我的網誌清單

2016年12月30日 星期五

睡來可以,整日在家,下午茶麥記,老婆同女街街,晚飯三人食.

昨晚12點前都瞓,一覺今晨6點醒,去個所又瞓不返,等咗好耐,為有塞耳筒聽歌瞓,半小時過後依然,後來矇矓下8點鐘醒,千禧年代,講文化故宮,嘥氣,.
稍賴床9點鐘起來,番熱木耳漿,梳洗後食,上陣網弄早餐食,餐後9點23分量血壓127/77-55,上網寫下今早事,跟手辦埋個大事,上網看陣新聞,又來寫我回顧.
一寫又12點幾鐘,係時候唞唞,食件餅飲杯水,成2點鐘老婆才返,原來去咗剪髮,回來就染頭髮,我就續上網,望吓個市,升200多點,望吓啲澳元升番些少,唉!都係無眼睇.
老婆搞掂個頭,又來上網遊戲,老婆今晚約個女葵芳行街,佢倆今晚唔食飯,到3點多鐘還是外出行吓,同老婆就樓下食麥記,還是一包一餐食粟米35蚊,吃後老婆又買杯雪糕8蚊添,食過坐過陣,老婆就追著要返歸,回家上網遊戲喎?唉?是但喇,無須買餸,便打道回府.
回家老婆繼續,我就看電視,個仔越來越夜返,去到7點幾鐘才返到,又辦大事又沖涼,去襯都成粒鐘?個女返到,同個老母又成7點幾鐘才出街,成8點才煮飯,料有昨晚的雞,大陸素雞,四季豆,蝦干,公魚干同丁香魚.
 

 
 唉!煮好又要等,足知等到8點半鐘才開飯,一不小心光波內碟雞倒瀉,一地都係,求其祙祙開飯有,
素雞三乾炒季豆.
 
昨晚的雞,

 一搞成8點45分開飯,開飯三個人食,一夜返留飯餸.
 
飯後拖地搞餐懵.

4 則留言:

  1. 又係你煮,又係你抹地,你都好攰。
    母女要出街,怎不早点出呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都有祙,不過祙得無腦,浪費廁紙啫,我對腳都係,洗腳兼祙埋啫.
      要等個女放工嘛.

      刪除
  2. 祝金寶叔和家人, 新年快樂, 心想事成、萬事如意

    回覆刪除