我的網誌清單

2017年4月19日 星期三

睡來補數,是拉差沙甸包,整朝上網,游水600,大圍雲吞麵,報團旅行,麥記雪糕,晚飯4人食.

昨晚12點鐘都瞓,湯水多瞓至5點醒,去個所差點瞓不返,還好耐性點瞓返,就瞓到8點鐘,手機賴床8點半鐘,見陽光入屋,嗱淋起來張棉被卦上窗前,窗細被大稍為調整吓,曬來還可以,搞掂輪到曬晾間,調整好洗面搞早餐,煮下鮮奶麥皮,今早試吓759罐頭鹽水沙甸魚,用是拉差蛋王漿撈好,搽麵包食,辣辣哋,我就麻麻,看來普通沙律醬會好啲.
 
上陣網餐後0945量血壓,122/71-56,食過今早藥,急不及待要大,犀利,昨晚個粟米紅蘿蔔湯,去無存清舒服晒,繼續上網,看到篇叫禮儀師貼文,好感動,媽媽真偉大.上輪網又一個上午,關機看電視.
都好多日無去游水,1點鐘都係執嘢去游水,單車過到泳池門口,大鑊忘記帶銀包,無百達通點入場?在泳池門口排回咗一陣,問聲閘口口食蕉呀姐,呀王返咗工未?話未喎,唉?無理由唔游走架?5蚊儲物柜銀,就記得攞來,偏偏銀包唔記得?吖,諗起個袋有把鎝,5蚊銀還差3蚊啫,於是問句食蕉姐,可否借我3蚊雞?呀姐好似好唔願咁去攞,借過3蚊後,佢話你記得喎,唉?我就問佢收幾點工呀?佢話收1445喎.
入閘後嗱淋更衣室,搞掂一切上池,行舞公咁副池,太陽勁猛,好在早有準備,穿埋拖鞋著埋件T恤,過到副池,稍熱身1340下水,埋頭係咁游,副池水淺,起初有點唔慣,還好泳客唔多,一口氣游佢600m夠數,1411起水走人.返回更衣第一時間找呀王,借下三蚊,出去閘口比番過呀姐.
返回更衣室沖個靚涼,辦妥一切,至電個老婆,無帶銀包,回來再算.收線後同呀王吹水,呀王話家裡有木蝨喎?問我有乜辦法?嘩!好耐都無聽聞有木蝨這回事,細路哥時每家每戶,床則梗有條木蝨棍,棍一條鑽滿吼仔,啲木蝨就匿藏裡便,當太陽超猛時,會拿出街,係咁敲落地下,張啲木蝨從吼內櫈出來,我哋就續隻用手去撳死佢,撳到一地都係血,什至乎連床板都拿出街來楝來櫈.
見佢問到,不如上網摷吓,一摷水蛇卵咁長文字,大至上教你如何清潔,嘥氣,若睇晒文字,真係叫救命,不如youtule摷吓有無片,一摷就有條廣告片,佢一睇就問乜牌子,我話未必一定掂架?於是拉落下便啲留言,嗱?係咪呀,有人話用咗一啲都唔得呀,我話網上嘢,唔係唔信,但不可以盡信,一定要用自己個腦去分析判斷,我話send過比你慢慢睇,我都係時候要走.
 離開泳池單車踩到大帳篷,剛才來時以見有班人在,還有拾幾部清一色綠色單車,似結隊踩單車似?現在見多咗好多人同單車,來時還可以照踩通過得,現在若要踩過有點難度,本想下車推過去?都係唔好,就抽部單車落單車徑,抽咗落去一踩,嘩!原來幾部攝影機在拍片?持機的只不過踎低咗,睇佢唔到?嘩,好在無穿過去,否則破壞人家拍片.
返回家樓下1522,至電個老婆,我就在大家樂等佢,老婆來到茶都未買,就話要報名旅行,我話都無團啱去?佢話有團蓮花山喎?我話邊有吖,於是手機摷吓,嗱嗰日邊有呀?我話喱團陽光三天就啱,可惜未成團,於是比過佢睇,哈!剛才還未成團,一比過佢睇就以經落架成團,老婆追著要報名,唉?是但啦,都費事夜長夢多.
連茶都唔飲立即回家,上網再認真敲吓?睇過威龍個blog,見佢都去過喱條線,讚到不得了,都費事再諗,一於就喱個,見揼定鎚,至電個兄弟,看吓佢有無興趣,話要返鄉下喎.
唔去就算數,同老婆搭程車過大圍,大圍老表食碗麵,老婆煎魚餅河,我就雲吞粗,兩位46蚊,
 吃過走人,過匯景報團,去到無乜客,等咗一位便輪到,比咗日子過佢,位小姐睇咗輪電腦,竟然比下兩團過我,我話咁少團嘅?無理由咁少啵?佢話假期啲客怕人多,少人報名喎?我話有團陽光海陵島三天呢?佢再望多輪電腦才說有,我同自己講,有無搞錯?我資料重多過你,唉!你點sell客呀?若寫意見書你C梗都得喇,報下名老婆比錢,三天團678團費走得.
今日無須買餸,同老婆沿城河學校邊踱回家,觀景台例坐陣,回家樓下老婆話食雪糕,咁又走進麥記,又胃食咭買杯送杯13.5蚊,

好衰唔衰杯雪糕啲花生稔嘅,於是走去投訴,我話啲花生稔嘅?佢話稔出去另部雪糕機換過杯喎,我話唔係換既問題?係諗的就唔好比過人食啦,唉!喱間老麥真係好差,同老婆吃過坐夠返歸.
回家差不多7點鐘,著咗部腦諗住寫我今日blog,唉!今日實在太累,又游水又大圍行回來,結果累得坐響度恰著,恰咗陣都差多8點鐘,唉!又要煮飯?
料有京葱,西芹,雞蛋,罐頭咖哩沙甸魚,丁香魚同木耳.
 
 木耳丁香魚炒西芹,

京葱炒滑蛋,
 
咖哩沙甸魚
 
2045開飯,4個人食1夜返留飯餸.
 
飯後開工,寫我長長的今日blog,一寫2330才完,出blog搞掂.

6 則留言:

  1. 你太太真係好鍾意去旅行喎! 心急到唔食野住, 要冧掂你先! 哈!
    咖哩沙甸魚, 睇落都唔錯, 唔知味道點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不是心急,過大圍邊食雲吞麵啫,不是佢問題,係形勢上要去報名啫,因為嗰日無得揀,唔報滿咗就無,喱啲團要靠一個大party報名,才成團機會,所以一成團就報囉.
      罐頭嘢差不多啦,個咖哩都唔辣,撈飯幾好.

      刪除
  2. 你寫blog 寫得咁詳細,當然要花點時間啦。

    回覆刪除
  3. 你今篇真的寫得很長,我們只看,不辛苦,辛苦了你。
    要工作的人是這樣的,一有假期又心郁郁,想去玩吓,明白你老婆的心情。
    我下站应去内蒙,你去似去過,怎看到你以前的遊記。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日遇事太多,所以越寫越長,
      旅行嘢我都明,團費幾百蚊,係好抵玩嘅.
      講起內蒙我都想揾番,2011年去應該雅虎時代,雅虎摺我存響易點網嗰度,佢嗰度好難睇得番,等我試吓,睇吓能否覆制番,放過來這裡啦.

      刪除