我的網誌清單

2017年4月23日 星期日

睡來唔錯,整朝寫我回億錄,馬無賭,冒雨過大圍,食湯加買餸返,麥雪糕,晚飯有餸到4個人食.

昨晚早早關電腦,11點鐘以經上床瞓,夜所1劑瞓到今晨0615,瞓不返收音機賴床,矇矓瞓返,一瞓就0820醒,收音機舊日足跡,零點5步導演,一聽0900起來.
天陰無太陽,如常處理一吓曬晾,番熱木耳漿,洗面先食,弄下早餐,煮妥麥皮,試吓蛋王漿溝沙魚,寫下今早事才早餐,餐後1010量血壓126/69-55,辦大事,食過今早藥續上網.
點煮網儲存我啲蒙山京九,有篇無篇,搞餐懵都係無?又以前寫落的,詞不達相,又要修修改改,又加番些相,電腦滑鼠又郁吓唔郁吓,一搞成1點多鐘老婆返,都係唔搞住.
馬又開跑,刨吓馬,依然唔識買,兩點多鐘同老婆諗住樓下食點嘢算,誰知老婆話明天去拜山,要買祭品拜呀,咁就過大圍啦.
搭程車過到大圍,間間食市爆晒棚,連診所都坐到滿,行到去魚米一樣爆,為隔鄰食湯加,入到去諗住睇menu啦,誰知忘記帶對老花超,為有老婆來讀我選餐,老婆要個蕃茄雞柳米線餐29蚊,我就蕃茄魚腐米線餐同樣29蚊.

吃後老婆手機樂,我就烚吓烚吓4維望,坐夠埋單58蚊.
離開湯加買餸去,行轉街市魚檔買份魚仔10蚊,對面街市買有細孖蒸三支18蚊,橙8個20蚊,紙杯蛋糕6件21蚊,菜還是留待番歸街市買.
雨紛紛下搭程車返歸,回家樓下食麥記,魚仔不知如何放,為有支筆担住先,胃食咭買一送一,13.5蚊買兩杯.
 
吃過坐夠行街市,買扎紅莧6.5蚊,蕃茄薯仔10.5蚊3隻尖青椒1.5蚊番歸.
 
回家1735,個仔已放工,處理一吓魚仔便睇跑馬,尾場未跑還是無下注.
7點多諗住煮飯,突然個女來電,說有啲魚同伊麵,,扲緊番嚟喎?咁就臨時抽起其他餸,剩係煲個蕃茄薯仔魚湯算.
9點鐘個女返到,開飯4個人食1夜返留湯留伊麵.

10 則留言:

  1. 金寶叔真係好人, 網友話想睇, 就花咁多時間搵番出黎! 讚!
    雖然你有時話唔想寫BLOG啦! 但你睇番尼幾篇旅行網綕, 若果當日無寫低, 而家就無得攞黎重溫吓啦! :P
    "後來"尼首歌, 十幾年前o既歌! 當時第一次聽就好喜歡, 重攞黎錄左歌仔添! 真懷念當時o既美好時光!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,其實好幾樣心刻嘢,我都好想從新寫番,只不過懶啫,佢咁啱挑起我條根啫,但太長寫兩寫又懶.
      其實有相,有寫下都可以睇番,回憶番,我啲朋友講都無錯,相同寫又有幾可走去番睇喎?
      我就咁理解,寫咗永遠都響度,睇不睇另一回事囉,最緊自己興趣,千奇咪用自己準則,強加人身上.正所謂人各有志.
      隻歌仔你唔講,都唔知佢咁舊?一摷原來原曲係日本,日本版重好聽,感覺好幽怨,傳神舒服.

      刪除
    2. 可能中學時有寫日記o既習慣, 用手寫完, 其實加深左個記憶, 所以有d情境或者之後唔駛睇番,而家都重記得o 但係有d 細微位, 當時某d感受, 有時睇番先知, 原來當時係咁想法o
      我幾後悔結婚後無再寫日記, 所以最近個大仔問番我, 佢小時候某d事, 比如我點湊佢架? 我都真係忘記左, 唔識答喎!
      你唔講, 我都唔知原來原唱係日本歌黎!
      日語同韓語歌, 好多時都好幽怨, 廣東話歌好似比較難唱倒, 可能係同廣東話o既發音有關卦?!

      刪除
    3. 一世人咁多嘢,邊有咁完美,幾時都係失多過得,若果樣樣咁睇得通?就發達。我就最無記性,若果唔係有電腦?我簡直一個文盲。
      80年代都聽電視歌多,其他都無聽,都係跟流行多,其他邊會識吖?現在電腦化,廣好多。
      這個當然,原曲唔紅,唔好聽,又點會有人改編,改得原唱一定好聽。言語一定有關係,好多改不到詞,用英文代替就知啦。

      刪除
  2. 似乎星期日的沙田都仲係好旺喎,周圍都係人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,假日什少出去,竟然診所都擠滿人,食嘢人又多病人都多.

      刪除
  3. 感激你花時間重寫,我打算6月頭跟康泰去啦!但不知會否成團,還在收客中。
    見你幸運能看到日出,其它團友看不到便浪費了咁早起床。沙漠應是早晚也很涼。
    今天上油麻地網站看,已没有了此線路了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 儍啦,我都好想寫過,見你提及,所以動力大咗,可惜電腦唔得lu,今日以經上不到網,可能要暫別。
      乜都係講運同際遇,旅行來講喱次真係難忘。
      6月成兩個才到,真係好難講,我跟油麻地貪佢平,平才成團大。

      刪除