我的網誌清單

2016年12月4日 星期日

無時無刻咳餐C,老婆放假,整朝寫我回憶錄,樓下大乜樂,入場攞個袋,無投注無買餸,晚飯3人食.

昨晚早早上床,但未能瞓著,為有手機賴床,賴番咁上下又瞓過,咁就一瞓就3點多,咦?似乎今晚幾好,無咳到啵?話口未完就開始咳,越咳越厲害,無辦法瞓,於是挨起來瞓,唉!都係唔得?無偈,為有走出廳挨住梳化瞓,昨晚挨住瞓得幾好,今晚就唔得LU,依然係咁咳,飲熱水食喉糖,起來在廳踱步,玩手機樣樣出齊,他媽的攪到6點鐘才叫做瞓著,到7點多個仔返工,我才返回床瞓,才瞓到9點鐘.
起來洗面搞早餐,搞好拍醒賴床老婆,餐前9點20量血壓138/78-52,吃過早餐寫下今早事,老婆以經開工,用佢部超老爺電腦遊戲,我話開乜鬼吖?我部比過你玩啦.
老婆並不是成日遊戲?係有啲嘢寫吓,係四維複製人家的食譜,又打吓內容咁啦,打兩打又話唔慣用我部腦個word喎,咁就用番佢自己部腦.
唔用就我來用,百無聊賴又寫我回憶錄,一寫又一個上午,12點鐘看電視,1點鐘馬開跑,又開始我今日節目,賭馬仔,一見泥地以經無興趣,無落注睇咗三場賽事,老婆叫肚餓下午茶喎?都好飲完茶踩單車過馬場,攞我禮品有型斜孭袋.
落到大乜樂兩點10分鐘,又好喎,星期日大把位,可能我倆早來,

肚餓我就迷你义飯餐27蚊,老就火腿雞扒米餐同樣27蚊,
 
本來約好華仔餐後齊齊踩去馬場,誰知打電話來說,佢份禮品要早啲攞喎?要即時起行喎?唔係就趕不及喎?奇怪?是但啦,到時馬場電聯啦.
同老婆食完個餐,老婆返歸,我就去馬場,2點40分起行,一口氣踩到去,剛好22分鐘,氣都喘埋,真係唔到你唔認老,閘口唞陣氣,就剛好跑完第五場,即時可以免費進場,進場後直行去戶口投注禮品專櫃處,又好啵無人,不用排隊,出示身份証薟收搞掂.

搞掂後至電過華仔,說面對大屏幕喎,咁就出去同佢會合,馬場唔多旺丁,好多位任坐,連室內大電視都有位,找到華仔,佢就賭馬,我就望極都唔識賭?連跑多場熱門,要買都係輸埋.
我就吹吓水,whatsapp吓,個侄睇見我有個袋攞,至電來問?佢話點解佢無喎?我話係特選客戶,有信來叫入場,當日網上或電話投注,不論多少便有個袋送,今日嘛進場攞袋囉,講完袋既事,又吹輪水,一傾4點鐘,第七場排閘剛好眼前,都唔講喇,要睇跑馬.
 
一直無下注跑到尾場,諗住買番10蚊位置Q1搭7,可惜網絡弱雞?撳極都話未能成功,到開跑結果跑出7,11,5,還好1號輸咗,華仔話我贏咗啦,因為無輸錢有個袋,離開天以經黑齊,同華仔邊踩邊吹水.
回家6點40分,今晚佢唔食佢又唔食,7點半鐘地莊上陣,料有鹹蛋,罐頭沙甸魚同自制鹹魚.

8點04分開飯三個人食,隻鹹蛋衰咗,張飛眼黑的.

飯後寫埋篇blog又10點50分.






4 則留言:

  1. 自制鹹魚加埋新鮮魚一齊蒸都好好食,好夾架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩,不過鹹魚真係唔多,一條仔要食幾日,啲後生又唔食,我又食飯少.

      刪除
  2. 馬會常有禮品送,今次個袋幾實用。
    鹹蛋坏了,揀錯咗。
    以前我老豆咳,我㷛龍脷葉,枇杷葉,無花果豬湯給他飲,坊間也很多偏方,要試才知那樣才啱自己,總之,咳辛苦了你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今次馬會至叻,啱駛,氣管炎唉好大手尾,慢慢嚟,好難醫.

      刪除