我的網誌清單

2017年4月26日 星期三

睡來尚可,回憶錄寫唔掂,首度手機交居要費,中心食美心,晚飯4人食,飯後馬貢獻20.

昨晚擺個大烏龍,以為電腦壞上不到網,原來路遊器插錯線,全靠個女回來肯搞吓,個衰仔才發覺我插錯線,搞掂番又有得寫吓.
昨晚個女攞咗些日用品,碟呀刀义呀,搞到夜一夜,到我12點鐘瞓佢都還未走,這晚好好瞓,夜所一劑便瞓到今晨近7點鐘,手機賴床到8點幾鐘才起來,天氣依然不佳,黑沉沉,通屋都係濕的衫,都無辦法,為有分散些.
搞大輪才洗面番熱木耳漿食先,上陣網才來弄早餐,餐後0944量血壓127/71-54,食過今早藥辦大事.
事後繼續我的回憶錄,由於第7日下篇無晒,又要重新寫過上載過,唉?可惜滑鼠唔聽話?郁得嗰一陣就有排等,寫兩寫實在太困難,11點半鐘我都關機唔鬼寫,關機後醒起要交煤氣費,無偈?為有手機試交費,電腦版又OK啵.
看電視到1點半鐘老婆返,例牌梳化攤唞陣,兩點半鐘係時候外出,搭程車過市中心,中心食美心,老婆就芝士撻碗仔翅餐27蚊,我就芝士撻通粉餐同様27蚊,麻麻唔抵食.

吃過坐夠手機夠,先行銀行打打薄,然後買餸,還是三超一街市,百佳巡輪行街市,買有30蚊兩樣,瞓覺泥鯭瞓覺蝦,然後瀝源行759,泠清下無嘢買到,跟住佳寶同樣空手走,門口坐陣攤唞吓,卻遇見座頭食蕉姐.

坐夠手機夠回程,百佳買有麥方包9.9蚊,菠蘿一隻8.8蚊,瘦肉一舊17蚊,然後街市買件豆腐,買後門口又坐吓.

跟住搭程車返歸,返歸自家街市買扎莧菜6蚊返歸.
回家1810買來以下菜料,合共66.2元

回來個仔以放工,稍後搞佢啲模型,老婆就處理買來菜料,我就上網寫陣blog,寫輪blog又踱輪馬仔,還是未懂下注.
8點鐘老婆剁好瘦肉蝦胶,果皮泥鯭,又滾落個蝦殼湯,

2010其他便由我來搞,

2100開飯有
果皮蒸泥鯭,

蒸釀豆腐,

蝦殼肉片滾莧菜



4個人食1夜返留湯飯餸.

飯後踱馬仔,踱極唔識下注,去到尾場投注20元,他媽的超冷門跑三與四.
 

4 則留言:

  1. 早幾日公司隻滑鼠又係唔太掂, 重搞到死機添! 要吉死佢重新開機, d檔案未存檔,
    頂! 又從新入過d數據! 今日換左隻新滑鼠, 無試過死機喎! 或者你都換隻試吓啦! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就真正滑鼠壞,我唔係,先前以為係,掉咗一隻,喱隻係兩二隻.

      刪除
    2. 啊~ 咁就真係要買定部新電腦, 等尼部退休, 馬上有一部頂上啦!

      刪除
    3. 好矛盾,有咗手機乜資訊都有,又可寫嘢,又大把不同apps你去玩,可以講好用過電腦多多,以前無智能手機,電腦唔駛問呀貴一肯定要買.
      今時今日whatsapp乜都做晒,blog以經無乜人玩,買部平電腦我又唔想,買部貴嘅好似大毛小用?我只不過用來寫吓日記,又似乎買來做乜?諗唔掂?

      刪除