我的網誌清單

2016年12月3日 星期六

又牙痛又咳餐C,整日在家,樓下大乜樂,差點兜頭淋,晚飯4人食.

昨晚撞鬼成晚咳,咳到瞓唔到,為有手機摷吓料,教飲些熱薑茶,可以舒緩氣管喎,於是起來乎照板照碗試吓,確係有點舒緩,但好快又咳過,就係咁咳吓瞓吓捱到6點鐘,咳得要命,唉!走出廳梳化挨住來瞓,還好挨著無咳得咁厲害?就係咁瞓到9點鐘,電話響個侄來電,咁就吹咗成粒幾鐘水.
收線後我才洗面搞早食,餐前10點26分量血壓143/81-54,餐後再量又係差不多?
搞掂一切上網寫下今早事,辦埋大事11點半鐘,上陣網就看電視.1點多老婆返,話累得要C,咁就攤咗落床瞓咗覺.
到到3點鐘拍醒老婆,點呀落街無?才一同樓下大乜樂,牙痛關係我就食個通粉餐25蚊,老婆就食個义燒米粉餐27蚊,

吃後各自玩手機,老婆就遊戲,我就睇個侄北京回來的相,睇咗好耐,突然成杯凍檸茶,從隔離櫈而下,嘩!大鑊好彩不是兜頭淋,不過都射到些少褲同一腳都係,原來個男人本想坐我隔鄰,好衰唔衰隔離巷條麻甩佬突然趌起身,咁就一櫈都係,嗱淋離開走去別處坐,睇埋個侄啲相走人.
離開大乜樂又行轉超市,乜都無買,今日不用買餸便打道回府.
回家4點鐘,老婆又攤響梳瞓過,問係咪發燒喎,小小卦?我就上網寫下今日blog,寫陣blog又研究吓老婆部老爺手機,慢過蝸牛,搞極都唔明,唔鬼搞,睇來要換過部至得.
7點鐘個仔返,成7點50分煮飯,料有生菜,茄子,仿鮑片,雞蛋同鹹蛋.
 
鹹水蛋蒸水蛋,
 
腐乳蒸茄子,

仿包灼生菜,

隔夜香煎三文骨腩,

 8點半鐘開飯4個人食1夜返留飯餸.










8 則留言:

  1. 哈哈!你都好鍾意去大乜樂食嘢喎,我都係好多時都會去,因為梗有一間近屋企。
    我多數買新鮮三交魚骨腩用嚟煲湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,屋邨細係得佢,唯一幫襯係佢,其他貴呢?就嚟多間麥記,到時多個選擇.
      我家全部對魚無興趣,腥喎?湯都要份兩樣,有魚同無魚.

      刪除
  2. 咳真係好難搞,你覺得尼排因乜事咳成咁? 要對症下藥喎! 或者睇一次中醫試吓有無效!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咳咗10幾年,係氣管問題,咳得嚴重會哮喘,試過兩次入院啦,一次14天未癒以經叫出院,一次急症觀察病房,一觀7天,今次好啲痊癒出院,話你知當時未咳以經睇緊中醫,一直睇到我咳,咳到頂唔順,的士自己去急症室架,所以咳對我來講好有經驗.

      刪除
  3. 蒸蛋加隻皮蛋可以做三色蛋。
    碟三文魚骨腩好似原封不動咁,你們吃得很少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀加皮蛋三色蛋,佢哋唔食魚架,係我食老婆又厭太油喎.

      刪除
  4. 呢兩日我都食三文魚骨,魚頭,好滋味架

    回覆刪除