我的網誌清單

2017年4月29日 星期六

睡來可以,滑鼠唔掂玩平板,大圍食魚米,行轉買祭品,晚飯兩人食.

昨晚早早關電腦,10點零已機上床,手機煲陣劇,11點零都瞓,湯水多,夜所兩劑,瞓到6點鐘醒,手機賴床,賴吓瞓到8點半鐘醒,見陽光入屋,嗱淋起來張棉被卦上窗前晾曬,搞掂梳洗番熱木耳漿食.新抱番早返工,上網寫下今早事,搞早餐食,餐後0949量血壓113/70-54,食過今早藥辦大事,事後1040電腦滑鼠無法運作,為有關機看電視.
電視無嘢好睇,諗起個女部平板電腦,不如試用吓寫吓,起初係好難搞,但登入咗試寫吓又 ok 啵?但 post相就搞極都無,可能我嘟卦?
平板電腦好墜手,揍完隻手都幾係嘢,1點半鐘老婆返,老婆開行風扇,我要走夾唔唞,佢熱我就怕冷襯,老婆攤夠兩點幾鐘,老婆話明天去拜你家姐山,要過大圍買嘢,咁就兩人踱去大圍.
大圍食漁米,咁啱有位,不過卡位超窄,坐得超唔舒服,坐下差不多兩點半鐘,點得餐來啱啱好下午茶,老婆要個魚米線餐飲柑桔水38蚊,我就泰式魚餅米線餐32蚊,
 
吃過飲埋杯嘢都走.
大圍街市買餸,走進魚檔10蚊買份劑魚,然後對面街買其他,買支細孖蒸6蚊,諗住買橙,喱輪橙好貴,睇唔啱行去惠康睇重貴,都係去櫻桃買蛋糕先,7蚊買兩個紙杯蛋糕,行至麥記,見有吉位,兩公婆又入去食兩雪糕唞吓,咁啱個侄來電,一傾成43分鐘才收線.
離開麥記還有橙未買,就前雁姐檔生果度20蚊揀7隻橙走人,行到金禧商場去方便吓,又貢入759行,啲貨品都賣7,8,無嘢啱走人,醒起老婆要買洗鑊擦,於是行去二蚊店買,買咗隻擦同刀片柄11蚊,然後搭程火車返歸,回家樓下老婆又話要去剪髮,我就自行返歸.
回家1706,買有橙7隻20蚊,紙杯蛋糕兩個7蚊,擦同刀片柄11蚊,

著電腦寫今日blog,老婆稍後返,個仔1805返.
煲陣劇四十九日祭,7點多啲鐘大鑊放個屁放出茄,迫住又去大兼沖個涼,由頭洗到腳,搞掂1945煮飯,雪柜揍晒料,蛋呀西蘭花呀,去廚房處理,

突然聽見老婆同人通電話?原來係新抱,聽見同新抱講電話?肯定有啲嘢?於是問聲老婆係咪兩隻嘢唔食飯呀?他媽的,原來真係唔食?老婆話還以為我知道?嘩!火都起埋,有無搞錯,見我拎咁多菜入廚房,你都唔阻止我,你係咪儍架?嬲得我呀,又會有個咁老婆?唉!谷鬼氣切好洗好放回雪柜唔鬼煮,其實我都有點預料,新抱番早會有此著,只不過遲遲還未報上.
上陣網2118條氣順番啲,才來搞我今晚餐食,料有三條魚仔,蛋兩隻,西蘭花幾舊,隔夜飯碗同即食麵個.
 
2140兩個人食,飯後果蕉.

8 則留言:

  1. 你好呀金寶叔,我終於番睇晒你之前嘅blog啦,終於可以同步了😁我是雅虎年代睇你的Blog 友,我果時個blog名好似叫"四小姐"😂死火,都吾太記得添😱吾知你對我有無印象呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得,乜4S架嘛,好似住觀塘,睇住你結婚,又釣墨魚,好多好多好開心,
      嘩!講吓都好多年,嗰4位妹妹好大個LU.
      點呀少奶奶,咁好來睇我,哈!唔係嘛?睇晒我寫既儍事,唉!我儍你更儍,都好儍吓儍吓又一日.
      哈!你咁輕鬆留言,一定好開心生活,繼續開心啦.

      刪除
    2. 金寶叔真係好記性👍我又係甘日曰如是,返工放工。見到你重有寫blog真好。你身體都好好呀,因為你同我爸年紀差不多同埋心臟又有過事,所以對你特別留意😂你記住要曰曰寫下嘢比我地睇呀。

      刪除
    3. 哈!無聊嘛寫吓囉,咁方便咁多嘢玩,圖文並茂,又可以舒發吓啲唔爽氣,有人探又可以傾吓偈,幾好吖.
      最緊要有人睇咗唔好罵,要好似我咁,唔喜歡嘅嘢,聽唔到睇唔到,咁就自己開心啲,人家都少啲煩惱,咁就大家好.
      心臟有事,若果好似我咁,血管栓塞,食多啲木耳,木耳通血管,真係得架,我就係例子.
      哈!寫得幾多得幾多啦,

      刪除
  2. 新抱又不返,餸菜已預備好,又係激氣。
    用平板可以斜放在枱面,無咁累。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!好難講,C鬼家姐口頭嬋無錯,若要人似我除非兩個我,總知好多嘢,睇唔到聽唔到大家都好過.
      我知可以斜斜的放響度用,初用太唔慣,其實寫嘢係OK,但寫blog post 相唔得,哈!我係靠相食飯架嘛.平板電腦真係好重.

      刪除
  3. 用平板至緊要小心條頸,抬高D來睇,唔好做低頭族。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!人家屋簷下,不得不低頭,現今科技下,唔到你唔低頭.
      要小心,都試過打鍵盤,打到心口肌肉神經痛,嚇襯以為心臟來料,後來都驚驚.

      刪除