帶埋銀行薄同老婆外出.
落到樓下見到班好得意小朋友,戴晒聖誕帽,感覺聖誕氣氛到,
 
搭程車過市廣場,先獅子銀行打薄,發覺個仔本以滿,於是幫佢換薄,未埋到柜枱,嘩?大排長龍,連長者柜枱一樣長龍,都諗住費事等?見個義工猛問排隊人士有乜須要?於是多口問句?我想換薄?誰知叫我比本薄過佢,叫我不用排,過來這裡等佢,見佢張本薄交過柜枱,哈!好快便換妥交過我.
離開銀行同老食759,兩個三餸麵餐,合共54.4蚊.

吃過坐夠找廁所,男廁近女廁遠,搞掂走入投注望吓,見個女職員係咁介紹賽馬app,貪得意又睇吓有乜先進嘢,原來賽馬新app,於是乎了解吓,見新嘢嚐吓又無妨,於是讓她替我裝上,果然比舊有方便好用,在裝其間老婆醒目找到.
離開投注站,行超市先行卜佳,跟住街市,順序瀝源雞寶,離開雞寶諗住上759,行到行人電梯,又會停咗上不得?望吓上便一大堆紙皮?原來執紙皮呀婆,在電梯頂跌低,咁就為有踱樓梯,上到去原來呀婆血流如注,跌穿後尾枕,唉!人老咗都係危險.
 759七折,行咗個圈,無嘢好買,買咗兩盒鮮奶18蚊出來,稍等才見救護員到,原來要來都相當時間.

離開759老婆話今晚煮糯米飯喎?好,咁就無須買餸,兩公婆就踱回市廣場搭程車返歸,樓下買斤芥蘭6蚊返歸.
回家6點15分,買有鮮奶兩盒18蚊,芥蘭6蚊,
 
回家我就上網寫今日blog,老婆處理今晚餐飯,料有冬菇,芥蘭,蝦米同臘腸,

夜開飯老婆臘味糯米飯,

 老婆臘腸炒芥蘭,
 
 連隔夜雞同湯,開飯三個人食.

8 則留言:

  1. 提吓你......
    雖然而家都有車仔麵, 但相比以前我童年食果D,相差太遠, 好鬼懷念!
    7仔或超市有種碗仔翅, 味道同以前既差不多,有時買黎重溫吓都幾好O

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我同你隔咗一截,我後生時就唔興,覺得唔高擋,到你嗰代就較興卦?
      碗仔翅更加唔食,假嘢唔食,車仔麵一直無食過,到兩年前去西貢遊水,個仔同新抱帶入巷仔食,才發覺原來咁貴,才食過一次,到現在見759平才食咋.

      刪除
    2. 當年唔係興食, 係屋企窮, 有時星期日下午屋企無煮飯, 咁會去食吓, 超平價, 又好好味!
      至於碗仔翅, 雖然假野, 但我覺得好食過真翅喎! 哈哈!

      刪除
    3. 哈!如果去時下年青人排晒隊等食嗰啲就貴,
      車仔麵係以前啲窮等人家食多,最平價麵餅來做,同潮州打冷,都係窮人食囉,宜加全部上菜,大酒樓食.
      碗仔翅真係什少食,好似大家樂食過一次.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,成隻雞肯定食唔晒,係佢哋大食啲,我就唔太多.

      刪除
  3. 銀行很替你拿去換薄,你可以不用排隊,坐定定等他拿過來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到?可能工夫少快卦?睇住佢交入柜枱,等咗陣便拿過比我.

      刪除