我的網誌清單

2016年12月1日 星期四

夜瞓早醒,賴床9點,整日在家,樓下大乜樂,馬會禮券,傑仔月曆,晚無主無煮兩人食麵.

昨晚又賭馬又搞埋條生日片,又月尾計埋條數,excel唔知點解?埋極都錯?C不擺休的我C摷,一摷原來重叠咗數?怪不得計極少一大橛,到搞掂都成1點鐘才上床.
過咗要瞓時間極難眠,耐性下還好瞓著,但一瞓7點鐘以經醒,個女閙鐘響不停,唉!瞓不返,為有耳筒玩手機,賴床到9點多起來.處理一吓曬晾衫,番熱木耳漿洗個面食,上網寫下今早事,弄早餐.
餐前10點19分量血壓133/74-55,餐後食過今早藥辦大事.
辦事完畢又11點08分,上陣網又12點鐘,關機看電視,1點多老婆返,例牌菜玩佢網上遊戲,一直看電視到3點鐘,老婆你點呀?硬係話得啦?叫兩叫我話之你,換衫出街,後來見我換衫,才CC氣關機,我已經出咗門口,還好聶堂聶未到,才一起樓下大乜樂,以經3點多大把位任坐,老婆還是炸雞髀餐25蚊,我就牛肉包餐,同樣25蚊,

吃過坐夠玩夠手機走得.
離開大乜樂,看來麥記就快開張,到時可以多個選擇,
 
老婆依然埋頭打機,谷鬼氣一路行帶住佢出商場,襯她唔為意慢慢閃開,返回商場,等咗好一陣,她才返回商場找我,之後還是低頭一簇行超市,行個圈買有麥方包9.6蚊,柿子5蚊走人,
門口遇見邱太,又傾輪偈,話傑仔送我月曆喎?傑仔年年都有我心,好,等陣拿過比我喎?好.
離開超市去街市,買有生菜一斤7蚊,茄子一條5蚊返歸.
 
回家5點15分,馬會有信,早前網上賭10蚊足球,10蚊輸了換來三張10雞麥記禮券,
 
而邱太送來我月曆,
 
夜佢唔食佢唔食,索性煮麵同老婆食.

老婆唔蛋我雙蛋.

8 則留言:

  1. 抵喎! 10蚊換30蚊!
    金寶叔成個細路仔咁咁頑皮, 蝦老婆O既, 好彩金寶嫂皮氣好咋! 否則分分鐘吵大鑊架!
    兩包麵煮出黎差唔多樣O既? 邊種好食D ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抛磚引玉,搏你賭多啲啫,
      哈!周時整估佢,佢OK架,我話咁就咁架.
      我就話媽咪胡椒好食,韓國麵喱隻麻麻.

      刪除
  2. 這種生菜最好食呀。 呢隻韓國薯仔麵我地好彈牙,好食呀

    回覆刪除
  3. 開多間麥記在樓下,以後多個選擇啦!
    只有你二人吃飯時,總是簡簡單單

    回覆刪除
    回覆
    1. 貪佢坐得舒服,不過麥記枱椅新開的都細得交關LU.
      年紀大咗食少咗,費事煮囉.

      刪除
  4. 一打機,同爸爸嘈就傷和氣,咁我就打埋一份。

    回覆刪除