我的網誌清單

2016年12月26日 星期一

睡來尚可,FB遇輝哥,整朝上網,游水600m,大圍食麵買餸,同華仔踩轉城門河,晚飯兩人食.

昨晚如常手機在床邊,11點多上床,上陣網12點鐘便瞓,一覺5點多又醒,望住老婆返工,瞓不返為有手機歌仔瞓,好耐好耐才瞓返,一瞓就8點醒,手機賴床,胡亂的上網,FB推介朋友,出現老年朋友,太耐無見又搞吓意思,張朋友封面照cap下搞搞意思,貼上聖誕照度,寫下幾隻恭賀字,whatsapp過佢,等佢驚喜吓,等咗好耐?一點反應都無)賴至9點鐘,我都起床.
起來陽光普照,處理一吓曬晾衫,就梳洗番熱我啲救命藥木耳漿食,上陣網寫下今早事,便食早餐,還是鮮奶麥皮,山東大餅同甜麻花,可惜卦住上網,烘得過火,脆得來太硬,吃過早餐又9點44分,量血壓144/79-57食過今早藥辦大事.
辦事其間至電這個無反應朋友,問候一句後,就將今早FB遇佢,話過佢知,佢話無咗我電號,不清楚我是誰喎,唉!老輩即老輩可以覆我問吓吖?又確係既,2012年12月9日嫁女時請我飲,到現在足4年都無聯繫過,傾輪朋友,講吓朋友事事非非,講吓旅遊,話有時間會約埋啲老友,一齊茶聚喎.事畢又10點22分量次血壓136/73-61,便開始我今日事上網.
一上又12點鐘看電視,1點鐘執嘢去游水,過到池1點半鐘,更衣室搞掂一切上池,陽光普照,天氣暖特別人多游水,稍熱身下水,埋頭慢游,一條氣捱佢600m起水走人.
更衣室沖過勁熱水涼,至電個老婆,老婆話要買洗衣液喎,咁就過大圍啦,同呀王吹陣水便過大圍.
過到大圍老婆還未到,稍等老婆到,相量下食雲吞麵,老婆鯪魚球河,我雲吞麵,兩位46蚊.
吃過就買餸,電話響華仔來電,叫踩單車喎,現在位置在大圍喎,咁就啱啦,等我同老婆買完餸就踩得,佢就話去投注站買六合彩喎,咁就等陣這裡會合.
同老婆行街市,好彩我醒目,叫老婆至電問吓啲友今晚食唔食先?嗰然又唔食,好在還未買餸咋?見菜芯苗平,買兩斤8蚊走得,老婆就去藥房洗衣液同漂白水,我就單車度等老婆,老婆買了回來兩樣嘢45元,咁啱華仔又到,我就同華仔齊齊踩回家,老婆就搭車.
回家放下買來的東西,同我啲游水嘢,然後同華踩轉城門河,一路踩一路吹水,無見華仔一輪,華仔明顯瘦了很多,原來病咗喎,重係啲大大鑊病,有時啲嘢好難講,為有聽從醫生主意,一路踩到孖橋,人太多椅都無張吉,同華仔欄河下吹吓水,

傾咗陣佢老婆來電要交人,咁就為有回程,一路踩到瀝源橋,以經黑齊,燈色以經開著,好靚,華仔要會老婆,我就叫佢走先,我就留下拍照,手機即係手機,特別差,拍了幾張都走.
 



 
 回家都6點半鐘,老婆在上網遊戲,坐陣7點鐘,我來煮飯,雪柜料有荷豆,三文魚骨,豬腩肉同菜心苗,
 
飯一煲
 
三文魚骨滾菜心,

 荷豆素雞炒腩肉,

香煎三文魚

 7點50分開飯,同老婆兩個人食.

飯後寫我今日blog.

2 則留言:

  1. 瀝源橋夜景好靚喁!
    今次同老婆食又會咁多餸。
    你是年長一輩,但電腦知識好現代,和那些伯伯不同囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過無睇燈色N年,年紀怕凍怕夜.
      雪柜太多嘢,佢哋又多節目,煮大啲食埋佢囉.
      係呀,個個都係咁,所以好唔啱傾,佢係廣東旅遊長客,我話匯景好多抵玩團,比啲資訊過你吖?佢話得架喇,我老婆會揾喎,可想而知,上網嘢靠晒老婆.
      佢個fb應該剛剛開,以前都無見推介過,應該個女幫佢開,我好多朋友都有FB全部都唔曉用,開來都係啲仔女或新抱幫佢update.

      刪除