我的網誌清單

2016年12月6日 星期二

失眠咳少咗,中午淥麵食,行轉深水埗,買盒燒肉下欄返,晚飯煲粥炒烏冬,三個人食.

喱輪好似咳有定時,一咳就呀媽唔認得,都係早點瞓,瞓得幾多得幾多,昨晚11點零都瞓。
一瞓3點鐘醒,幾好吖?無咳到,去個所回來又係瞓不返,攤咗陣,穩陣起見都係出廳梳挨住瞓,須然無咳到,但依然瞓不著,為有手機聽歌瞓,半小時又半小時的設定,依然瞓不著,須然瞓不著,但好過咳餐C,若然長始咳下去,好驚咳到哮喘要入院,瞓不著為有寫吓blog,研究吓手機apps,係咁篤吓篤吓,好快又5點半鐘,老婆瞓醒返工,老婆餀餀聲話我無穿長褲,凍襯就C喎,一於少理我行我數,直至6點鐘老婆出門,我才飲啖熱水返床試瞓。
起初都瞓唔著,到最後扎醒,咳嗽又從來,咳幾聲都不敢怠慢,嗱淋起來,望吓個鐘8點多啲鐘,起來廳坐,咳埋餘下尾數,唞順條氣才洗面,搞早餐食,餐前9點05分量血壓,咁咳法以為會高啦,誰知又唔係138/81-54,吃過早餐,新抱番工,我才電腦寫下今早事.
辦埋大事又10點鐘,今早事上網,11點多關機看電視,1點多老婆返,例行網上遊戲一番,兩點多我提意兩人淥麵食.3點鐘出街行行,今日選擇出深水埗行吓.
3點多啲鐘有車,出到深水埗先行鴨寮街,跟住行轉深水埗街市,運吉一輪走人,回程南昌街這間酒樓,買份燒肉下欄20蚊,這個巴士站搭程返歸
 
返回樓下街市買棵生菜2蚊,5蚊韮王 .

回家剛好6點鐘,立即處理今餐餸,料有燒肉,生菜,蠔是,花生同韮王.

立即處理買來燒肉下欄,切走肥肉,豬骨煲粥,部份留起日後炒餸,又部份今晚食,另部份切絲炒烏冬.

今晚就食住咁多,

燒肉韮王炒烏冬,

生菜包,

三個食一返緊食住等.


6 則留言:

  1. 燒豬骨煲粥最香,英國只有燒腩賣,無骨賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?咁豬骨去晒邊,係咪無成隻來燒?

      刪除
  2. 咁遲才去深水埗,又要急急回家。
    你老婆說得無錯,還著短褲,冷襯手尾長,加上你呢輪咳得咁厲害,小心D好

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!去來去去,揾啲新鮮行吓,深水埗街市真係唔識買,睇落又唔覺得好平?
      哈!老婆係咁,過馬路離遠車未到以經拉住先,哈!拉到手都損,玻璃手嚟嘛.

      刪除
  3. 哇!盒燒肉真系好多喎~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲下欄粗嘢,買嚟煲吓粥,揀啲靚些來即食,有剩要來炒吓餸,都幾好架.

      刪除