我的網誌清單

2016年12月11日 星期日

無咳無痰瞓天光,北上睇我牙,老婆又牙,晚飯兩人食.

昨晚11點幾都瞓,半夜3點鐘醒過外,就瞓至天光7點鐘,須然不至瞓得好稔,但總算瞓得好好一晚,賴床到8點鐘起來,照例兩口類固醇才洗面,搞早餐食,拍醒放假賴床老婆食,餐前量血壓156/83-53,餐後8點30分再量134/76-55,咁都好啲,上網寫下今早事,才辦大事,事畢9點10分.
今日約咗個侄北上睇牙,棚牙用咗大半個世紀,老一脫的我,從來亦没注重過,除牙痛脫牙外,從來不會主動看牙醫,亦無意識怎樣愛護牙齒,活到今時今日,牙亦七捌,侄新抱從事牙醫,個侄關照到,於是走轉看究竟,惜逢老婆放假又話去喎,咁就一同北上.
上水與個侄會合,一同落馬州過關,地鐵兩個站會展中心下車,

長者免費有樣唔好,要找專用通道,

會展中心之大,要行真係行不完,

侄仔帶領,係咁行,

在這裡蒲頭,


 
 堔圳一日千里,大廈臨立,街道清潔,N年無來,真係刮目相看.



時間上早,個侄帶領來這間食飯,

三個餸一個飯,個侄找數,手機付錢,還有折喎?我就大鄉里.

兩點鐘來到這裡,

稍等吓,便輪到我躺下,便開始佢忙碌,我辛苦之旅.

棚牙實在太殘,一搞成兩粒鐘,

又輪到我老婆LU,洗牙喎?

老婆搞掂以經4點半,侄同侄新抱送我倆到地鐵站,就各有各撐.

地鐵過關回家到7點鐘,
還以為樓下食大乜樂,誰知插針不下,一怒之下返歸,從操我故業,一煲過.

6 則留言:

  1. 我廿幾歲時好勇, 唔怕睇牙醫, 生完兩個, d牙好易飳, 所以有好多隻牙都杜牙根同做左牙冠!
    但而家講起睇牙醫,真係有d心寒, 怕怕!
    咁你今次係去做一副假牙? 貴唔貴呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生時揾朝唔得晚,邊宜加咁進步,注意到牙齒重要,牙醫望都唔敢望,至多朝晚擦次,以經好衛生,牙等到唔痛就剝,洗牙杜牙係乜都唔知?
      到我哋出來做事,讀書才有牙齒保健家嘢,我昨日才知杜牙要好多次,可見工序唔貴有鬼.
      唉!我都唔知呀,問極都係嗰句,放心好平喎,自己個侄都係可信嘅.

      刪除
    2. 深圳整牙比香港平好多,而且早前見你同個侄傾電話都可以成粒鐘, 當時就覺得你個侄好孝順你, 既然佢咁講, 你就唔好擔心會好貴啦!

      刪除
    3. 但經此一役,發覺好多工序,續隻牙去舞,藥物儀器,我諗平極有限,記然到這地步,為有聽其自然,到時再算,唔認識就話?現在才知道咁重要.都要做.
      唔慣就係,平時無事可卦,哈!突然咁多嘢,又要上去,有點唔慣啫.

      刪除
  2. 唔講唔知係係深圳架。 有熟人,睇牙醫唔怕被搵笨

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔係咁關係,邊敢茂然去睇呀,哈<牙醫嘅嘢,真係知條鐵咩?

      刪除